רוצה פרטים על תנאי קבלה לאדריכלות ועיצוב ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תנאי קבלה - לימודי אדריכלות ועיצוב

ברוב המכללות, על מנת להתקבל ללימודי אדריכלות או עיצוב, יש לעבור סדרת מבחנים ולהציג תיק עבודות איכותי, זאת בנוסף להצגת ציוני תעודת הבגרות ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תנאי קבלה ללימודי אדריכלות ועיצוב

 

לימודי אדריכלות (או בשמם הנוסף - ארכיטקטורה) ועיצוב הפכו ללימודים מבוקשים מאוד בעשור האחרון. אלו הם שני מקצועות מרתקים הדורשים דמיון, יצירתיות אך גם ידע טכני ומחשבה אנליטית.

 

ישנם מספר מסלולים ללימוד אדריכלות במספר מכללות ואוניברסיטאות בישראל הכוללים מסלולים מגוונים לרבות עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, תקשורת חזותית ועוד. ברוב המכללות, על מנת להתקבל ללימודי אדריכלות או עיצוב, יש לעבור סדרת מבחנים ולהציג תיק עבודות איכותי, זאת בנוסף להצגת ציוני תעודת הבגרות.

 

להלן תנאי הקבלה למכללות המרכזיות העוסקות בתחומים הללו. יש לציין כי נכונות המידע המוצג כאן עלולה להשתנות מעת לעת ולקבלת תנאי הקבלה העדכניים והמדויקים ביותר מומלץ לפנות למוסדות הלימוד עצמם.

 

 

לבירור סיכויי הקבלה יש לפנות אל מדור הרישום והקבלה במוסד הלימודים הספציפי. חשוב לציין כי לעיתים ניתנות הקלות והטבות על רקע נתונים אישיים.

אוניברסיטת אריאל - תנאי קבלה לאדריכלות
SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - תנאי קבלה לאדריכלות
אוניברסיטת תל אביב - תנאי קבלה לאדריכלות
הטכניון - תנאי קבלה לאדריכלות
בצלאל - תנאי קבלה לאדריכלות
המרכז האקדמי ויצו חיפה - תנאי קבלה לאדריכלות
שירות אישי חינם

צריך פרטים על תנאי קבלה לאדריכלות ועיצוב ?

רוצה לדעת יותר על תנאי קבלה לאדריכלות ועיצוב ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור