קורס גולש מעטפת בבית ספר לעבודה בגובה של רסקיו 1

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס עבודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על גולש מעטפת - רסקיו 1.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 

קורס גולשי מעטפת מבנה בבית ספר לעבודה בגובה של רסקיו 1
 
עד ראש הגג
 
מי שמבקש לעצמו עבודה אתגרית ומגוונת על בסיס יומיומי, מומלץ לו להכיר את קורס גולשי מעטפת מבנה ברסקיו 1 – בית ספר לעבודה בגובה. זהו קורס מקצועי הנערך בפיקוח משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, והוא מיועד להכשיר אנשי מקצוע מיומנים לעבודה על בניינים גבוהים – באמצעות סנפלינג (גלישת חבלים). המקצוע כרוך בהנאה, והוא נדרש כיום במקרים רבים ולמגוון שימושים. גלישת מעטפת מקצועית נדרשת, למשל, להתקנת אנטנות, לאיטום ולשיפוץ מבנים בצדם החיצוני, לניקוי חלונות של בניינים רבי קומות, ועוד.
 
מתכונת הקורס ברסקיו 1
 
בבית ספר לעבודה בגובה של רסקיו 1 מציעים קורס גולשי מעטפת, הנלמד בהיקף של 50 שעות לימוד אקדמיות, הנפרשות על פני שישה ימי לימודים מלאים. מתכונת הלימודים משלבת בין הרצאות עיוניות, ובין הדגמות, סימולציות ותרגולים מעשיים בפועל של התלמידים – תוך שימוש בכל הציוד הדרוש בתחום. בכיתה מוכשרים עד 12 משתתפים על ידי מדריך בכיר. בקורס מושם דגש על מתן הכלים והטכניקות לעבודה המעשית עצמה, מתוך לימוד של כל כללי הבטיחות, אמצעי הזהירות והנהלים הנדרשים בענף העבודה בגובה, הטומן בחובו סיכונים רבים.
 
נושאי הלימוד
 
בקורס לומדים על הסיכונים הכרוכים בעבודה בגובה ומקבלים כלים לזיהוי ולהערכה של סיכונים. המשתתפים מכירים את הוראות הבטיחות ותקנות משרד העבודה בהקשר זה. בין השאר, הם מוכשרים לבדוק את ציוד המגן של גולשי המעטפת ואת אמצעי האבטחה. הם מתרגלים שיטות עיגון בטיחותיות, קשירת חבלים ורצועות וגלגול חבל. הם לומדים לבנות עמדה ולפרוס חבל, מתאמנים על הטיפוס בחבל ועל חלוקת משקל.
 
בקורס מתרגלים גלישה בטיחותית עם ובלי מטען, גלישה בשיפוע שלילי וגלישה בלילה, ולומדים להתמודד עם תקלות אפשריות בעת הגלישה. כמו כן, המשתתפים רוכשים ניסיון בעבודה עם ספסל, על סולמות ומתחת לגג. בנוסף, הם לומדים על מערכות הורדה ועל משטחי עבודה ודריכה, ומתנסים בעבודה על גגות מסוגים שונים: שטוחים ותלולים, שבירים ומתכתיים.
 
הקורס כולל מבחן עיוני ומבחן מעשי, הבודקים הפנמה ויישום של נושאים, כגון:
 
  • רווחי כוח
  • פתרון תקלות
  • בדיקת ציוד
  • מיומנות באוויר
  • זיהוי סכנות
  • עבודה במתאר אורבני
  • חוזק חומרים
  • מערכות לבלימת נפילה
  • ועוד
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
הקורס מיועד לחסרי ניסיון בתחום, המעוניינים להכשיר עצמם לעבודה מסוג זה. על המועמדים להיות מעל גיל 18, וכן להגיש בעת הרישום אישור על בריאות תקינה מטעם רופא תעסוקתי.
 
פרטים נוספים
 
בתום הלימודים בקורס גולשי מעטפת בבית ספר לעבודה בגובה של רסקיו 1, עוברים הסטודנטים בחינה עיונית, והמצליחים בה עוברים לשלב ההתמחות המעשית; מדובר בהתמחות בהיקף של 12 ימי עבודה, הנערכת תחת פיקוחו של מנהל מקצועי בענף. לאחר השלמת ההתמחות רשאים הבוגרים לגשת לבחינה מעשית ולקבל הסמכה מקצועית לעיסוק בגלישת מעטפת מבנים מטעם משרד התמ"ת. המעוניינים יוכלו להמשיך וללמוד בקורס "מנהל מקצועי לצוות גולשי מעטפת".
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: רסקיו 1 - בית ספר לחילוץ ועבודה בגובה

כלים שיעזרו לך לבחור