רוצה פרטים על קורס השקעות בוול סטריט?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס השקעות בוול סטריט

רוצה לדעת על קורס השקעות בוול סטריט? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס השקעות בוול סטריט - איך מתחילים?

שוק ההון הוא עולם מרתק, מאתגר ומאוד מסובך. בשנים האחרונות רבים מצטרפים לעולם זה, הן כמשקיעים פרטיים והן כעובדים בבתי השקעות, חברות ביטוח, בנקים ועוד. אם גם אתם רוצים לעבוד בשוק ההון, מומלץ מאוד שתשתתפו באחד מהקורסים הרבים בתחום זה.

 

רבים בישראל עובדים בשוק ההון וסוחרים בבורסה בתל אביב, אך יש גם כאלה המעוניינים להתמחות במסחר בבורסות בחו"ל. על מנת להתמחות בכך, מומלץ להשתתף בקורס מעשי המעניק ידע רב בכל הקשור להשקעות בבורסות בחו"ל. אחת מהבורסות הפופולאריות ביותר בעולם היא הבורסה היושבת בוול סטריט שבניו יורק ויש כיום מספר קורסים המכשירים סוחרים בבורסה זו. אם זהו הכיוון שלכם, כתבה זו מיועדת עבורכם.

קורס השקעות בוול סטריט, מה לומדים?

קורס השקעות בוול סטריט הוא קורס מאתגר ומקיף, המכשיר סוחרים, אנליסטים ואנשי שוק הון למסחר בבורסה בניו יורק. הקורס מעניק למשתתפים ידע רב ושיטות מעשיות חדשניות להשקעה רווחית בבורסה זו. על מנת לסחור בבורסה הנמצאת בחו"ל יש צורך בידע רב, מעבר לידע הנדרש למסחר בישראל בלבד.

 

הקורס עצמו מיועד למשקיעים בעלי ניסיון המעוניינים להעמיק את השכלתם במסחר בבורסה גם לבורסה בוול סטריט (אך גם חסרי ניסיון יכולים לנסות את מזלם בתחום). בין הנושאים הנלמדים בקורס זה - מסחר יומי בוול סטריט הלכה למעשה, מבוא לבורסות בארצות הברית, שוק אגרות החוב וקרנות הנאמנות בוול סטריט, טכניקות מסחר בכל הכוונים לונג ושורט,

 

הכרת מקורות המידע וניתוח מידע מהאינטרנט, בניית תיק השקעות לטווח ארוך, מסחר לטווח קצר ובינוני, סריקת השוק והכנות למסחר, הכנת תוכנית עבודה למסחר עצמו ועוד. התלמידים יחשפו במהלך הקורס לשיטות השקעה מעשיות וילמדו כיצד לבנות ולנהל תיקי השקעות דינאמיים בוול סטריט (מניות, אגרות החוב, קרנות נאמנות, תעודות סל ועוד).

 


היכן לומדים וכמה זמן?

ניתן ללמוד תחום זה במספר מכללות בישראל, בין היתר -

 

  • מכללת מגמות (פרישה ארצית) - במכללה מתקיים קורס מסחר יומי בוול סטריט, במסלול זה מכירים אסטרטגיות מסחר שונות שייעודיות לשוק ההון האמריקני. היקף המסלול כ - 27 שעות.

 

  • מרכז ברוקר (פרישה ארצית) - זהו מרכז הכשרה בתחום שוק ההון. הוא עורך קורסים שונים להכשרת סוחרים ובהם גם קורס וול סטריט שהיקפו 10 מפגשים.

 

הקורס המקיף ביותר הוא במכללת מגמות והוא כולל עשרה מפגשים מרתקים עם לימודים תיאורטיים, הרצאות פרונטאליות וכמובן גם תרגול מעשי.

 

ישנם גם קורסים קצרים וממוקדים יותר. יש לוודא מראש כי רמת הידע ההתחלתי שלכם מספיקה ללימודים בקורס זה (ואם לא מומלץ לעשות קורס מבוא לשוק ההון קודם לכן).

 


מהן אפשרויות תעסוקה בתחום?

בוגרי הקורסים בתחום זה יהיו בעלי ידע מגוון ונרחב ויוכלו לסחור בוול סטריט בהצלחה בלתי מבוטלת. במידה ויש לכם ניסיון קודם כלשהו בתחום והשכלה אקדמאית, תוכלו להתקבל לעבודה במיטב החברות העוסקות בתחום - בתי השקיעות, בנקים, חברות ביטוח, חברות פרטיות העוסקות בשוק ההון ועוד. ניתן גם לנצל את הידע שתצברו בקורס לצורך מסחר עצמאי בוול סטריט.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס השקעות בוול סטריט?

רוצה לדעת יותר על קורס השקעות בוול סטריט?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס מסחר בוול סטריט למתחילים