שלום, אני מעוניינת בלימודי הנהלת חשבונות. אני רוצה לדעת על מה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מוסד לימוד המלמד הנה"ח. מטעם מי אמורים להיות התעודות? לשכת יועצי מס? משרד העבודה? תמ"ת? אילו תוכנות עכשויות חשוב שילמדו בקורס? ראיתי שלא כל מוסד לימודים מבקש פרויקט גמר ויש כאלה שכן. למה הדרישות שונות? במידה ויש מידע נוסף שחשוב לדעת אשמח שתרחיבו. תודה רבה!
נ
נועה חזן
לימודי הנהלת חשבונות
שלום שירן,
התמ"ת ומשרד העבודה הם אותו הגוף - יש אנשים שמכנים אותם בשמות שונים. לימודי הנהלת חשבונות מוכרים ע"י התמ"ת ולכן אם הקורס אינו מעניק בסיומו (לאחר השלמת הבחינות החיצוניות בהצלחה) תעודה של התמ"ת, הלימודים אינם מוכרים. אסור בכל מקצוע מוכר, לבחור במוסד לימודים המציע תעודות פנימיות בלבד היות ואח"כ מאוד קשה, עד בלתי אפשרי למצוא עבודה. מבחינת תוכנות - כל מוסדות הלימוד מציעים הכשרה בתוכנות מגוונות, אלו שמשתמשים בהן ברוב מקומות העבודה. תמיד יכול להיות שתגיעי למקום שישתמש בתוכנה שונה אך בלימודים מציעים הכשרה על אלו המוכרות ביותר בשוק העבודה.
מצרפת לך קישור בתחתית ההודעה למאמר המציע מידע על המסלול ומוסדות לימוד מוכרים המציעים אותו.
שאלה נוספת
תודה על המענה. היכן וכיצד אני יכולה לברר בוודאות שאכן המוסד שאני רוצה ללמוד בו אכן מפוקח ומוכר מטעם משרד העבודה ואקבל בוודאות תעודה של התמ"ת? והאם תוכנות מיכפל וריווחית הן תוכנות מוכרות בשוק העבודה?