קורס פסיכומטרי - כל המידע וסיוע!

בשאיפה לעבור את ה – 700? דרוש לך קורס פסיכומטרי טוב במיוחד! באתר פרטים חשובים לרבות מידע על קורסי ההכנה השונים, חוות דעת של סטודנטים ועוד...

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 
רוצה פרטים על
פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פסיכומטרי, רגע לפני שנרשמת אנחנו רוצים לעזור לך!

ציון במבחן הפסיכומטרי הוא אחד ממרכיבי הקבלה הקבועים בחוגי האוניברסיטה השונים. ברוב המקרים מחושב הממוצע המשוקלל בין ציוני בחינות הבגרות והציון הפסיכומטרי, ועל פי הערך המשולב שמתקבל מחליטים האם לקבל את המועמדים לחוג המבוקש. המשקל של הבחינה הפסיכומטרית יכול להגיע עד 50% וזה ללא ספק משקל גדול מאוד. על כן קמו בעשורים האחרונים בתי ספר רבים המתמחים בהכנה לקראת המבחן. כיום, כמעט כל האנשים שמבקשים לגשת לפסיכומטרי עושים קודם לכן קורס הכנה, כדי לשפר את הסיכויים להגיע לציון גבוה.


 * מה הכי משתלם?  לחץ/י לטבלת השוואת קורסי פסיכומטרי

 

קורס פסיכומטרי בהתאמה אישית

 

איך מחליטים באיזה בית ספר ללמוד לפסיכומטרי? ובכן, זה תלוי במידה רבה בצרכים האישיים של כל אחד. יש מביניכם כאלה שטוב להם ללמוד באופן פרטני עם מדריך צמוד, ואחרים דווקא מעדיפים את הלימוד בקבוצה. אם יש לכם שאלות על אפשרויות הלימודים, נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע ולאתר עבורכם קורס הכנה לפסיכומטרי בהתאמה אישית. אתם מוזמנים להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, ולחסוך לא מעט זמן, כאב ראש וכסף.

 

על המבחן בקצרה

המבחן הפסיכומטרי כולל תשעה פרקים, המחולקים באופן הבא: פרק של מטלת חיבור בעברית (על סמך קריאה של קטע אנסין), שני פרקים בחשיבה מילולית (ידע בעברית וכישורי הבנת הנקרא), שני פרקים של חשיבה כמותית (ידע מתמטי וכישורים לוגיים ואנליטיים), שני פרקים באנגלית (אוצר מילים והבנה תחבירית) ושני פרקי פיילוט. פרקי הפיילוט נועדו לעזור ליחידה למבחנים ולהערכה לשפר את מידת האמינות של הבחינה הפסיכומטרית, והם אינם משפיעים על הציון המשוקלל של הנבחנים. לא ניתן לדעת איזה מפרקי הבחינה הם פרקי פיילוט, מכיוון שהם נראים בדיוק כמו שאר פרקי הבחינה.

 

למה כדאי לעשות קורס?

 

המבחן דורש הכנה רבה מבעוד מועד, ותרגול באמצעות פתרון מבחנים משנים קודמות ובעיות טיפוסיות למבחן. בסופו של דבר, הציון שתקבלו יהיה בטווח מספרי שבין 200 ל - 800. הממוצע הארצי הוא בסביבות ה - 500, כשלמקצועות לימוד מבוקשים מאד דרוש בדרך כלל ציון שנע בין 650 ל - 725 ומעלה. קורס הכנה לפסיכומטרי בבית ספר טוב עשוי לעזור לכם לשפר את היכולות שלכם במבחן, בסדר גודל של בערך - 100 נקודות. ככל שתתרגלו בנוסף בבית, מעבר לדרישות הקורס, כך תוכלו לשפר את הישגיכם בבחינה.

 

 

מה כלול בקורס?

 

קורס פסיכומטרי טיפוסי מורכב ממפגשים המחולקים לפי נושאי הפרקים במבחן. זמן שווה מוקדש ללימוד חשיבה מילולית וללימוד חשיבה כמותית. לפרק האנגלית ולמטלת החיבור ייתכן שיוקדש זמן קצר יותר בכל מפגש, מכיוון שמשקל הפרקים האלה נמוך יותר בשקלול הציון הפסיכומטרי הסופי. בקורס תקבלו כלים יעילים לפתרון מהיר של בעיות בעלות מבנה אמריקאי של ברירה מרובה.

 

במפגשים מסוימים תתמודדו עם בחנים "על זמן", על מנת שתהיו מוכנים לשלב הבא של הסימולציות המלאות. בסימולציות תקבלו דימוי של חווית הבחינה הפסיכומטרית האמיתית, בלי הנחות. אתם גם תקבלו ציון על כל בחינת סימולציה שתעשו, והמורים ישקפו לכם את הנקודות החלשות שלכם וימליצו לכם על מה להמשיך לעבוד לקראת הבחינה האמיתית.

 

בדרך כלל, בתי הספר נותנים למשתתפי הקורס ספרי הדרכה ותרגול מיוחדים שפותחו על פי השיטה הייחודית של המקום. ספרים אלה חשובים ביותר לצורך תרגול שוטף בבית. בהקשר זה ראוי לציין, כי מעבר למפגשי הכיתה, תצטרכו לפנות את מירב הזמן שתוכלו ללימוד בבית. משיעור לשיעור אתם תעבדו בבית על מהירות בפתרון בעיות ועל שינון מילים בעל פה. לכל אורך התכנית תקבלו כלים חיוניים לפישוט בעיות מתמטיות ולוגיות, הנראות מסובכות, ול"ניחוש" התשובה הנכונה.

 

 

מהו משך זמן הקורס?

משך הלימודים נע בין חודשיים לארבעה חודשים. מוצעים גם קורסים ארוכים יותר וקצרים יותר. במרבית המקרים, התכניות נפתחות חודשים בודדים לפני קיום הבחינה, ומסתיימים במועד סמוך אליה, זאת כדי שהחומר והכלים יישארו טריים בראש.

 


היכן לומדים פסיכומטרי?
 

  • קידום (פריסה ארצית) – פועלים בתחום מאז 1981, ומציעים מגוון מסלולי הכנה, הכוללים את: "מועדון 700" המיועד לתלמידים מצטיינים שרוצים להגיע לציון גבוה במיוחד; "קידום Home" שבו מוענק ליווי אישי לאנשים הרוצים ללמוד בבית בעזרת ערכות הלמידה של בית הספר; תכנית שלקראת הקורס המאפשרת תרגול מקדים; מסלול פסיכומטרי ברוסית; ועוד.

 

  • High-Q (פריסה ארצית) – פועלים משנת 1984, משלבים מגוון טכניקות למידה, ומתהדרים ביחס האישי שנותנים המורים שלהם לתלמידים גם אחרי שעות המפגש הכיתתי. בין כלי הלמידה הווירטואליים: Brainwash ללימוד מילים חדשות; Personal Trainer לתרגול בעיות כמותיות לפי רמות קושי וסוגים; Analyzer לאיתור החולשות שלכם בסימולציות; LOD לשליפה של שיעורים מהמחשב.

 

  • לחמן (פריסה ארצית) – פועלים משנת 1979 ומציעים קורס בשתי מתכונות אפשריות – פעם בשבוע או פעמיים בשבוע. לחמן בוחרים בקפידה את המדריכים שלהם, כשרק כ – 3% מהמועמדים מתקבלים לקורס ההדרכה. בנוסף, בכל שני מועדי בחינה, הם מוציאים חוברת "לחמניות טריות", שבה מאוגדות השאלות שהופיעו בשתי הבחינות האחרונות.

 

  • יואל גבע (פריסה ארצית) – בית הספר נפתח לראשונה ב – 1991, וכיום קיימת בו נבחרת של יועצים ומורים, המלווים את התלמידים באופן אישי, ועושים להם את הדרך לבחינה כיפית ומרתקת. המדריכים הם בעלי ניסיון של לפחות חמש שנים בהכנה לפסיכומטרי, כשמנהל הפיתוח הוא בעל ניסיון של יותר מ – 20 שנה.

 

  • זינוק פסיכומטרי (תל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע, פתח תקווה, ראשון לציון) - מכון "זינוק" מתמחה בהכנה לפסיכומטרי בדגש על תלמידים שקיבלו הקלות בבגרויות. הקורס מתקיים בכיתות קטנות, בין 18 - 9 תלמידים.

 

  • E.Z Way (פריסה ארצית) – קיימים מ – 1998. שיטת הלימוד של מוסד זה מיושמת במכינות הקדם אקדמיות של האוניברסיטאות הגדולות: חיפה, תל אביב, בר אילן, בן גוריון ואריאל. השיטה משלבת כלים לניצול יעיל של זמן ולשיפור ההפנמה והזיכרון. בתוך צוות המדריכים תוכלו למצוא גם בעלי תואר דוקטור, תלמידי ובוגרי רפואה. מוסד לימודים זה מציע גם קורס מותאם ללקויי למידה בשיתוף אגודת ניצן.

 

  • הסטודיו לפסיכומטרי יואב חורש (רעננה, רמת גן, חדרה) - בסטודיו לפסיכומטרי יואב חורש מתקיימים קורסי פסיכומטרי בקבוצות קטנות במיוחד. את מוסד הלימוד הקים מומחה לפסיכומטרי בעל למעלה מ - 23 שנות ניסיון בתחום.

 

  • זיו כספי (פריסה ארצית) – מציעים קורס של 270 שעות, הכולל מפגשי לימוד, חזרה, תרגול, תגבור ומרתון, ובנוסף – שבע סימולציות בחינה, כששלוש מתוכן הן בחינות אמיתיות שנכתבו על ידי המרכז הארצי. אנשים שלמדו בבית הספר מדווחים על מקצועיות, רצינות ויחס סבלני וקשוב מצד המדריכים.

 

  • מסלולים נוספים קיימים ב: חכימא (ארצי), המכללה למינהל של הסתדרות המעו"ף (ארצי), Smart! (אשדוד), או.קיי. פסיכומטרי (ארצי), מכון טכנולוגי חולון, מכללת לוינסקי לחינוך (תל אביב), אוניברסיטת אריאל, מכללת אשקלון, מבחר – מכללת בני ברק האקדמית (מסלול לחרדיות), מפנה – הקריה להשכלה והדרכה (חיפה והצפון) ועוד.


ומה אחר כך?

כמעט בכל חוג לתואר ראשון שאליו תרצו להתקבל יבקשו מכם ציון במבחן הפסיכומטרי ( לתואר שני לא נדרש ציון פסיכומטרי ). זהו מבחן סינון הסטנדרטי, המקובל בתור אומדן קבוע באוניברסיטאות ובמכללות. אם תפנו ללימודי משפטים, מחשבים, כלכלה או מנהל עסקים, סביר להניח שתידרשו לציון גבוה במבחן. כמו תמיד, יש כמובן מקרים יוצאי דופן.

 

 

עזרנו לך? דרג אותנו:

שירות אישי חינם

צריך פרטים על פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מחשבון תנאי קבלה תתקבל או לא?

לחיצה על חשב תוצאות
תציג בפניך מוסדות שעשויים להתאים

חוות דעת של סטודנטים:
פסיכומטרי
(44) 4.0
עינת

עינת

15/11/2018
5/ 3

אחד על אחד - פסיכומטרי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

יחס אישי וחם אנשים טובים ואכפתיים מקום מקצועי והספרים וההדרכות מדוייקות ועוזרות ממש לתרגול החומר . ב קרא עוד...

על הקמפוס

מקום נחמד וביתי יפה משופץ ומאיר פנים . נותן תחושה של למידה ובית המחשבים מעולים סביבת הלמידה נוחה והש קרא עוד...

טיפים

יש להגיע עם מוטיבציה גבוהה והרבה אמון וביטחון בעצמך ! לתת את מירב מאמציך ולהשקיע ככל הניתן בהצלחה בד קרא עוד...

ארטיום

26/04/2019
5/ 5

זינוק פסיכומטרי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהב את השיטה שלפיה מלמדים בקורס הפסיכומטרי מכייון שלא חסר תלמידים מתקשים בקורס שצריך ללמד אותם  קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס עצמו נמצא במקום נורא נגיש ונוח לכולם קרוב לתחנת האוטובוס ( פתח תקווה ) חנייה לא תמיד אפשר ל קרא עוד...

טיפים

ברגע שנרשמים ללימודים מכל סוג שהוא חייבים לשבת וללמוד ולא להזניח אתזה אלא להתייחס לזה ברצינות כי זה  קרא עוד...

איתמר

24/04/2019
5/ 5

בגרות בקמפוס - פסיכומטרי

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהב בקורס את הבהירות. החומר מנוסח בצורה ברורה ומובנת. גם העניין שהוא ברשת מאוד מקל, שאפשר ללמוד קרא עוד...

על הקמפוס

קורס נחמד שנותן סך הכל את כל הכלים שצריך כדי להתמודד עם הפסיכומטרי. פחות או יותר מתחיל מהתחלה ומתקדם קרא עוד...

טיפים

א', מומלץ לעשות את הקורס המתוגבר ולא להסתפק ברגיל. זה נותן לו"ז כללי ומונע מריחות מיותרות. ב' ממליץ  קרא עוד...

שאלות הגולשים בנושא
לעשות קורס פסיכומטרי או ללמוד לבד?
פסיכומטרי לדתיים - כיתות נפרדות לחרדים
בדיקת הציונים הישנים
מה תוקף הבחינה הפסיכומטרית?
מה נחשב בפסיכומטרי - הציון האחרון או הגבוה?
לכמה שנים תקף מבחן הפסיכומטרי?
המרת ציון sat לפסיכומטרי בארץ