רוצה פרטים על הסבת אקדמאים בצפון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הסבה לבעלי תואר ראשון בצפון הארץ

רוצה לדעת על הסבת אקדמאים בצפון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסבת אקדמאים בצפון

 

הצפון קוסם לכולנו...אוויר נקי, נוף מדהים, מוסדות לימודים עם מדשאות ואווירה פסטורלית הם רק חלק מהעניין. אם הנכם בוגרי תואר ראשון מאזור הצפון ומעוניינים בלימודי הסבה מקצועית, המאמר הבא יעניק לכם את כל הפרטים שתצטרכו לדעת בנושא.

 

הסבת אקדמאים בעצם מיועדת לכל בוגרי תואר ראשון באשר הם. לכל אלו אשר סיימו את לימודיהם ומעוניינים ללמוד מקצוע חדש משלל סיבות. מתכונת לימודי הסבת האקדמאים הינה כקורס מעשי המכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום החדש בו הם מעוניינים. לימודי ההסבה לא נמשכים שלוש שנים כמו תואר שלם, הם קצרים יותר ומשלימים רק את חומר הלימוד הנחוץ לעבודה בתחום החדש.

 

 

היכן ניתן לבצע הסבת אקדמאים בצפון?

 

באזור הצפון מתקיימות הסבות אקדמאים רבות, בתחומים שונים ובמוסדות לימוד מגוונים. להלן המוסדות המאפשרים לימודים מסוג זה:

 

הסבת אקדמאים במכללת אורנים:

 

  • מכללת אורנים לחינוך והוראה מאפשרת לימודי הסבת אקדמאים, לימודי הכשרה, לימודי תעודה והתמחויות בתחומים שונים. הלימודים מתאימים בעיקרם לאנשי חינוך, למורים, למנהלים, מנחים, מדריכים ורכזי הערכה. רוב תוכניות ההסבה נפרשות על- פני כשנתיים של לימודים.

    להלן תחומי ההסבה האפשריים: הסבה להוראה, הוראת מתמטיקה, הוראת ערבית, הוראת אנגלית, עבודה עם תלמידים מחוננים, עבודה עם תלמידים בעלי לקות למידה, עבודה עם תלמידים בסיכון, הסבה למאבחנים דידקטיים, הסבה למנהלי בית-ספר, הסבה ליועצים ארגוניים, הסבה רכזים, הסבה לניהול מידע, הסבה לעורכים לשוניים, הסבה לתחומי האימון, הטיפול, הדרמה והפסיכותרפיה.

 

"גורדון" - המכללה האקדמית לחינוך בחיפה:

 

  • מכללת גורדון מאפשרת מסלול הסבת אקדמאים להוראה. מדובר במסלול מקוצר הפונה לקהל של בוגרי אוניברסיטה אשר ברשותם תואר אקדמי ראשון ומעלה, המעוניינים לרכוש ידע בתחום ההוראה ותעודת הוראה המסמיכה אותם לעסוק כמחנכים, בהתמחויות השונות אשר נלמדות במכללת גורדון לחינוך.

 

מכללת "אוהלו" בקצרין:

 

  • בית- הספר ללימודי המשך של מכללת אוהלו שבקצרין מוקדש ללימודי ההוראה והחינוך. מסלולי ההסבה האפשריים:

    הסבת אקדמאים להוראה: לימודי תעודת הוראה פונים למורים, מנחים, עובדי מערכת החינוך שסיימו לימודים אקדמיים אך אין ברשותם תעודת הוראה. תעודת ההוראה היא בתחומי המתמטיקה, המדעים המדויקים או מדעי המחשב.

    הכשרת הנדסאים להוראה: לימודים אלו מקנים להנדסאים מתחומים שונים תעודת הוראה. ההנדסאים הם אמנם בוגרי מוסדות אקדמיים אך לא למדו לימודי תואר מלאים, לכן הם נדרשים לסיים בהצלחה את תוכנית הלימודים לקראת התואר B.Ed ועם סיום הלימודים יקבלו גם תעודת הוראה.

 

למי מיועדים לימודי הסבת אקדמאים בצפון?

 

לימודי הסבת אקדמאים בצפון הארץ מיועדים לאנשים בעלי השכלה אקדמאית המעוניינים לרכוש מקצוע חדש בנוסף למקצוע שכבר למדו לתואר הראשון. בנוסף לכך מתאימים הלימודים לכל האקדמאים המעוניינים לשנות כיוון לחלוטין ולרכוש השכלה חדשה. ההסבות האקדמאיות מתנהלות בצורה אינטנסיבית, מהירה ויעילה ומתאימות במיוחד לסטודנטים שגרים בצפון הארץ.

 

 

משך לימודי הסבה

 

ההסבות האקדמאיות בדרך- כלל אורכות כשנה עד שנתיים של לימודים במתכונת חד- שבועית או דו- שבועית. משך ההסבה המקצועית משתנה בהתאם לתחום הלימוד ולמוסד המעביר אותו. למרות זאת, חשוב לציין כי ישנן גם הסבות ארוכות יותר.

 

אפשרויות תעסוקה

 

עם סיום לימודי ההסבה מקבלים הבוגרים תעודת גמר בהתאם לתחום הלימודים אותו הם בחרו. לאחר קבלת התעודה רשאים הבוגרים לגשת לראיונות עבודה ולנסות להשתלב בתחום החדש. חשוב להדגיש כי כמו בכל מקצוע, הטובים ביותר הם אלו שמתקבלים למשרות הטובות, לכן חשוב להשקיע בלימודים ולהבין שאמנם רוב בוגרי ההסבות אכן מוצאים את דרכם בתחום החדש, אך לא כולם מצליחים לעשות זאת.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הסבת אקדמאים בצפון?

רוצה לדעת יותר על הסבת אקדמאים בצפון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד הסבת אקדמאים בצפון
שאלות הגולשים בנושא
הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד בגורדון, אורנים או אוניברסיטת חיפה
הסבת אקדמאים מהוראה לתחום מתגמל
הסבת אקדמאים להוראה בשנה אחת
הסבת אקדמאים לייעוץ חינוכי
הסבת אקדמאים להוראה - כמה זמן לומדים?
משך זמן הסבת אקדמאים להוראה
פסיכולוגיה - הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד