אני רוצה לעבוד במשרד פרסום,(בגרפיקה ועיצוב) ראיתי שני מסלולים שמכוונים בדיוק לזה: ארטדיירקשן בעבודי וגרפיקה לפרסום בבצפר. בקיצור אני רוצה להבין האם אכן יש הבדל בין סטודיו במשרד פרסום (הבצפר) לעבודה כארטדיירקטור במחלקת קריאיטיב (עבודי) תכלס לא הבנתי את ההבדל בין המקצועות וגם לא הבנתי מהם את השוני לגמרי
ד
דני
בטח שיש הבדל
סטודיו זה להיות ביצועיסט- סתם מוציא לפועל סוג של פועל גרפי שחור... ארטדיירקטור זה מישהו שהוא קריאייטיבי, יוצר, בונה קונספט, הוגה פרסומת וכו'. ברור שיש גם הבדל בלימודים, אגב מאוד נדיר שמישהו שעובד בסטודיו עובר למחלקת קריאיטיב אם פרסום מושך אותך לכי על ארטדיירקשן, אם עיצוב גרפי זה לא ממש משנה איפה תלמדי כל עוד ילמדו תוכנות. בהצלחה
ש
שני יונגר
גרפיקה פרסומית או קריאייטיב
שלום מירי,
ראשית תודה לדני על התשובה, ואני רוצה לחדד את העניין כדי שתבחרי בסופו של דבר במה שמתאים לך.
גרפיקה לפרסום זה למעשה קורס גרפיקאים אשר בבצפר הוא מקבל כיוון מובהק לתחום הפרסום ולא משהו כללי שמלמד את התוכנות בלבד. עם זאת, כפי שציין דני למעשה מדובר באדם אשר מקבל פרויקטים ותפקידו לבצע, לרוב פחות נכנס כאן החלק הקריאטיבי. עם זאת, זה לרוב הצעד הראשון כדי להגיע לשלב הבא שהוא מנהל קריאייטיב.
מנהל קריאייטיב- הוא חלק מצוות החשיבה שהוגה את הרעיון הפרסומי, זהו תפקיד בו צריך יצירתיות על וגם עור של פיל, כי התחום מאוד תחרותי. חלק זה מתאים לאלו בעלי הרעיונות יוצאי הדופן בעלי החשיבה היצירתית והיכולת להגות רעיון מתחילתו ועד סופו מהרעיון ועד הביצוע. כמו כן, ייתכן שמי שילמד את התחום הזה עדיין יצטרך להתחיל כגרפיקאי עד לצבירת ניסיון והכרות עם השוק של אותה חברת פרסום בה יעבוד.