לימודי משפט עסקי באוניברסיטה הפתוחה

לימודי משפט עסקי באוניברסיטה הפתוחה

חטיבה במשפט עסקי - האוניברסיטה הפתוחה

 

לימודים באוניברסיטה הפתוחה

 

האוניברסיטה הפתוחה מהווה מוסד אקדמי ייחודי. שיטת ההוראה עליה מתבססים הלימודים באוניברסיטה הפתוחה הינה שיטת הוראה של "לימודים מרחוק". שיטה זו, מותאמת לסטודנט העובד, המשרת בצבא או לכל מי שמעוניין להמשיך באורח חייו ובמקביל ללמוד במסגרת לימודים גמישה ופתוחה.

 

שיטת ההוראה מאפשרת לסטודנט לבחור בתוכנית לימודים מתוך ההיצע המגוון של תוכניות הלימודים באוניברסיטה הפתוחה, להרשם לקורסים, לקבל חומרי לימוד מודפסים בהוצאתה של האוניברסיטה וללמוד באופן עצמאי על פי הצרכים ולוח הזמנים של כל סטודנט. בנוסף, האוניברסיטה מציעה שיעורי הנחייה עם הסגל האקדמי וקורסים מקוונים המאפשרים זמינות של החומר ונגישות בכל שעות היום.

 

לימודי חטיבה במשפט עסקי, למי זה מתאים?

 

לימודי החטיבה במשפט עסקי מיועדים לסטודנטים הלומדים לקראת בוגר תואר ראשון בניהול של האוניברסיטה הפתוחה. תוכנית הלימודים בחטיבה למשפט עסקי מיועדת לכל מי שמעוניין להעמיק בהבנה של דיני חוזים שיכישרו אותו להשתלב במשרות ניהוליות בכירות בארגונים.

 

 

הלימודים בחטיבה למשפט עסקי מעניקים לסטודנט ידע והבנה בתחום המשפט, בדגש על ההיבטים המשפטיים ביזמות העסקית. במהלך הלימודים הסטודנט לומד להכיר את תהליך החוזי ושלביו השונים, חוזי עבודה קיבוצי, אישי, חברות כוח אדם, זכויות העובדים בחילופי מעסיקים ובשינויים מבניים. תוכנית הלימודים עוסקת בכללי היסוד בקריאת החוק ופרשוניותיו, תוך הכרה של חוזים מיוחדים, מכרזים, חוזים אחידים, התקשרויות עם בנקים ונושאים רבים העוסקים בעולם המשפט העסקי הישראלי והבינלאומי.

 

תוכנית הלימודים

 

לימודי חטיבה במשפט עסקי כוללים:

 

  • קורסי החובה הבאים: מבוא למשפט ויסודות המשפט, יסודות המשפט העסקי, דיני חוזים, דיני תאגידים ובחירה בין דיני קניין לדיני עבודה.

 

  • קורסי בחירה כגון: ביטחון סוציאלי, סוגיות במשפט העברי, דיני עבודה, שוויון הזדמנויות ואיסור אפליה בעבודה, דיני נזיקין, דיני קניין, משפט מנהלי בישראל, דיני שלטון מקומי, ישראל והמשפט הבינלאומי.

 

ניתן לבחור את הקורס דיני עבודה במסגרת קורסי החובה או במסגרת קורסי הבחירה. אם הקורס דיני עבודה נבחר במסגרת קורסי הבחירה יש לבחור את הקורס דיני קניין במסגרת לימודי החובה.

 

המשך לימודים ואפשרויות תעסוקה

 

בוגרי תואר ראשון בניהול בשילוב עם החטיבה למשפט עסקי יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בניהול או תואר מוסמך במשפט עסקי. כמו כן, הבוגרים יכולים להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה הכוללות משרות ניהוליות בתאגידים, בשוק הפרטי או בשוק הציבורי.

 

למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה הפתוחה
עוד מסלולי לימוד - האוניברסיטה הפתוחה