רוצה פרטים על אתיקה ודיני ניירות ערך ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי אתיקה ודיני ניירות ערך

רוצה לדעת על אתיקה ודיני ניירות ערך ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אתיקה ודיני ניירות ערך

אם אתם מתעניינים לעבוד בשוק ההון ורוצים להפוך למנהלי תיקים או יועצי השקעות, כדאי לכם לעשות קורס אתיקה ודיני ניירות ערך. מדובר באחד מהקורסים החשובים והמרתקים ביותר בעולם זה, וכל מי שמתכוון לעבור את מבחני הרשות לניירות ערך יוכל להיעזר מאוד בקורס.

 

בקורס זה נלמדות בין היתר הזוויות המשפטיות והאתיות של עולם שוק ההון וכל סוחר, מנהל תיקים או יועץ השקעות חייב להיות בקיא בנושאים אלה. בלי שאתם מבינים לעומק את הצדדים המשפטיים והאתיים של עולם שוק ההון, לא תוכלו לעסוק בו בצורה מקצועית ואיכותית.

 

למעשה, כל מי שרוצה להוציא רישיון בייעוץ או ניהול תיקים חייב לעבור את המבחנים של הרשות לניירות ערך ולכן רבים נרשמים לקורסים הללו מהווים גם הכנה לבחינה עצמה.

 


קורס אתיקה ודיני ניירות ערך, מה לומדים?

הקורס בתחום זה יעניק לכם ידע תיאורטי ומעשי בעקרונות המשפטיים והאתיים שתדרשו להם כיועצי השקעות או מנהלי תיקים. הקורס גם מהווה הכנה טובה מאוד לבחינות של הרשות לניירות ערך לקבלת רישיון יועץ השקעות או מנהל תיקים.

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס זה ניתן למנות את הנושאים הבאים - מושגי יסוד שונים בתחום דיני ניירות, עבירות ניירות ערך לפי חוק ניירות ערך, חוק השקעות משותפות בנאמנות, חוק ניירות ערך, חוק איסור הלבנת הון, הרשות לניירות ערך (תפקידים, סמכויות ועוד), אתיקה כללית, מושגים משפטיים בתחום ועוד.

 

חשוב להדגיש כי כל אחד יכול להשתתף בקורס זה, אך רוב המשתתפים בו הם מן הסתם אנשים הניגשים למבנים של הרשות לניירות ערך. המדובר בקורס קשה, תובעני אך מאוד מאתגר וכמובן - שכרו בצידו.

היכן לומדים וכמה זמן?
 

  • מכללת מיטב דש (תל אביב): במכללת מיטב דש מתקיים קורס אתיקה ודיני ניירות ערך שהיקפו 48 שעות לימוד. בקורס מקבלים הכנה ממוקדת לקראת מבחן הרשות לניירות ערך.

 

 

  • מכללת אורין שפלטר (פרישה ארצית): היקפו של קורס אתיקה ודיני ניירות ערך במכללת אורין שפלטר הוא כ - 60 שעות לימוד. במכללה מתקיימות עוד שלל הכשרות בתחומי שוק ההון והפיננסים.

 

 

  • האקדמיה לפיננסים (תל אביב): קורס זה נפרש על פני כ - 10 מפגשים והוא שם דגש על התמודדות עם שאלות קשות במבחני הרשות לניירות ערך.
     

הלימודים נמשכים מספר חודשים (בדרך כלל כחודשיים עד שלושה חודשים ומסתיימים בסמוך למועד המבחן של הרשות. יש גם קורסים קצרים יותר או ארוכים יותר, בהתאם ליכולת ולזמן של המשתתפים.

 


מהן אפשרויות תעסוקה בתחום?

בוגרי הקורסים בתחום זה יוכלו לנסות ולהתקבל לעבודה כמנהלי תיקים, יועצי השקעות או אפילו סוחרים בחברות רבות העוסקות בשוק ההון, בין היתר בבתי השקעות, חברות ביטוח, בנקים ופרטיות המשקיעות בשוק ההון.

 

 

ניתן לעבוד במגזר הפרטי (ולהרוויח משכורות גבוהות למדי) וגם במגזר הציבורי. אין ספק כי שוק ההון טומן בחובו רבות וכל מי שתחום זה מעניין אותו יכול להתמקצע בתחום מסוים שבו ולבנות לעצמו קריירה משגשגת. רבים בתחום הופכים לעצמאים בתקופה קצרה מאוד שלאחר סיום הקורסים בתחום.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על אתיקה ודיני ניירות ערך ?

רוצה לדעת יותר על אתיקה ודיני ניירות ערך ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור