קורס יחסי ציבור ודוברות בעבודי קריאייטיב

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי יחסי ציבור - עבודי קריאייטיב.

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי יחסי ציבור בעבודי קריאייטיב

 

מסלול הלימודים אינו פעיל

 

מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הוקמה בשל הגידול והביקוש הענק בתחום זה. כיום פועלים בישראל כמאה וחמישים משרדי יחסי ציבור ודוברות בסדרי גודל שונים, ובתחומי התמחות מגוונים- מפוליטיקה ועד מוסיקה ולייף סטייל.

 

מאחורי כמעט כל ידיעה בטלוויזיה או בעיתון, ניצב יחצן שדאג להביא את הנושא לידיעת העיתונאי, להעלותו על סדר היום ולהביאו לתודעת הציבור.

 

יחסי ציבור הופכים פופולאריים כל כך משום שהם מהווים את "הפרסום החדש", הם זולים בהרבה והחדרת מותגים ועסקים בדרך איטית וכמעט חשאית זו הוכחה כאפקטיבית מאוד. יש כל מיני דרכים ללמוד יחסי ציבור, ב"עבודי קריאייטיב" אנחנו מאמינים שהדרך הטובה והאפקטיבית ביותר היא ניסיון, קורס יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינו קורס מעשי. שנת הלימודים ביחסי ציבור כוללת כ-65 מפגשים המתפרשים על פני שנה, השיעורים מועברים פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים וכוללים כמאתיים שעות לימוד.

 

צוות המרצים המקצועי של "עבודי קריאייטיב" מלמד, מדריך ומכוון את הסטודנטים להתמודדות וניהול מצבים אמיתיים ויומיומיים בהם נתקל היחצ"ן במהלך עבודתו. בתחילת שנת הלימודים בוחר לו כל סטודנט לקוח אמיתי אותו יקדם וידברר במהלך שנת הלימודים. הלקוח הוא בעצם הפרויקט השנתי של כל סטודנט והמטרה היא להכניס עליו כמה שיותר ידיעות אמיתיות לתקשורת.

 

צוות המרצים כולל אנשי תקשורת ויחסי ציבור מהמובילים בארץ, אלו שמחים לתרום מניסיונם ולגדל את הדור הבא של אנשי יחסי הציבור. מנהל המגמה הוא העיתונאי, הסופר והשחקן יובל אברמוביץ’ אשר ניהל קמפיינים יחצניים גדולים לאורך הקריירה שלו. לצידו מלמדים אנשי תקשורת ויחסי ציבור וביניהם הפזמונאי והפרסומאי מאיר גולדברג, איש התקשורת זאב ינאי, עטרה אופק- כותבת ועורכת, קרן אוחיון- לשעבר ממערך יחסי הציבור של yes וכיום עורכת באתר לאישה.

 

הסדנאות אשר מועברות על ידי אלו מתחילות מהבסיס החשוב לכל יחצ"ן: החל מכתיבה יצירתית ושימוש נכון בשפה העברית, דרך לימודי אסטרטגיה ובאז ועד לתחומים חשובים וממוקדים כמו ניהול משברים ויחסי ציבור פוליטיים.

 

הודות לשיטת הלימוד המקורית והניסיון שהסטודנטים בעבודי קריאייטיב רוכשים כבר בזמן לימודיהם, ההיכרות עם דמויות מפתח בעולם התקשורת הישראלי והלימודים המקיפים מצליחים רבים מהסטודנטים להשתלב בשוק העבודה או למצוא עבודות פרטיות עוד בזמן הלימודים.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: עבודי קריאייטיב | לימודי שיווק ופרסום - כל מה שיש בך..

ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

לימודי תקשורת לבנות בלבד
שילת אורם
1 תגובות
האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
מה שואלים בראיון אישי במכללת ספיר?
מיטל
1 תגובות
לימודי פסיכולגיה ואח״כ תואר שני בתקשורת
נועה
4 תגובות
דו חוגי במשפטים ותקשורת
שי
1 תגובות
מה כדאי לשלב עם תואר בתקשורת
אור
2 תגובות
איפה בצפון מומלץ ללמוד תקשורת?
אוריאן
2 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,834 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המכללה האקדמית אשקלון454 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון1,090 חוות דעת

  • 4.1

    האקדמיה בבצלאל984 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp