קורס אסטרטגיות למידה והוראה מותאמת ביחידה ללימודי חוץ אשקלון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי חינוך לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על אשקלון חוץ - קורס הוראה מתקנת.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אסטרטגיות למידה והוראה מותאמת ביחידה ללימודי חוץ אשקלון

 

היחידה ללימודי חוץ מציעה קורס הוראה מתקנת, שמעניק כלים לשיפור תהליכי למידה וחיזוק מיומנויות קריאה, כתיבה, חשבון ואנגלית כמו גם הפן הרגשי בלקויות הלמידה.

 

בוגרי הקורס יכולים להשתמש בידע הנלמד כדי לשפר את ההישגים של תלמידיהם ולסייע להם לשפר את הביצועים הלימודיים, להכיר ביכולות האישיות ולהגביר את תחושת המסוגלות. הם יכולים לפתח קריירה כמומחים בהוראה מתקנת ובאסטרטגיות למידה.

תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתחילים בהיכרות עם תחום אסטרטגיות הלמידה. הם לומדים על חשיבותו בתהליך החינוך ומבדילים בינו לבין המושג "הוראה מתקנת". בהמשך, הם מכירים שיטות למידה שונות, וחוקרים דרכים אפשריות להקנות אותן לתלמידים. הם מתמקדים בתחומים רלבנטיים לגילאים צעירים כמו הבנת הנקרא, כתיבה וחשבון, ולומדים כיצד ניתן לשפר את תהליכי ההבנה בהם. כמו כן, הם מקבלים כלים לעידוד למידה עצמאית, ולפיתוח מודעות של הילדים לכישוריהם ולדרכי החשיבה הייחודיות שלהם. לאחר מכן, הם מנתחים מגוון לקויות למידה, ודנים במערכי סיוע שניתן לבנות כדי להקל על ההתמודדות עמן.

 

הקורס כולל גם מודול לעיסוק בתחום הכנה לכיתה א'.

 

 

מתכונת הלימוד


הלימודים בקורס מתפרשים על פני 120 שעות אקדמיות, המתקיימות במתכונת הנוחה לשילוב עם עבודה. בנוסף להרצאות עיוניות ודיונים קבוצתיים בהם משתתפים הסטודנטים, עליהם גם לקחת חלק ב- 40 שעות נוספות של פרקטיקום מעשי, בו הם מתרגלים עבודה עם תלמידים לצורך הקניית מיומנויות למידה.

 

ניתן ללמוד במסלול פרונטלי או בקורס אונליין

המשתתפים מקבלים גישה לממשק לימודים ובו שיעורים מצולמים, פורום למענה על שאלות, מצגות ותכנים נוספים. כמו כן, הם מקבלים ליווי לבניית עסקים עצמאיים, כתיבת קורות חיים וגישה לכנסי מעסיקים.

נושאי הלימוד

 

  • סגנונות הוראה
  • פיתוח מוטיבציה
  • מוכנות לכיתה א'
  • ארגון מידע ומשוב
  • הפרעות קשב וריכוז
  • ילדים עם לקות למידה
  • הוראה מתקנת בחשבון
  • עבודה פרטנית וקבוצתית
  • הבנת הנקרא והבעה בכתב
  • בניית תכנית עבודה מותאמת
  • ועוד

 

תנאי קבלה


לקורס אסטרטגיות הלמידה מתקבלים מועמדים בעלי ניסיון בעבודה בחינוך והוראה, וכן מטפלים ויועצים שברצונם לרכוש כלים פרקטיים ליישום בחינוך הפורמלי או כעצמאיים, וכן למעוניינים ליישם כלים אלה עם ילדיהם.

 

תעודה


סטודנטים המסיימים בהצלחה את לימודיהם, העומדים בכל חובות הקורס, זכאים לתעודת "בוגר קורס אסטרטגיות למידה והוראה מתקנת" המוענק מטעם היחידה ללימודי חוץ. על מנת לקבל את התעודה, המשתתפים נדרשים להקפיד על נוכחות ב - 80 אחוזים מהשיעורים לפחות, וכן עליהם לסיים את ההכשרה המעשית.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: היחידה ללימודי חוץ אשקלון

כלים שיעזרו לך לבחור