רוצה פרטים על קורס יזמות בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס יזמות בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים

רוצה לדעת על קורס יזמות בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יזמות עסקית בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים

 

תחום המסעדנות הינו אחד מתחומי הסיכון הגדולים ביותר. וזאת בשל אופי הפעילות העסקית והצורך בהשקעה כלכלית ראשונית גבוהה שלא תמיד מצליחה להחזיר את עצמה. מידי יום נפתחים בישראל במומצע 5 עסקים מתחומי המסעדנות, בתי קפה, בארים, אולמות אירועים, קייטרינג וכו'. שוק ההסעדה בישראל מוערך בהיקף פעילות של 5 מיליארד ש"ח בשנה.

 

מידי שנה, כאמור, נפתחים מאות בתי עסק בתחום המסעדנות והקולינריה, עם זאת הנתונים מראים כי רק 20% מתוכם שורדים מעל תקופה של שנתיים. ענף הקולינריה עבר שינויים משמעותיים במהלך השנים האחרונות, ולכן המתעתדים להשתלב בתחום ולמצוא בו את מרכז עיסוקם, נדרשים ללמוד היטב את רזי הענף.

 

 

תוכנית הלימודים

 

התכנית ללימודי קורס יזמות עסקית בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים עוסקת בכל היבטי המסעדנות העכשווית ומעניקה למשתתפיה הבנה עסקית מעמיקה, החל מניתוח הכדאיות של העסק, דרך היבטי השירות, התמחור והניהול, ועד לבניית תכנית עסקית מקיפה לעסק.

 

המשתתפים בקורס רוכשים ידע עיוני נרחב הנוגע לכל תהליך היזמות, ורוכשים כלים מעשיים במסגרת הסדנאות המעשיות. השיעורים בקורס הם אקטיביים והמשתתפים בו מבצעים משימות רבות הן ביחידים והן בקבוצות במטרה ליישם את החומר הנלמד וללמוד להתנהל באופן מקצועי בצוות.

 

מלבד זאת, התוכנית כוללת יציאה לסיורים מודרכים בבתי עסק גדולים ובינוניים המאפשרים למשתתפים להתרשם מכללי העבודה ומשיטות הניהול הננקטות בעסקים השונים. במרבית הקורסים מתקיימות הרצאות של מרצים חיצוניים מובילים ובכירים בענף.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים כוללת את הנושאים הבאים:

 

כתיבת תוכנית עסקית הצגת התוכנית לבנק או למשקיעים יישום תוכנית הקמה
קניית עסק/ הקמת עסק חדש / זכיינות מעקב אחר מסגרת התקציב בחירת מיקום ועיצוב
ההיבטים המשפטיים בפתיחת עסק איתור משקיעים ניהול משא ומתן
ניהול תזרים מזומנים ניהול ספרי חשבונות מיתוג העסק
בניית תפריט ותמחור מנות ניהול מלאי ומחסן גיוס והעסקת עובדים
ספירות מלאי חודשיות ביטוח העסק ועוד...

 

קורסים אחדים בתחום אף מציעים למשתתפים הטבות נוספות וביניהן, ליווי של רואה חשבון בקידום העסק, למשך תקופה של חצי שנה, הקמת אתר אינטרנט, שירותי הנהלת חשבונות וכן ליווי וייעוץ אישי בכל סוגיות התפעול והניהול של העסק מטעם בית הספר.

 

קהל יעד

 

תוכנית הלימודים פונה בעיקר לעוסקים בתחום המסעדנות בארץ בכללם, זכיינים, בעלי עסקים פרטיים וכן ליזמים המעוניינים להקים עסק בתחום.

 

משך הקורס

 

הקורס מתקיים אחת לשבוע ומתפרס על פני 30 מפגשים בני 5 שעות אקדמיות.

 

 

היכן לומדים?

 

  • YZM בית הספר ליזמות עסקית - היקף הקורס הינו מאה שעות לימוד אקדמיות במתכונת של עשרים מפגשים המתקיימים אחת לשבוע למשך חמש שעות לימוד אקדמיות כל מפגש. YZM מציעה לבוגרי הקורס תוכנית חונכות אישית בליווי רואה חשבון ללא תשלום נוסף ולמשך תקופה של חצי שנה מרגע הקמת העסק. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת בוגר קורס יזמות עסקית בתחום המזון.

 

  • מט"י המרכז לטיפוח יזמות - מציעים תוכנית לימודים של 6 מפגשים ליזמים מתחילים המעוניינים לפתוח עסק בתחום המסעדנות או לאלו שפתחו עסק עד לפני שלוש שנים ופחות. 

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי ניהול פיננסי, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס יזמות בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים?

רוצה לדעת יותר על קורס יזמות בתחום המסעדנות, בתי קפה וברים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור