רוצה פרטים על שיטת מוח אחד?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שיטת מוח אחד

רוצה לדעת על שיטת מוח אחד? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי שיטת מוח אחד

 

הגוף כמפתח למודעות

 

מוח אחד היא שיטת טיפול המשתייכת לתחומי הרפואה המשלימה; היא התחילה את דרכה בשנת 1983 ומאז היא נמצאת בשכלול מתמיד ובשימוש ביותר ויותר מצבים, מקומות ומוסדות. השיטה היא שיטה הוליסטית הרואה את האדם כמכלול של גוף ונפש שאינם נפרדים. בדומה לשיטות אחרות, גם כאן הנחת היסוד היא כי התת-מודע שלנו הוא המפעיל אותנו ושולט בהתנהלותנו היומיומית – באופן לא מודע, מן הסתם. כך, אנשים רבים מוצאים את עצמם במצבים חוזרים ונשנים שאינם תואמים את הרצון המודע שלהם, ועם זאת – מתקשים לעשות שינוי עצמאי.

 

על פי השיטה, המידע המנחה את התת-מודע אצור בתוך הגוף ובתאיו – ומדובר במידע שנצבר בהם בעקבות כל החוויות וניסיונות החיים שעברנו עד כה, החל מרגע הלידה עצמה. בהתאם, תיאום בין הרצון המודע ובין התת-מודע, או במילים אחרות, שחרור התת-מודע מן ההתניות האצורות בו ואפשרות לאמונות חדשות להיכנס לתוכו ולהפעיל אותו – אפשרי באמצעות הכלים העומדים לרשותו של המטפל במוח אחד.

 

על הטיפול

 

האבחון בשיטה זו מתבצע באמצעות שני כלים:

 

  1. קינסיולוגיה – שיטה הנעזרת במבחן שריר מסוים כדי לקבל תשובות גופניות לשאלות הנשאלות, באופן העוקף את המודע ומגיע ישירות לתשובות מתת-המודע – שבו נמצאות, כאמור, האמונות המפעילות אותנו הלכה למעשה.
  2. אבחון גולגולתי – אבחון ייחודי של מבנה הגולגולת, המעיד – על פי קריטריונים ידועים מראש – על נטיות אישיות טבעיות ונרכשות וכן על דפוסי חשיבה.

 

באמצעות כלים אלה מדריך בעצם המטפל את המטופל אל התשובות המדויקות לו – תשובות המגיעות מתוך המטופל עצמו – מתוך הגוף שלו ובעקיפה של מערכת האמונות המודעת שלו. כך מתקבל המידע על אודות מקור הבעיה ואף על אודות דרכי הפתרון ושחרור החסימות. בשלב הבא, המטפל מסייע למטופל לשחרר את המתח מתוך הגוף באמצעות טכניקות שונות וכך, האמונות המגבילות את המציאות שלנו מזוהות ומשוחררות, וניתנת אפשרות לשינוי אמיתי ומודע – לעתים בתוך מספר מועט של פגישות בלבד.

 

שימושי הטיפול

 

שיטת מוח אחד מתאימה למגוון רחב מאוד של בעיות, של קשיים ואף של מצבי קצה. מאחר ובבסיסה עומדת ההנחה כי הגוף והנפש אינם נפרדים וכן ההנחה כי כל שינוי המתרחש בגוף – כל חסימה המשתחררת בו – משפיעה ישירות גם על הנפש, בעצם היא משמשת לטיפול באינספור מצבים, ביניהם: טראומות, חרדות ופוביות, הפרעות אכילה, תפקוד במצבים חברתיים ורגשיים שונים, שיפור תהליכי קבלת החלטות, אלרגיות, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

 

על הלימודים

 

הלימודים להכשרת מטפלים בשיטה מחולקים לרמות לימוד – כל קורס הוא רמת לימוד אחת – החל מרמה 1 ועד רמה 7. בכל אחד מן הקורסים נלמדות פתולוגיות נוספות ודרכי שימוש והעמקה של המטפל בסיטואציות מורכבות יותר ויותר ובפתרון מצבים מסובכים יותר.

חלק ממוסדות הלימודים מקיימים כל אחד מן הקורסים בנפרד, כקורסים קצרים יותר, וחלקם מציעים אך ורק מסלולים המורכבים ממספר קורסים ברמות השונות – להכשרה ולקבלת תעודת מטפל בשיטה. האחרונים, מן הסתם, נמשכים זמן רב יותר והיקף הלימוד בהם הוא רחב יותר.

 

תכני הלימוד

 

מבין תכני הלימוד בקורסים השונים להכשרת מטפלים בשיטת מוח אחד:

 

  • זיהוי, תיקון ומעקב
  • מבנה נוירולוגי
  • אבחון באמצעות הגולגולת
  • מערכות יחסים
  • הגברת המודעות האינסטינקטיבית
  • תהליך טיפולי
  • השפעת התנועה על הגוף ועל התת-מודע
  • יחסי מטפל-מטופל
  • טכניקות אלטרנטיביות ואחרות לנטרול מתח
  • ועוד

 

מקומות לימוד אפשריים

 

  • הגשמה והוויה – המרכז להכשרת מטפלים – מציע קורסים ללימוד שיטת מוח אחד במגוון רחב של רמות לימוד, החל מהבסיסיות ביותר ועד למתקדמות ביותר. לבוגרי הקורסים מוענקת תעודה מטעם יוצרי השיטה – Three in One concept California.

   

  • מכון רודין - מכון רודין, הממוקם במשמר העמק, עורך קורסים בשיטת מוח אחד לשלבים 1 - 7. כמו כן, מתקיימות תכניות קצרות יותר בגישה זו. במכון מתקיימים קורסים גם בתחום ביו אורגונומי יסודות.

 

לסיכום

 

שיטת מוח אחד נועדה לפתרון של מגוון בעיות, קשיים ומצבי קצה רגשיים וחברתיים – ולעתים, מתוכם, אף לפתרון של בעיות פסיכוסומאטיות רבות. האבחון בה נעשה באמצעות שני כלים פשוטים והטיפול מחולל נפלאות אצל המטופלים – לעתים בתוך מספר מועט בלבד של פגישות. מדובר בשיטה מוכחת ובעלת השפעה ניכרת, רבת ותק ושנים ולימודי הכשרה לטיפול בה בהחלט יעשירו אתכם ואת ארגז הכלים הטיפוליים שלכם; בין אם בתוספת לשיטות טיפול ואבחון אחרות ובין אם בפני עצמה.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על שיטת מוח אחד?

רוצה לדעת יותר על שיטת מוח אחד?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד שיטת מוח אחד
שאלות הגולשים בנושא
לימודי שיטת מוח אחד, קינסיולוגיה