רוצה פרטים על פרחי באך?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פרחי באך

רוצה לדעת על פרחי באך? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי פרחי באך

 

על תדרים אנרגטיים ועלי כותרת

 

פרחי באך היא שיטת טיפול מתחום הרפואה המשלימה, המבוססת על מיצוי אנרגטי מיוחד של פרחים מסוימים; השיטה הייחודית פותחה בשנת 1934 על ידי ד"ר אדוארד באך, הומיאופת ובקטריולוג אנגלי. באך בחר 38 פרחים, השרה אותם בתערובת של מי-מעיין טהורים ושל ברנדי והפיק מהם תמציות מדוללות המכילות את המרכיבים האנרגטיים של הפרח. כל תמצית פרח עונה על בעיה רגשית מסוימת – כאשר המטופל יוצא מאיזון, אחת התכונות הללו מהדהדת בתדר הלא-נכון – ואז, התמציות השונות, המהדהדות בתדרים האנרגטיים הנכונים, משיבות את האיזון לגוף ולנפש.

 

התמציות מטפלות בפן הרגשי, בפתיחת מחסומים רגשיים הגורמים לקושי נפשי ואף פיזי. הטיפול מתאים במיוחד לסובלים מבעיות של חוסר ביטחון עצמי, קושי בהסתגלות חברתית, ליקויי למידה, חרדות, עומס ולחץ, פחדים, עייפות כרונית ועוד. התמציות ידועות ביכולת ההשפעה המופלאה שלהן על ילדים – ובעיקר על ילדים עם בעיות רגשיות וקשיים נפשיים, חברתיים וסביבתיים.

 

אופי הטיפול

 

התמצית מותאמת למטופל בצורה פרטנית, לאחר אבחון מעמיק וספציפי. בדרך כלל הטיפול כולל שילוב של מספר תמציות המתאימות לאופי המטופל ולמצבו הנוכחי. המטופל מתבקש לטפטף כארבע טיפות מתחת ללשון מספר פעמים ביום, עד לסיום בקבוקון התמצית. שיטה זו היא אחת משיטות הריפוי החשובות ביותר בתחום הרפואה המשלימה; 38 התמציות מחזקות את החולשות הנפשיות והגופניות ומעודדות רגשות של אהבה עצמית דרך הדגשת התכונות החיוביות. שילוב התמציות בטיפול עשוי לרפא כל מצב של חוסר איזון רגשי שבו הגוף מצוי.

 

לימודי השיטה – דבר אליי בפרחים

 

ראשית, לפני שמתחילים לטפל, כדאי מאוד להתנסות בתמציות. בכל מקצועות הטיפול, על התלמיד לעבור את הטיפול הנלמד בעצמו לפני שיוכל לטפל באחרים – כשהמטפל בריא נפשית ופיזית וכשהוא התנסה בתמציות והבין את יעילותן, הוא כשיר לצאת לדרך טיפולית. שנית, כבכל מקצוע טיפולי, גם כאן ישנה דינמיקה עם המטופל – העבודה עם אנשים והיכולת לסייע להם לעבור משברים, להתגבר על פחדים, לחזק את ביטחונם, להעניק להם ויטליות, לסייע במצבי דיכאון ואפטיות – עבודה זו אף היא דורשת התייחסות רבה במהלך הלימודים. ניסיונם של מטפלים ומטופלים רבים, הוכיח כי תמציות פרחי באך עזרו במקרים רבים.

 

במסגרת הקורס לומדים הסטודנטים להכיר את הערכה הטיפולית של תמציות פרחי הבאך המכילה 38 תמציות המופקות בתהליכים טבעיים לחלוטין; כל אחת מהתמציות מסמלת רגש או תכונה אישיותית מסוימת. כאשר הגוף יוצא מאיזון רגשי – על פי עקרונות השיטה – האדם יחוש במועקה נפשית ואף בסבל גופני ממשי. התמציות נועדו לתמוך ולתת מענה למצבים נפשיים שונים המתבטאים בחרדות, בתחושות אשמה, בספקות, בלחצים, בכעסים, באדישות ועוד. במסגרת הקורס נלמדות גם התוצאות הצפויות להתקבל בתום הטיפול בפרחי באך. השימוש בתמציות, כאשר ניתן באופן יעיל ונכון מחזיר את ההרמוניה לחייו של המטופל, מסייע לו להתפתח, לגדול, להגיע למודעות עצמית ולאיזון מנטלי וכך עוזר לו בפתרון דילמות שעמן הוא מתמודד.

 

מה לומדים? מה המחיר?

 

מבין הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • דרכי אבחון, תשאול וריאיון טיפולי
  • שיטת אבחון על פי ציור
  • הצ'אקרות
  • שחרור מחסומים, מועקות או טראומות
  • התאמת התרכובת למטופל
  • יחסי מטפל-מטופל
  • שיפור בעיות זיכרון והיפר אקטיביות
  • שיפור התקשורת הבינאישית
  • עבודה עם מטוטלת
  • זיהוי תכונות האופי החיוביות כחיזוק לריפוי
  • הקניית כלים טיפוליים נלווים
  • תהליך הפקת התמציות
  • העצמת הביטחון העצמי וההגשמה העצמית
  • טיפול בפרחי באך לנשים הרות
  • ועוד


הלימודים נמשכים שנה אחת בדרך כלל; מספר שעות הלימוד הוא בין 70-90 שעות והמחיר לקורס הוא כ-4,500 ₪. בכל בתי הספר שבהם ניתן למצוא לימודי נטורופתיה, פרחי באך הוא קורס המשתלב בתכנית הלימוד ותופס כ-3 שעות בשבוע. קורס זה פותח אופציה בפני הנטורופת לגעת גם ברובד הנפשי של המטופל ולשלב אותו בטיפול.

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • מירב - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): מירב הוא בית הספר לרפואה משלימה של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. הקורס כולל 80 שעות ומשולבים בו תרגולים מעשיים בשימוש בתמציות הצמחים. ניתן ללמוד מגוון מקצועות נוספים ברפואה המשלימה.

 

  • מכללת תילתן (תל אביב) - במכללת תילתן מתקיים קורס פרחי באך שבו משולב תרגול פרקטי. במכללה מתקיימות עוד שלל תכניות לימוד לתעודה בענפי הרפואה המשלימה והטיפול האינטגרטיבי.

  

  • מכללת מדיסין (שלוחות נתניה, חיפה) -  זוהי מכללה למקצועות הרפואה המשלימה, ניתן לקחת חלק בקורס פרחי באך שהיקפו כשבעה חודשים.

 

  • מכללת גבעת וושינגטון (סמוך ליבנה) – המכללה האקדמית הדתית הראשונה בישראל שבה ניתן ללמוד ממגוון מקצועות הלימוד בתחום הרפואה המשלימה. מציעה מסלול חד-שנתי המשלב פרחי באך עם דמיון מודרך ומעניקה תעודה מטעמה בשני הנושאים. המכללה ממוקמת באזור יבנה.

 

  • הקולג' לרפואה משלימה (רמת אפעל, חיפה) – הסניף במרכז נמצא ברמת אפעל ואילו תושבי הצפון יכולים ללמוד בחיפה. גם כאן תוכלו ללמוד לתעודה במגוון תחומי הרפואה המשלימה.

 

לסיכום

 

שיטת פרחי באך היא שיטה המטפלת בנפש באמצעות תמציות אנרגטיות של פרחים וכך היא גם מטפלת בגוף ובמצבים פיזיים שונים. בתוך תקופה לא ארוכה של לימודים תוכלו להתחיל לטפל באמצעות השיטה באנשים שונים מכל שכבות החברה, ולהפריח בתוכם את השממה הרגשית – אם קיימת.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על פרחי באך?

רוצה לדעת יותר על פרחי באך?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי קורס פרחי באך
רפלקסולוגיה ופרחי באך - רחל חודדוב
קורס פרחי באך - משך הלימודים
רפואה משלימה לתואר ראשון למטפלת מוסמכת בפרחי באך
לימודי פרחי באך - רידמן או מירב?
קורס טיפול בפרחי באך
מציאת עבודה אחרי קורס פרחי באך