רוצה פרטים על קורס טכנאי חשמל?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס טכנאי שירות מכשירי חשמל

רוצה לדעת על קורס טכנאי חשמל? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


טכנאי שירות של מכשירי חשמל, רוצה להיות טכנאי?

 

זה קורה לכולנו. פתאום, ללא התראה מראש, התנור, מכונת הכביסה או מדיח הכלים שלנו שובקים חיים. לעיתים נדמה כי למכשירי חשמל יש יכולת מופלאה להתקלקל בזמן הכי פחות מתאים... ברגעים אלה, נלחץ לעזרתנו איש המקצוע בעל הכינוי הפואטי "טכנאי מוצרים לבנים", או במילים אחרות - טכנאי שירות מכשירי חשמל. בישראל יש לא מעט כאלה, וידיהם לרוב מלאות בעבודה. תפקידם של בוגרי קורס טכנאי זה הוא להחזיר לפעולה את המכשיר הסורר, לשדרג אותו, להחליף בתוכו חלקים, או במקרה הגרוע ביותר - להמליץ לנו להחליפו.


מה לומדים ולמה כדאי לי ללמוד להיות טכנאי שירות של מכשירי חשמל?

 

בין העיסוקים הרבים של הטכנאים בתחום זה, אפשר למנות את נושאים כמו - אחזקה טיפול ושדרוג של מוצרי חשמל ביתיים, תכנון ובניית של מערכות ממוחשבות, בקרה פיקוד ושליטה של מערכות אלקטרוניות ועוד.

 

יש לנו מכשירי חשמל רבים בבית אשר יכולים להתקלקל - טלוויזיות, מכשירי DVD, מכשירי ווידאו, תנורים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, שואבי אבק, מקררים, מדיחי כלים ועוד. בכל אלה אמורים לטפל טכנאי השירות אותם אנו מזמינים בשעת הצורך.

הלימודים בקורס להכשרת טכנאי שירות מוצרי חשמל מקנים ידע בתחזוק, תפעול ותיקון של מכשירים אלקטרוניים ביתיים כמו מכונות כביסה, מדיחי כלים, מקררים ותנורים. לכל אורך הדרך מושם דגש רב על התנסות מעשית בעבודץ טכנאות. לשם כך המשתתפים לוקחים חלק בסדנאות מעשיות שונות, הכוללות זיהוי תקלות במכשירים, פירוק והרכבה, והחלפת רכיבים כאלה ואחרים תוך כדי לימוד מעמיק של כל תפקידו של רכיב ורכיב.

 

כמו כן, קורס טכנאי שירות מכשירי חשמל מקנה ידע תיאורטי נרחב ומתמקדים בו בלימוד מעמיק של כל רכיבי המכשיר, אפיון תקלות אפשרויות במכשיר והצגת הדרכים לתיקונן . בנוסף, הקורס מעניק הכשרה כללית בחשמל ואלקטרוניקה. מועמדים בעלי רקע קודם בחשמל יכולים לעבור את הקורס במסלול מקוצר יותר.

 

בין נושאי הלימוד העיקריים - עקרונות וחוקים בסיסיים בתחום החשמל ואלקטרוניקה, חומרים מבודדים ומוליכים, זרמים, עקרונות פעולה וסוגים של רכיבים פסיביים (הנגד, הקבל, הסליל והשנאי), טרנזיסטורים, מגברים, שיטות אפנון, מושגי יסוד בלוגיקה, תכנון ובנייה של מעגלים, איתור תקלות במעגלים, ארכיטקטורת המחשב, תורת החשמל, מתקני חשמל, מכונות חשמל, מערכות הפעלה ועוד.

אז אם בעלי אוריינטציה טכנולוגית, אוהבים לתקן דברים ולשרת לקוחות מרוצים, ורוצים לרכוש מקצוע חשוב ונדרש תוך זמן קצר, זהו ללא ספק המסלול האידיאלי עבורכם.

 


היכן לומדים?

לאחרונה, נפתחו מספר מסלולים בהם ניתן ללמוד טכנאי שירות מכשירי חשמל. מטרת הלימודים הינה מתן ידע טכני בתחום החשמל והאלקטרוניקה ושילוב ידע תיאורתי ומעשי.

 

ניתן ללמוד מקצוע זה במספר מוסדות לימוד בישראל, בין היתר - 

 

  • מכללת עתיד (שלוחת חיפה בלבד): מבין המגמות השונות הפעילות במכללת עתיד, ניתן ללמוד במסלול הכשרה בתחום טכנאות מכשירים ביתיים. היקף הקורס 300 שעות לימוד.

 

  • מכללת אתגר (ירושלים, חיפה, תל אביב, באר שבע): היקפו של הקורס 300 שעות אקדמיות, ובמהלכו מקבלים הכנה למבחני משרד העבודה.

 

  • מכללת המינהל הטכני: זהו מוסד שמתמקד בהכשרת טכנאי שירות והוא מציע קורס להכשרת טכנאי מוצרי חשמל ביתיים. ניתן ללמוד במתכונת בוקר, במתכונת משולבת או כקורס ערב וכך להתאים את הקורס לשילוב עם עבודה.

 

  • מכללת אין ליין: מוסד הלימוד מציע קורס להכשרת טכנאים לתיקון ולאבחון תקלות במוצרי חשמל ביתיים מסוגים שונים. ניתן ללמוד בקורסים רבים נוספים להכשרת טכנאים.

 

  • מכללת מלט"ש: המכללה לטכנולוגיה שימושית - מלט"ש עורכת קורס אר מכשיר את תלמידיו לתחזוקה ולתיקון מכשירי חשמל ביתיים ומאפשר להם לתרגל את העקרונות הנלמדים באמצעות סדנאות ותרגילים.

 

תנאי קבלה

 

מועמדים שמעוניינים להרשם לקורס טכנאי שירות צריכים להיות בעלי השכלה של 10 שנים לפחות ולעבור ראיון אישי. תנאי הקבלה עשויים להשתנות ממוסד אחד למשנהו.

 

כמה זמן לומדים?

 

על מנת לקבל הכשרה בתחום זה יש ללמוד בין 6-8 חודשים. משך הקורס משתנה בהתאם לידע הקודם של המועמד בחשמל ואלקטרוניקה. ייתכנו שינויים במשך הלימודים בין מוסד אחד למשנהו.

 

מהי מתכונת לימודי טכנאי שירות של מכשירי חשמל?

 

תוכניות הלימוד כוללות הרצאות פרונטליות והתנסות מעשית במעבדות של מוסד הלימודים.

 

 

מהם תנאי הסף לקבלת תעודת הסמכה?

 

המשתתפים בקורס נדרשים להיות נוכחיים לפחות ב-80% משיעורי הקורס, לבצע את המשימות שמוטלות עליהם במהלך הקורס ולעבור את המבחנים בציון 65 ומעלה. תנאים אלה עשויים להשתנות ממוסד לימודי אחד לאחר.

 

מהי סוג ההסמכה?

 

עם סיום הלימודים מקבלים הבוגרים תעודת טכנאי שירות למוצרי חשמל ביתיים.

מהן אפשרויות התעסוקה?

בסיום לימודיהם, יכולים הבוגרים להשתלב בעבודות טכנאות שונות הקשורות לתפעול מכשירים חשמליים במפעלים, בארגונים ובמעבדות מחקר. עם זאת, חלק מהבוגרים מעדיפים לפתוח עסק עצמאי משלהם בתום הכשרתם. כך או כך, אין ספק כי לימודי טכנאות מוצרי חשמל ביתיים מקנים מקצוע מבוקש ומעשי תוך מספר חודשים. 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס טכנאי חשמל?

רוצה לדעת יותר על קורס טכנאי חשמל?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס טכנאי חשמל בית חכם
לימודי טכנאי חשמל ביתי
איפה יש קורס טכנאי חשמל ?