קורס הנהלת חשבונות סוג 1, סוג 2 וחשבשבת לחרדים בלומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הנהלת חשבונות 1+2 וחשבשבת לחרדים - לומדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הנהלת חשבונות סוג 1, הנה"ח סוג 2 וחשבשבת לחרדים בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע
 
עיסוק יציב ואחראי
 
מנהלי חשבונות נדרשים תמיד בכל עסק, בכל תחום. בנוסף, הנהלת החשבונות היא ענף שבו ניתן להתקדם תמידית ולבנות את העיסוק המקצועי צעד אחרי צעד. בקורס הנהלת חשבונות סוג 1, סוג 2 וחשבשבת לחרדים בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע, מציעים לכם את תחילת הדרך הסלולה לבניית המקצוע.
 
 
על הלימודים
 
קורס חשבונאות זה נערך במסלולים נפרדים לנשים ולגברים, במתכונות לימוד זהות; מטרתו היא להקנות להם את הידע הבסיסי והחיוני ביותר בתחום החשבונאות, לצורך ניהול פיננסי של עסק והאפשרות לייצגו כראוי אל מול הרשויות הממשלתיות. תכנית הקורס ערוכה בהתאם למתכונת הלימודים המעודכנת של משרד התמ"ת להסמכה לקבלת רישיון מקצועי.
 
תכני הלימוד
 
בקורס לומדים להכיר את המערכת החשבונאית כפי שמתנהלת בתוך עסק, וכפי שבנויה במדינת ישראל מבחינת חובותיו וזכויותיו של כל ארגון. מסלול זה מורכב בעצם משני קורסים נפרדים – הנהלת חשבונות סוג 1 שהוא הקורס הבסיסי ביותר בתחום, והנהלת חשבונות סוג 2 שהוא קורס מתקדם.
 
בין השאר, הסטודנטים לומדים כיצד מנהלים רישומי יומן ממוחשבים, כיצד מבצעים התאמות בסוף השנה, באיזה אופן מגישים את הדו"חות הנדרשים לרשויות השונות, ואיך מבצעים דו"חות כספיים. בנוסף, הם לומדים להשתמש בתוכנת חשבשבת שהיא תוכנת הניהול החשבונאי הנפוצה ביותר. בשלב הבא, לומדים כיצד לנהל חשבונות של עסקים גדולים יותר כתאגידים, שותפויות, ועוד.
 
נושאי הלימוד
 
  • שותפויות ותאגידים
  • מלכ"רים
  • מערכת המס בישראל
  • סוגי התאגדויות
  • היכרות עם עולם הבנקאות והביטוח
  • חשבונאות פיננסית
  • כלים חשבונאיים לחישובים מסחריים
  • מושגי יסוד בכלכלה
  • ועוד
  • שימוש בגיליונות אלקטרוניים ובסיסי נתונים     
 
 
מתכונת הלימוד
 
בקורס בלומדה הסטודנטים רוכשים ידע הן באופן עיוני והן באמצעות תרגול מעשי. בנוסף, בסיום המסלול הסטודנטים נדרשים להגיש פרויקט גמר מעשי שבו הם מיישמים את אשר למדו באשר להתנהלות היומיומית בעסק מסוים, מתוך השימוש בתוכנות הנלמדות בקורס. פרויקט זה מהווה את הבחינה המעשית במסלול כולו, ובנוסף – הסטודנטים נדרשים לעבור בהצלחה בחינה עיונית על החומר הנלמד בו.
 
היקף הלימודים
 
קורס הנהלת חשבונות סוג 1 נלמד בהיקף של כ – 250 שעות לימוד, וקורס הנהלת חשבונות סוג 2 נלמד בהיקף של 195 שעות לימוד. אין הכרח ללמוד את שני הקורסים, אך מי שבוחר ללמוד את הקורס השני חייב ללמוד קודם את הקורס הראשון. הלימודים מתקיימים בירושלים ובביתר, במתכונת לימוד של פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, במשך שנה עד שנה וחצי.
 
אפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים בכל אחד מן הקורסים בלומדה, יזכו הבוגרים שעברו בהצלחה את הבחינות מטעם משרד התמ"ת, בתעודת הסמכה מוכרת "מנהל חשבונות סוג 1", ו"מנהל חשבונות סוג 2". בנוסף, הם יזכו בתעודת גמר מטעם בית הספר. עם קבלת התעודות, יוכלו הבוגרים להשתלב בעבודת ניהול חשבונות כשכירים בעסקים מסוגים שונים ובגדלים שונים, בכל התחומים. בנוסף, הם יוכלו להשתלב בעבודה במשרדים של רואי חשבון או של יועצי מס, לעבוד תחת מנהלי חשבונות ראשיים בעסקים ובחברות גדולים יותר, וכן לפתוח משרדים עצמאיים בתחום ולתת שירותים חיצוניים למגוון רחב של לקוחות.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון לומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

עוד מסלולי לימוד - מכון לומדה

כלים שיעזרו לך לבחור