התמחות באוטיזם - גישה רב מערכתית בטיפול ובחינוך במכללת לוינסקי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי חינוך לתעודה?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על התמחות באוטיזם, גישה רב מערכתית בטיפול ובחינוך - מכללת לוינסקי.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


התמחות באוטיזם - גישה רב מערכתית בטיפול ובחינוך במכללת לוינסקי

 

בית הספר ללימודי המשך במכללת לוינסקי מבוסס על התפיסה המקצועית שעיקרה התפתחות מקצועית של אנשי החינוך ובהם מורים, מחנכים, מנהלים, סגנים, יועצים, סייעים ועוד בעלי משרות במערכת החינוך. כיום המגמות במחקר מדגישות את החשיבות בפיתוח מקצועי ובמעבר מהשתלמויות ספציפיות להתפתחות מקצועית בעבודה.

 

על פי מחקרים רבים שנערכו בתחום, יש במסגרות למידה השפעה רבה על עבודתם של מתחילים וותיקים. רצף הלמידה הפועל לשמור על מגמות מוגדרות במטלות הלמידה המרכזיות למתחילים ולמשתלמים במהלך עבודתם מעורר תהליכי חשיבה וטיפול בהתקדמות התפתחותית.

 

מכללת לוינסקי לחינוך, שעיקרה בהכשרת מורים נחשבת למכללה מובילה בבניית כישורים מקצועיים בתקופת הביניים שבין תקופת ההכשרה לתקופת העיסוק. כישורים אלה יביאו לידי ביטוי את המשך תהליך ההתמקצעות בתחומי ההוראה ויסייעו לטיפוח קהילת מורים מקצועית ומיומנת.

 

חינוך מיוחד וטיפול בלקויות

 

בית הספר ללימודי המשך מציע מגוון מסלולים ותכניות המתמקדים בתחום הלקויות בחינוך מיוחד. בין המסלולים שמוצעים במחלקה:

  • תכנית מתקדמת להתמחות באוטיזם
  • תכנית התאמה להוראה למטפלים פארא רפואיים
  • תרפיה במוזיקה
  • חינוך וסיוע באמצעות בע"ח

 

תוכנית הלימודים

 

בשנים האחרונות גדלה אוכלוסיית התלמידים שסובלת מלקויות תקשורתיות נרחבות ונמצאת במסגרות החינוכיות השונות. משמעות הדבר שעולה בהתאמה גם הצורך באנשי הוראה מומחים ומיומנים בתחום זה. התכנית להתמחות באוטיזם בגישה רב מערכתית בטיפול ובחינוך במכללת לוינסקי שמה לה למטרה להכשיר עובדי חינוך והוראה לעבודה עם אוכלוסיית התלמידים בעלת לקות תקשורתית נרחבת ברצף האוטיזם.

 

תכנית הלימודים היא רב תחומית ושיטת הלימוד מקפלת בתוכה הרצאות פרונטאליות, התנסויות מעשיות וסדנאות עבודה.

 

נושאי לימוד

 

להלן נושאי הלימוד העיקריים הנלמדים בתכנית:

 

  • גישות קוגניטיביות חברתיות
  • שיטות וגישות טיפוליות
  • התפתחות תקשורתית
  • איזון חושי
  • ארגון והבניה של תהליך הלמידה
  • התפתחות קוגניטיבית
  • פיתוח תכנית כוללנית
  • התפתחות רגשית וחברתית
  • דרכי התערבות וחינוך
  • ועוד.

 

היקף התכנית הלימודים:

 

התכנית להתמחות באוטיזם היא שנתית ונלמדת בהיקף של 210 שעות אקדמיות. הלימודים נערכים בימי שני בלבד בין השעות 9:00- 16:00.

 

תנאי הקבלה:

 

הקבלה לתכנית מותנית בעמידה בתנאים הבאים:

  • תואר בוגר אוניברסיטה או תואר בוגר מכללה בחינוך
  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בתחום האוטיזם
  • מעבר של ריאיון אישי.

 

תעודת גמר:

 

בוגרי התכנית יהיו זכאים לקבל תעודת מומחה באוטיזם מטעם מכללת לוינסקי לחינוך.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: לימודי המשך - מכללת לוינסקי לחינוך

חוות דעת של סטודנטים על התמחות באוטיזם, גישה רב מערכתית בטיפול ובחינוך - מכללת לוינסקי

התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע: 4.0 מתוך 5

מכללת לוינסקי - לימודי המשך
18/06/2017

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הספריה מאוד מושקעת ובעלת מידע חיוני רב. כיף לקרוא שם ספרים, לצלם מסמכים וללמוד !!

על הקמפוס

קמפוס מקסים, אווירה טובה וביתית.המחירים בקפיטריה קצת גבוהים לטעמי ודרוש שיפור באיכות המזון ומחיריו..

טיפים

להגיע עם ראש פתוח! בתחום של אוטיזם קיימות אופציות רבות והתכנית בהחלט ממרכזת את כולן


לכל חוות הדעת

סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

מה חושבים הסטודנטים על מכללת לוינסקי - לימודי המשך

באיזו מידה היה קשה להתקבל ללימודים?

דרג את מידת שביעות רצונך ממוסד הלימודים והמסלול

באיזו מידה עמד מוסד הלימודים במה שהבטיח לנרשמים?

באיזו מידה היית ממליצ/ה לחבריך ללמוד במוסד לימודים זה?

האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?

באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס?

באיזו מידה את/ה מרוצה מדרכי ההגעה/ מקומות חניה?

באיזו מידה את/ה מרוצה משירותי המזכירות של מוסד הלימודים?

עוד דברים שהסטודנטים מספרים על מכללת לוינסקי - לימודי המשך

באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
במידה סבירה 100
במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך קשור לתחום הלימודים שלך?
במידה מועטה מאד 100
האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה במסלול בו הינך לומד?
במידה מועטה מאד 100
מהי רמת הקושי של הלימודים?
במידה רבה 100
עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
במידה רבה 100
עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
במידה סבירה 100

פורום לימודי חינוך

לימודי המשך - ייעוץ חינוכי
בר
ללא תגובה
קבלה לתואר שני בהבעה ויצירה
יפית בנק
ללא תגובה
סיכוי קבלה לתואר שני בחינוך עם ממוצע 78 בתואר ראשון
נאדרה
ללא תגובה
הסבה להוראת לביולוגיה מסיעוד
יעקוב זמירה
ללא תגובה
גננת יכולה לעשות תואר שני בחינוך מיוחד?
נועה
1 תגובות
הרחבת הסמכה לתעודת הוראה בפיזיקה
דינה
1 תגובות
סטאז' בהוראה לאחר חמש שנים מסיום התואר
צפורה
2 תגובות
כמה מרוויחה גננת עם תואר ראשון?
חנה
1 תגובות
ביקוש לגננת בגן עירייה
אושרית
1 תגובות
בירור לגבי תנאי העסקה
שרה
1 תגובות
המשך לימודים אחרי תואר ראשון
אמירה
1 תגובות
מסלול הכשרה למורה שלח
איתן
1 תגובות
הסבה להוראת מוסיקה מחינוך מיוחד
רים חנא
1 תגובות
לימודי הסמכה בסמסטר חורף - ניתוח התנהגות
עדוי ויג'דאן
1 תגובות
M.ed בספרות לבעל תואר ראשון
אמאני
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,701 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון 588 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין 657 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בר אילן 945 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

טיפים ממומחים בנושא לימודי חינוך לתעודה

מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה