רוצה פרטים על תעודה או תואר בעיצוב פנים??
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תעודה או תואר בעיצוב פנים?

רוצה לדעת על תעודה או תואר בעיצוב פנים?? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי עיצוב פנים - תעודה או תואר ראשון?

ניתן כיום ללמוד עיצוב פנים כמה מסגרות - לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון, לימודי תעודה בתחום עיצוב הפנים ולימודים במסלול של הנדסאי עיצוב פנים. יש גם לא מעט מכינות לעיצוב פנים לכאלה שרוצים להתכונן לקראת מבחני הקבלה לתואר ראשון. כל אחד צריך לבחור את המסלול המועדף עליו, על פי הזמן הפנוי שלו והשאיפות המקצועיות שלו.

 

מעצבי פנים עוסקים בכל הקשור לעיצוב של חללים פנימיים במבני ציבור או במבנים פרטיים. המדובר במקצוע מרתק אשר דורשך יצירתיות, מעוף, דמיון ואף יכולת אנליטית. הצורך במעצבי פנים איכותיים הביא לכך שרבים פונים לתחום זה, בין אם במסגרת לימודי תעודה, לימודי תואר ראשון או לימודי הנדסאות.

 


אז מהן האופציות שלכם ללימודים בתחום עיצוב הפנים?

 

  • לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון

    לימודים לקראת תואר ראשון הם הלימודים ברמה הגבוהה ביותר בתחום זה. הלימודים נמשכים 3-4 שנים וניתן ללמוד במכללות כדוגמת המסלול האקדמי המכללה למנהל, המכון הטכנולוגי חולון H.I.T, תילתן המכללה לעיצוב ולתקשורת, מכון אבני לעיצוב ועוד.

    כל מי שרוצה לסיים את הלימודים עם תואר ראשון (ולא עם עוד תעודה) - זהו המסלול עבורו. במהלך התואר הראשון לומדים הסטודנטים מגוון נושאים מרתקים, בין היתר - טכניקות רישום וציור, בניית דגמים, יסודות השרטוט, תכנון ועיצוב חלל, עיצוב תלת מימדי, עיצוב מרחבי עבודה, עיצוב מבני מסחר, עיצוב פנים בתחום המגורים, שימור מבנים, רישום ועוד.

    עם סיום מסלול הלימודים מקבלים הסטודנטים תואר ראשון בעיצוב פנים. יש לציין כי ניתן לעבור מכינה לעיצוב פנים, בשנה שלפני תחילת הלימודים (המכינות בתחום זה מכינות את הסטודנטים ללימודי תואר ראשון בעיצוב בפנים).
     
    לימודי הנדסאי עיצוב פנים

    הנדסאים הם אנשי מקצוע אשר יש לה אוריינטציה טכנולוגית ובשנים האחרונות הם הפכו לכוח חשוב ומוביל בשוק העבודה. ניתן ללמוד במסלול של הנדסאי עיצוב ולאחר הלימודים להשתלב בשוק העבודה כהנדסאי עיצוב פנים.

    מסלול זה מתאים לאנשים שלא רוצים או לא יכולים ללמוד לקראת תואר ראשון ומסתפקים בלימודים קצרים יותר (של שנתיים) לקראת תעודת הנדסאי.

    יש לציין כי להנדסאים ניתנת במקרים מסוימים האפשרות להמשיך לתואר ראשון מקוצר בתחומים בהם התמחו כהנדסאים. בין הנושאים הנלמדים במסלול זה - תכנון אדריכלי, עקרונות תכנון, מערכות המבנה, חישובים, תורת הבניה, המחשה חזותית, תולדות האדריכלות והעיצוב, עיצוב פנים וארגון חלל, תורת הצבע, בנית דגמים, בניה ירוקה ועוד.

    ניתן ללמוד בין היתר בשנקר - בית הספר להנדסאים, בית הספר להנדסאים ולטכנולוגיה ספיר, המכללה הטכנולוגית רופין, בית הספר להנדסאים - המכללה האקדמית כנרת, קווים - בית הספר לעיצוב פנים ואדריכלות ועוד. חשוב לוודא כי הלימודים במוסד שבחרתם מוכרים על ידי המכון להכשרה טכנולוגית (מה"ט).

 

לימודי תעודה בתחום עיצוב הפנים

לאלה מכם שרוצים ללמוד קורסים קצרים במסגרת של לימודי תעודה, פתוחים לא מעט קורסים בעיצוב פנים שלא מובילים לקראת תואר ראשון או תעודת הנדסאי, אלא מזכים בתעודת סיום בלבד.

ישנם קורסים רבים בתחום עיצוב הפנים שנמשכים מספר שבועות או מספר חודשים (3-8 בדרך כלל). אורך הקורסים תלוי כמובן בהיקף החומר הנלמד.

בין נושאי הלימוד בקורסים - תולדות עיצוב הפנים, מבנים, סגנונות וזרמים בעיצוב, שרטוט אדריכלי, תוכנות לעיצוב פנים, יסודות ההמחשה, צילום, גרפיקה הנדסית, תורות עיצוביות, עיצוב הבית, חומרים ודרכי עבודה, אמנות בעיצוב, ועוד.

בין מוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד קורסים בעיצוב פנים - מכון טכנולוגי חולון HIT - בית הספר ללימודי תעודה, מכללת קונספט, דיפלומה, שנקר, מכללת ביטוי, המכללה האקדמית ספיר, תילתן ועוד.

אז מה הכי מתאים לך?

אם יש לכם זמן, יכולת ואתם רוצים לעסוק בתחום בצורה מקצועית ולרכוש במהלך הלימודים גם תואר ראשון - לכו על לימודי תואר ראשון לעיצוב פנים.

 

אם אתם רוצים להשקיע פחות שנים אך עדיין לרכוש מקצוע מבוקש (והאוריינטאציה שלכם היא טכנולוגית) - מסלול ההנדסאים יכול להתאים לכם. אם אתם מעוניינים בקורסים להעשרה בלבד או לבדוק את התאמתכם לתחום זה - אנו ממליצים להירשם ללימודי תעודה שהם קצרים וממוקדים יותר.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תעודה או תואר בעיצוב פנים??

רוצה לדעת יותר על תעודה או תואר בעיצוב פנים??
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תעודה או תואר בעיצוב פנים?
שאלות הגולשים בנושא
עיצוב פנים - ציוד ללימודים
מהו המקום הנחשב ביותר ללמוד עיצוב פנים
עיצוב פנים - טכניון, שנקר או המכללה למנהל
לימודי עיצוב פנים - אפשרויות תעסוקה
תעודה בעיצוב פנים קונספט או b6 או קווים?
לימודי עיצוב פנים 2012
קורס עיצוב פנים לבני נוער