רוצה פרטים על קורס GCP?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס GCP

רוצה לדעת על קורס GCP? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס GCP

 

GCP- Good Clinical Practice, מהווה סטנדרט בינלאומי לאישור של ניסויים מדעיים קליניים. בשנים האחרונות פורסמו ממצאים המעידים על ניהול של ניסויים קליניים במטופלים בבתי חולים הציבוריים בישראל. התקשורת העלתה לסדר היום הציבורי שאלות אתיות רבות בנוגע לעוסקים במחקר הרפואי.

 

המחקר הקליני מהווה את הניסוי החשוב על מנת לייעל ולשפר מוצרים רפואיים שונים, החל מציוד רפואי ועד לתרופות וטיפולים מחקרים אלו לרוב מבוצעים על פי דרישות רשויות הבריאות. מטרתו של ה- GCP היא להגן על זכויות החולים, תוך שמירה על רמת אמינות גבוהה בזמן ביצוע של מחקר רפואי החיוני לפיתוחם של טיפולים ותרופות עבור החולים. תוכנית הלימודים חושפת בפני המשתתפים נוסחה מבטיחה להשקת תרופה חדשה, שתהיה יעילה ובטיחותית עבור משתמשיה.

 

למי מיועד קורס GCP?

 

קורס GCP מיועד לבעלי מקצוע מתחומי הרפואה כגון: רופאים, רוקחים, אחים, חוקרים, עובדים בחברות תרופות ועובדים בחברות ביוטכנולוגיה.

 

מטרת הלימודים

 

מטרת תוכנית הלימודים בקורס GCP הינה הקניית ידע מקצועי וכלים להכרת תחום המחקרים הקליניים הכולל את : שלבי המחקר הקליני, פיתוח מוצרים רפואיים, חוקים הנוגעים לניסויים קלינים, חלוקת התפקידים במחקר, בקרה על המחקר הקליני והכרה עם עקרונות ה – GCP וכל זאת על מנת להכין את המשתתפים בקורס לביצוע מחקרים קליניים.

 

 

נושאי הלימוד לקורס GCP:

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

אודות המחקר הקליני סוגי מחקרים קליניים שלבים במחקר הקליני
כללי האתיקה במחקר הקליני הצעות החוק בישראל בתחום ניטור המחקר הקליני
תופעות לוואי כלי עזר טכנולוגיים ועוד...

 

היכן ניתן ללמוד קורס GCP?

 

  • חברת ג'י.סי.פי ניסויים קליניים בע"מ - חברת ג'י.סי.פי נוסדה בשנת 2002 והינה מתמחה בהדרכות בתחום ניהול ועריכת מחקרים קליניים. חברת ג'י.סי.פי מציעה קורס GCP מטעם ארגון ACRP. היקף תוכנית הלימודים הינו שלושה ימי לימודים מרוכזים. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת השתתפות מטעם הארגון הבינלאומיACRP .

 

  • מרכז רפואי אסף הרופא - המרכז רפואי אסף הרופא בשיתוף עם ביה"ס לרפואה ע"ש סקלר באוניברסיטה תל-אביב מציעם קורס GCP בהיקף של 32 שעות לימוד אקדמיות המתפרסות על גבי ארבעה מפגשים באורך 6 שעות כל מפגש.

 

  • רמב"ם, הקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם מציע קורס GCP בהיקף של 32 שעות לימוד אקדמיות המתפרסות על גבי 8 מפגשים באורך 4 שעות כל מפגש. בוגרי הקורס שיעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת גמר מטעם היחידה ללימודי המשך, הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, אוניברסיטת חיפה.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס GCP?

רוצה לדעת יותר על קורס GCP?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס GCP
שאלות הגולשים בנושא
קבלה לקורס GCP ניהול ניסויים קליניים