רוצה פרטים על הכרת שוק ההון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הכרת שוק ההון

רוצה לדעת על הכרת שוק ההון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי הכרת שוק ההון

 

ים הכסף

 

כסף בא והולך, הכלכלה נעה במחזורים של שפל וגאות, עסקים נופלים וקמים. וכשכסף מצטבר, או כשנכסים יורדים על אנשים מהשמיים ביום בהיר אחד, הם מבקשים לצמצם כמה שיותר את חוסר הודאות, או לפחות לדעת להתנהל בתוך חוסר ידיעה - ביעילות מירבית. בקורס להכרת שוק ההון מעניקים למשתתפים מידע חיוני וכלים נחוצים לניתוח תנודות כלכליות במשק, לזיהוי מגמות עתידיות, לניהול סיכונים ולקבלת החלטות בנוגע לאפשרויות השקעה.

 

לימודים אלה מתאימים לכל אדם, לכל מי שרוצה לדעת יותר על השקעות ומחזורים כלכליים, ולכל מי שמבקש תשובות מעשיות לשאלות כגון: היכן נכון להשקיע? מה ההבדל בין תכניות חיסכון שונות? איך שומרים על הפנסיה? מה זה מדד המעו"ף? ועוד. לאנשים רבים חשוב לדעת - מה רווחי ומה לא, האם הפקיד בבנק המליץ על תכניות החיסכון הנכונות, והאם ההשקעה בתכנית החיסכון לילדים תניב את פירותיה בבוא העת.

 


מה לומדים?


הנושאים הנלמדים בקורס זה: מניות (מהי מניה, השפעתה), אגרות חוב ואופציות. אך עיקר ההתמקדות היא בהסברת תהליך תזרים הכספים שלנו מ"ישיבתו" בבנק ועד השקעתו במניות, קרנות ואגרות חוב, הרווח מול ההפסד.

 


משך זמן הלימודים?


קורסים בשוק ההון כוללים בין חמישה ל - 15 מפגשים, ומקיפים 40 עד 60 שעות לימוד.

 


תנאי קבלה?


אין תנאי קבלה.

כמה זה עולה לנו?


מחירי קורסים בתחום זה הם החל מ - 4,000 שקלים, העלות תלויה במוסד הלימודים ובקורס הנבחר ומשתנה מעת לעת. מומלץ לפנות אל כמה מוסדות לימוד ולקבל מחירים מדוייקים.

 

 

איפה לומדים?


* להלן חלק מבתי הספר להכרת שוק ההון.

 

  • מכללת פסגות (פרישה ארצית) - במכללה מתקיימים לימודי שוק ההון במגוון מסלולים, כגון ניהול תיק השקעות עצמאי, אופציות, מסחר יומי, ניהול פיננסי ועוד.

 

  • מכללת מיטב דש (תל אביב) – המכללה מציעה קורס יסודות בהשקעות, שמתקיים במתכונת ערב. במהלך הקורס לומדים על שלל טכניקות השקעה שמתאימות גם למשקיעים מתחילים.

 

  • בנקרייט, "פיננסים בגובה העיניים" – 5 מפגשים, אחת לשבוע, כל מפגש בן 3 שעות לימוד.הנושאים הנלמדים: הכרת שוק ההון, ניהול השקעות, תנודות, מניות. מספר המשתתפים המכסימלי הינו 10 איש. 

 

  • תפנית, בית הספר למנהלים ולפיננסים (פרישה ארצית) – 56 שעות לימוד אקדמיות. דרישות הקורס – נוכחות של 80% מהמפגשים. נושאים נלמדים: הכרת שוק ההון, אפיקי וניהול השקעות, אינטרנט, מניות, קרנות נאמנות, שיטות מסחר, פירוש מושגים בעולם העסקי+קריאת העיתונים וטורים עסקיים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הכרת שוק ההון?

רוצה לדעת יותר על הכרת שוק ההון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס הכרת שוק ההון בירושלים
כמה עולה קורס הכרת שוק ההון?
קורס הכרת שוק ההון למזכירות
קורס הכרת שוק ההון - איפה מתקיים?