רוצה לדעת עוד על סיכויי הקבלה שלך ללימודים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מחשבון סיכויי קבלה וחישוב סכם, מה הסיכוי שלך להתקבל ולאן?

רוצים לדעת מהם סיכויי הקבלה שלכם במוסדות הלימוד? פיתחנו עבורכם את מחשבון סיכויי הקבלה. לאחר חודשים של מחקר, אנו גאים להציג את המחשבון הרישמי לסיכויי קבלה לכל אוניברסיטה או מכללה בישראל. כל שעליכם לעשות הוא להכניס פנימה את הציונים שלכם, והמערכת שלנו תציג לכם באחוזים את הסיכוי שלכם להתקבל למסלול הנבחר במוסדות האקדמיים השונים. 

מחשבון תנאי קבלה תתקבל או לא?

לחיצה על חשב תוצאות
תציג בפניך מוסדות שעשויים להתאים


* המידע המוצג כאן אינו מחייב. נתוני הקבלה במוסדות הלימוד משתנים מדי שנה על פי כמות המועמדים.
ליתר ביטחון, יש לבדוק את סיכויי הקבלה מול מוסדות הלימוד עצמם.


המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מהם אחוזי הקבלה שלכם?

 

כשבוחרים תחום לימודים, יש הרבה שיקולים שצריך להביא בחשבון. סביר להניח שאתם רוצים ללמוד מקצוע שמעניין אתכם, שמתאים לכם ושתוכלו להצליח בו. בנוסף עליכם לבחור האם ללמוד במכללה או באוניברסיטה. אחד הדברים שעליכם לקחת בחשבון, הוא שיש תחומי לימוד שקשה יותר להתקבל אליהם. לעיתים רף קבלה גבוה מעיד על הקושי של הלימודים, אך לא בהכרח. פעמים רבות קשה יותר להתקבל לתחומי לימוד מסוימים פשוט מפני שהם מבוקשים יותר, כך שמוסדות הלימוד יכולים להרשות לעצמם למיין את המועמדים בקפדנות יתרה.

 

כיצד להשתמש במחשבון?

 

מחשבון הקבלה עוזר לכם להבין מהם הסיכויים שלכם להתקבל למסלול מבוקש במוסדות לימוד שונים. בהזינכם את ציוני הבגרות והפסיכומטרי שלכם, המערכת תחשב עבורכם סיכויי קבלה ( חישוב סכם ) בכל גוף אקדמי לרבות אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה וכל מוסד המציע את המסלול שבו אתם מבקשים להשתלב. המסך יציג לכם את המכללות והאוניברסיטאות, ולצד כל אחת יופיע אחוז קבלה, כך שתוכלו להשוות ולראות - להיכן יהיה לכם קל יותר להיכנס.

 

איך בנינו את המחשבון?

 

לצורך בניית מחשבון הקבלה ללימודים נאספו ונאגרו במערכת ממוחשבת נתוני רף הכניסה למגוון רחב של מסלולים לתואר ראשון ולתואר שני בכ - 70 מוסדות אקדמיים שונים ברחבי הארץ. לצורך החישוב, נלקחו בחשבון ציוני הפסיכומטרי, ממוצעי הבגרות והציונים המשולבים, שאפשרו כניסה לחוגים מגוונים במחזור ההרשמה האחרון. בהיעדר נתוני רף הקבלה, הוזנו תנאי מינימום הכרחיים. בנוסף, המערכת שבנינו עבורכם יודעת לזהות נתונים גבוהים במיוחד, המאפשרים קבלה ללא פסיכומטרי או על סמך ציון פסיכומטרי בלבד.

 

איך מחשבים סיכויי קבלה?

 

הנוסחה למציאת סיכויי הקבלה נבנתה באופן המקנה משקל זהה לבגרות ולפסיכומטרי, כפי שנהוג ברוב החוגים האקדמיים. כדי לבצע את החישוב, עשינו שימוש במשוואה מיוחדת להמרת ממוצעי בגרות לסולם פסיכומטרי. יש לשים לב, כי בחוגי המדע וההנדסה ישנה במקומות מסוימים דרישה לציון גבוה בפרק הכמותי של הבחינה הפסיכומטרית ולכמות מסוימת של יחידות בגרות ריאליות. במקרים אלה תוכלו לראות כי נוספה ההערה: "דגש כמותי".

 

 

מה עושים כשסיכויי הקבלה נמוכים?

 

במידה ולפי תוצאות החישוב נראה שהסיכויים שלכם להתקבל למסלול הלימודים המבוקש אינם גבוהים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליכם לדעת כי מוסדות הלימוד השונים מאפשרים לעיתים קבלה על תנאי של מועמדים החסרים נתונים מסוימים לקבלת הציון הרצוי, וזאת לפי שיקולה של וועדת קבלה. לעיתים ניסיון מקצועי או תשוקה גדולה לתחום עשויים לשחק לטובתכם. בנוסף, חשוב לשים לב כי מוסדות לימוד רבים מציעים למועמדים לקחת חלק בלימודי מכינה, אשר מהווים מסלול קבלה אלטרנטיבי.

 

כאן תוכלו לקבל מידע נוסף על מכינה קדם אקדמית.

 

אפשרות נוספת, היא כמובן לגשת פעם נוספת למבחן הפסיכומטרי, או לשפר חלק מציוני הבגרות שלכם. לפני שאתם בוחרים באפשרות זו, כדאי שתהיו בטוחים מהו הציון שאתם זקוקים לו ותבחנו לעומק את הדרכים הפתוחות בפניכם, כדי שלא תבזבזו זמן וכסף על לימודים שאתם לא באמת צריכים. נקודה נוספת שעליכם לזכור, היא שבמידה ואתם בטוחים מהו היעד שלכם, יש תמיד יותר מדרך אחת להגיע אליו. למשל, יש לא מעט סטודנטים שמתחילים את דרכם במוסד לימודים אחד ואחרי שנה עוברים למוסד אחר על פי ההישגים שלהם בשנה הראשונה. 

 

אנו מקווים שהשימוש במחשבון הקבלה שהכנו לכם ייתן לכם אינדיקציה טובה של האפשרויות העומדות בפניכם, ומאחלים לכם - בהצלחה!

 

 

שירות אישי חינם

רוצה לדעת עוד על סיכויי הקבלה שלך ללימודים?

רוצה לדעת עוד על סיכויי הקבלה שלך ללימודים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מחשבון קבלה ללימודים
שאלות הגולשים בנושא
תנאי קבלה למסלול משפטים במוסדות שונים
תנאי קבלה מעל גיל 40 ללימודי עבודה סוציאלית
תנאי קבלה ללימודי עבודה סוציאלית קלינית
לימודי עריכת דין - תנאי קבלה לבני 30 +
מעל לגיל 30 - פסיכומטרי כתנאי קבלה
מורת שילוב - תנאי קבלה ואפשרויות תעסוקה
תנאי קבלה לתואר שני בבר אילן