רוצה פרטים על הכנה למבחן רישיון תיווך?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הכנה למבחן רישיון תיווך

רוצה לדעת על הכנה למבחן רישיון תיווך? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה למבחן רישיון תיווך

 

בשנים האחרונות, מקצוע התיווך הפך למקצוע מבוקש ופופולארי בשוק הישראלי. אולם, לא כל אחד יכול לעסוק כמתווך, לשם כך יש לקבל רישיון של מתווך מוסמך. על פי משרד המשפטים, קיימים כמה קרטריונים לקבלת רישיון מתווך מוסמך. לדוגמא, חלק מהקריטריונים קובעים כי המתווך חייב להיות מעל גיל 18, תושב ישראלי או תושב חוץ עם היתר מיוחד, ללא עבירה פלילית ולעבור בהצלחה את הבחינה את מבחני ההסמכה לרישיון תיווך מקרקעין. רשם המתווכים עורך ארבע פעמים בשנה בחינה להסמכת רישיון תיווך מקרקעין, לאלו שעמדו בהצלחה בבחינה יישלח הרישיון בדואר.

 

אף על פי שחומרי הלימוד לקראת הבחינה להסמכת תיווך מקרקעין מצויים באינטרנט, או בחוברות לימוד שונות, קיימים מוסדות המציעים קורס הכנה לקראת הבחינה. הקורס מומלץ לכל מי שמתקשה בלימודים עצמאיים וזקוקים למסגרת לימודית על מנת להגיע מוכן לבחינה ולעבור אותה בהצלחה.

 

קהל יעד

 

קורס הכנה למבחן רשיון תיווך מיועד לכל המתעניין בקבלת רשיון לעסוק כמתווך ועליו לגשת להבחן ברשם המתווכים לקבלת הרשיון. 

 

תוכנית הלימודים לקורס הכנה למבחן רישיון תיווך

 

תוכנית הלימודים לקורס הכנה למבחן רישיון תיווך משלבת לימודים עיוניים להרחבת הידע בחוקים הנדרשים לבחינת רישיון התיווך ולימודים מעשיים בפרקטיקה של עבודת המתווך. תוכנית הלימודים כוללת הקניית ידע על החוקים והנושאים מטעם משרד המשפטים הנדרשים לבחינה וכמו כן, לימוד של מקרי בוחן מעשיים מעולם התיווך והנדל"ן.

 

 

תוכנית הלימודים לקורס הכנה למבחן רישיון תיווך כוללת את הנושאים הבאים:

 

  • זכויות מקרקעי הזולת: השכירות ,זכות קדימה, המשכנתא ועוד.
  • יישוב סכסוכים בין בעלי דירות החליים בבניין משותף
  • חוק הגנת הדייר - סוגי השכירות החלים לפי חוק הגנת הדייר, זכויותיו וחובותיו של דייר מוגן ועוד.
  • חוק המתווכים - מהו תיווך, חובות המתווך, זכויות המתווך ועוד.

 

היכן ניתן ללמוד קורס הכנה למבחן רישיון תיווך

 

  • מכללת פסגות (פרישה ארצית): בקורס במכללת פסגות מקבלים הכנה למבחני רשם המתווכים ורוכשים ידע חשוב לפעילות מתווכים. היקף התכנית 10 מפגשים.

  

  • מכללת IPC (ירושלים, קורס היברידי): קורס תיווך נדל"ן במכללת IPC כולל הכנה למבחן רשם המתווכים. הקורס מתקיים במתכונת היברידית, ואורכו בין 3 - 6 חודשים.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים - יחידה ללימודי חוץ: מוסד זה עורך קורס להכנה למבחני תיווך הנדל"ן שמקיף 60 שעות. התכנית מספקת ידע וכלים במתן מענה יעיל ואיכותי לצורכי לקוחות ולהתמצאות בשוק הנדל"ן של היום.

 

  • מכללת מגמות (פרישה ארצית): במכללה זו מתקיים קורס הכנה לבחינת המתווכים שהיקפו כ - 28 שעות לימוד. בקורס נערכות סימולצית בחינה מגוונות. כמו כן, המכללה עורכת מסלול המשלב קורס הכנה למבחן רישיון תיווך עם קורס יזמות והשקעות נדל"ן.

 

  • CASH FLOW - מכללת CASH FLOW נוסדה על ידי רו"ח שי באטון ואיציק מדינה ומונה כארבעה סניפים בתל אביב, ראשון לציון, חיפה וירושלים. קורס הכנה למבחן רשיון תיווך מתנהל בשיטת מרתון וכולל שמונה מפגשים המתקיימים שלוש פעמים בשבוע כל מפגש למשך ארבע שעות אקדמיות. הקורס מועבר על ידי גב' גלית דני, בעלת תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במשפטים.

 

  • המכללה הטכנולוגית תל חי - מקיימת קורס הכולל 15 מפגשים, כאשר בחלקו הראשון לומדים תכנים עיוניים לבחינה, ובחלקו השני מתרגלים פתרון בעיות בכיתה ובאמצעות מרתונים. הקורס מקנה תעודת השתתפות מטעם מפנה - הקריה להשכלה והדרכה.

 

  • מכללת NadlanLine - קורס עשיר הכולל סימולציות, הדגמות, מצגות, ליבון פסקי דין והבאת דוגמאות ממשיות מהשטח. הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, ונגישים לתושבי ירושלים, רחובות, רעננה, רמת גן, חדרה, חיפה ובאר שבע.

  

  • רימקס - בית הספר לנדל"ן - מפעיל קורס המקנה למשתתפיו שליטה בחוקים ובתקנות של עולם הנדל"ן - בנייה ותיווך. מדובר בקורס מרוכז של חמישה מפגשים.

 

  • אל הנכס - המרכז להכשרה מקצועית - במהלך הלימודים מתקיימים לימודי תיאוריה והכשרה מעשית, מה שמאפשר לתלמידים ליישם את התיאוריה בשטח תוך כדי לימוד. הלימודים מתפרשים על פני עשרה מפגשים, בני ארבע שעות כל אחד בשעות הערב. 

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הכנה למבחן רישיון תיווך?

רוצה לדעת יותר על הכנה למבחן רישיון תיווך?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד הכנה למבחן רישיון תיווך
שאלות הגולשים בנושא
ההבדל בין קורס יזמות נדל"ן לתיווך נדל"ן
לימוד עצמי תיווך נדלן
קורס תיווך נדל"ן מעניק רישיון תיווך?
קורס תיווך נדל"ן - צריך גם תואר ראשון?
הקלות לעו"ד בקבלת רישיון לתיווך נדל"ן
רישיון תיווך נדל"ן - לימוד עצמי או קורס?
יזמות ותיווך נדלן - ניסיון מכירתי