קורס שיטת NLP במכללת מירב

רוצה לדעת על לימודים בנושאי רפואה משלימה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מירב - קורס NLP.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס NLP בבית הספר מירב לרפואה משלימה


הצלחה בכוח המחשבה


גישת NLP או Neuro Linguistic Programming, היא שיטת טיפול ברפואה המשלימה אשר משתמשת באבחונים שונים של פעילות המוח האנושי, במטרה לסייע למטופלים להתגבר על חסמים רגשיים ונפשיים ולמצוא משאבים פנימיים להתמודדות עם מצוקות ופחדים. השיטה משתמשת בטכניקות הרפיה שונות ובמודלים לניתוח מציאות החיים כדי לאפשר התחברות לרצונות ולשאיפות אישיות. כך ניתן לעזור למטופלים לפתור אמונות מגבילות ולהגשים יעדים שונים במישור האישי, המשפחתי והעסקי.

 

מודל הטיפול NLP נהגה לראשונה בשנות ה - 70 על ידי חוקרים ופסיכולוגים אמריקאים, ומאז התפתח ותפס תאוצה בקרב מטפלים ברחבי העולם וגם בישראל. במכללת מירב לרפואה משלימה נערך קורס NLP, אשר מכשיר מטפלים ומאמנים לטיפול בגישה זו. המשתתפים מכירים מערכי טיפול שונים ולומדים כיצד לשלב את הגישה עם טכניקות תרפיה אחרות.

 

מתקיים בשלוחות בערים - תל אביב, ראשון לציון, באר שבע

 

 

תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס מתוודעים לערכי היסוד של גישת NLP, או תכנות עצבי לשוני, בוחנים את התפתחותה לאורך השנים ואת הפילוסופיה שמאחוריה. לאחר מכן, הם לומדים על דפוסי חשיבה, תקשורת בין אישית והתנהגות שונים דרכם מבינים אנשים את העולם אשר יכולים, במקרים מסוימים, להביא לתחושות חרדה ותקיעות. בהמשך דנים התלמידים בטכניקות שונות, כמו דמיון מודרך והרפיה, דרכן ניתן לסייע למטופלים להגדיר מטרות לטווח הקרוב והרחוק ולהשתחרר מדפוסי ההתנהגות המגבילים. כמו כן, הם רוכשים כלים מעשיים שמאפשרים להתאים את הטיפול לאוכלוסיות במגוון גילאים, החל מילדים ועד למבוגרים.


מתכונת הלימוד


קורס NLP במכללת מירב מתפרש על פני שנתיים וכולל כ - 250 שעות לימוד. השיעורים משלבים בין הרצאות עיוניות לבין התנסות מעשית וחווייתית בשיטות הטיפול, בליווי צוות מנחי הקורס.

 


נושאי הלימוד

 

  • פתרון בעיות עכשוויות
  • דפוסי תקשורת
  • הגדרת מטרות לעתיד
  • טכניקות הרפיה
  • חיזוק משאבים פנימיים
  • מעגלי חוויה אישיים
  • טיפול בילדים לפי הגישה
  • רגשות ומחשבות בחוויה האנושית    
  • ועוד


סגל הוראה


מנחת הקורס היא מטפלת אלטרנטיבית רב תחומית, אשר מתמחה בגישת NLP. כמו כן, היא עוסקת בטיפול ובהכשרת מטפלים בשיטות הארומתרפיה, הדמיון המודרך והתרפיה ההוליסטית.


על מוסד הלימוד


בית הספר מירב הוא חלק מיחידת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. מתקיימים בו מגוון מסלולים להכשרת מטפלים במקצועות הרפואה המשלימה, כמו למשל רפואה סינית, צמחי מרפא, רפלקסולוגיה ופסיכותרפיה אלטרנטיבית. התכניות משלבות בין ידע תיאורטי לבין התנסות פרקטית בטכניקות הטיפול.


תנאי קבלה


הקורס מתאים למאמנים, למטפלים ולקהל הרחב שברצונו להעשיר את הידע בכלים מתחום NLP ולמי שברצונם לרכוש מקצוע פרקטי. אין צורך בידע קודם בתחום כדי להתקבל.

 

ישנה אפשרות ללמוד קורס זה לצורכי עבודה פנימית ולשיפור החיים לפי טכניקות NLP.

 

תנאי הקבלה לקורס כוללים ראיון אישי, סיום 12 שנות לימוד וגיל 20 ומעלה.


תעודה


העומדים בכל דרישות הלימוד מקבלים תעודה בתום כל שנת לימוד: בתום שנה א' מוענקת תעודת Practitioner, בסיום שנה ב' ניתנת תעודת Master Practitioner, מטעם מירב - בית הספר לרפואה משלימה - לימודי חוץ האוניברסיטה הפתוחה.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת מירב | לימודי רפואה משלימה | בית ספר מירב

כלים שיעזרו לך לבחור