רוצה פרטים על לימודי ערב - הנדסה אזרחית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הנדסה אזרחית לימודי ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב - הנדסה אזרחית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הנדסה אזרחית לימודי ערב

 

הנדסה אזרחית המכונה גם הנדסת בניין, מהווה תחום הנדסי הנחוץ להתפתחותה וקיומה של הסביבה האזרחית בחברה המודרנית תחום זה נמצא בתנופה מתמדת בתעשייה ובמשק הישראלי והפיתוחים הטכנולוגיים הובילו לשיפורים משמעותיים ביכולתן של חברות בנייה לשפר בצורה משמעותית את איכויות ויכולות הבנייה בזמן בתקופת זמן קצרה יחסית. כיום אנו עדים לשיפור בבנייה של בנייני מגורים, בנייני משרדים, מבנים ציבוריים, גשרים ותשתיות בנייה מרובות.

 

קיראו על: לימודי הנדסה

 

לימודי ערב - תכנים

 

תוכנית הלימודים מכשירה סטודנטים לעסוק בתחום, תוך הקנייה של כל הכלים הנדרשים לתכנון, פיתוח וביצוע בתחומי הבנייה השונים. לימודי הנדסה אזרחית במסלול הרגיל אורכים כארבע שנים ומתפרסים על פני חמישה ימי לימוד בשבוע בשעות הבוקר והצהריים. לעומת זאת, לימודי הנדסה אזרחית במסלול ערב מתפרסים על פני שני ימי לימוד בשעות אחר הצהריים והערב ולעיתים גם בימי שישי. לימודי ערב בהנדסה אזרחית ארוכים במעט, וכוללים בדרך כלל שלושה סמסטרים במקום שני סימסטרים, ובסך הכל נמשכים כ- 5 שנים.

 

קהל היעד

 

לימודי ערב בהנדסה אזרחית פונים בעיקר לציבור העוסק בתחומי ההנדסה השונים וכן לאלו המעוניינים לרכוש השכלה בתחום. אמהות, הנדסאים וחיילים גם הם קהלי יעד ללימודי ערב בהנדסה אזרחית.

 

 

נושאי לימוד

 

לימודי הנדסה אזרחית מאפשרים מספר התמחויות בינהם: ניהול וביצוע בנייה, הנדסת תחבורה, הנדסת הסביבה ומשאבי מים, תכנון מבנים, הנדסה אזרחית ותשתיות. מלבד זאת התוכנית מכסה קורסי ידע ותרגולים מעשיים ומבקשת את המשתתפים לבצע פרויקט גמר ליישום ולהעמקת הידע בתחום. תוכנית הלימודים משלבת לימודי יסוד במדעים מדויקים עם לימודי יסוד במדעי ההנדסה ולכן היא מקיפה נושאים רב תחומיים וביניהם:

 

להלן דוגמא של חלק מנושאי הלימוד בתוכנית הלימודים להנדסת בניין:

 

  • לימודי יסוד במדעים
  • ניהול התכנון והביצוע
  • אלגברה ליניארית
  • תורת המדידה
  • שימושי מחשב בהנדסת בניין
  • חומרי בנייה
  • חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי
  • הנדסת מבנים
  • כימיה
  • תכונות מכניות של חומרים
  • מבוא למחשב שפת C
  • ועוד...

  

אפשרויות תעסוקה
 
בוגרי הנדסה אזרחית יוכלו להשתלב בתענף הבנייה במשק הישראלי, כמתכננים ומבצעים בנייני מגורים, בנייני משרדים, תשתיות בנייה, נמלים, שדות תעופה ועוד. הבוגרים יוכלו להשתלב במשרות ניהוליות בכירות בחברות בנייה, בחברות סוללות דרכים וכבישים, כמפקחי פרוייקטים של בנייה בענף הפרטי והציבורי ובעוד מגוון משרות המצריכות ידע בהנדסת בניין.
 

 

 
אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי הנדסה, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב - הנדסה אזרחית?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב - הנדסה אזרחית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור