רוצה פרטים על קורס רפואה מערבית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס רפואה מערבית

רוצה לדעת על קורס רפואה מערבית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס רפואה מערבית

 

חובה מקצועית

 

בשנים האחרונות חלה עלייה בכמות האנשים הנעזרים ברפואה המשלימה לטיפול בגופם או בנפשם – הומאופתיה, פרחי באך, רפלקסולוגיה, שיאצו, טכניקות טיפול מהרפואה הסינית ועוד שיטות רבות. העוסקים בטיפול בתחומי הרפואה האלטרנטיבית נדרשים לידע נרחב ומעמיק בגוף האדם, הכולל הכרות עם מבנה הגוף, עם המערכות המרכזיות בו, עם מחלות ובעיות אפשריות ועוד. לימודי תורות הטיפול השונות במסלולים המקוצרים לרוב לא כוללים ידע מספק ועדכני בנושאים אלה – לכך מיועדים לימודי הרפואה המערבית שבמסגרתם ניתן לרכוש ידע בשלושה בסיסים חשובים ברפואה: אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה.

 

הלימודים נותנים את הכלים לפרש נכונה את דברי המטופל וליצור דיאלוג מקצועי במקרי הצורך עם הצוות הרפואי העוסק ברפואה קונבנציונלית. ההבנות המעמיקות שיקבלו בוגרי הקורס יאפשרו להם להימנע מטעויות ומפגיעות במהלך הטיפול. שילוב של רפואה מערבית ורפואה אלטרנטיבית מאפשר למטפלים בשיטות השונות להציע למטופליהם טיפול יעיל, אחראי ומבוקר ולהשיג תוצאות טיפול ראויות.

 

השלמה ללימודי רפואה משלימה

 

בקורס רפואה מערבית רוכשים הסטודנטים ידע והבנה מקיפים בפתולוגיה, אנטומיה ופיזיולוגיה. אנטומיה היא תורה העוסקת במבנה הגוף ואבריו השונים, פיזיולוגיה עוסקת בתפקוד מערכות שונות בגוף החי ופתולוגיה – תורת המחלות, עוסקת בגורמים המפריעים לגוף בתפקודו הרגיל.

 

השכלה זו מהווה בסיס חיוני לכל אנשי המקצוע העוסקים בטיפול בגוף האדם, והיא מאפשרת להם לקדם ביעילות תהליכי החלמה וריפוי אצל מטופלים. קורס מתאים גם לאנשים שאינם מטפלים, הרוצים להכיר מקרוב יותר את גוף האדם, באופן שיאפשר להם לשקול בעצמם דרכי חיים והרגלי תזונה לטובת שיפור בריאותם האישית.

 

תכנית הלימודים

 

בקורס זה נכללים נושאי לימוד עיוניים מגוונים, לצד למידה מעשית. אלה הם חלק מן הנושאים בקורס:

 

  • מצבים קליניים שונים
  • מערכת העצבים
  • בדיקות מעבדה שכיחות
  • מערכת הנשימה
  • מושגי יסוד במדעי החיים ובמדעי הרפואה
  • מושגי יסוד בפתולוגיה
  • מערכת ההפרשה והמערכת האנדוקרינית
  • ועוד

 

עוד על הלימודים

 

משך קורס רפואה מערבית משתנה בהתאם להיקף הלימודים ולמוסד המעביר את הקורס. מרבית הקורסים הבסיסיים המתמחים בתחום אחד כוללים כ-55 שעות לימוד ואילו לימודים מקיפים ומעמיקים יותר בתחום הרפואה המערבית אורכים כשנתיים מלאות של לימודים אינטנסיביים. בעזרת לימודי רפואה מערבית תוכלו להביא את לימודי הרפואה המשלימה לשלמות – ולהתחיל לעבוד בתחום במגוון מרפאות או כעצמאים.

 

מוסדות לימוד

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים ללימודי רפואה מערבית:

 

  • מכללת תילתן לרפואה משלימה
  • מכללת מהות
  • מירב - בית הספר לרפואה משלימה של האוניברסיטה הפתוחה
  • המכללה האקדמית גליל מערבי - היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך

 

לסיכום

 

על מנת לעבוד בתחום הרפואה המשלימה יהיה עליכם לדעת ולהכיר לעומק גם את בסיסה של הרפואה המערבית ואת גישתה למצבים רפואיים שונים. זאת לצורך שיפור ההבנה וכן לצורך תקשורת עם שאר מערכת הבריאות. לימודי רפואה מערבית ישלימו בעבורכם את הפער ויאפשרו לכם להתחיל לטפל במקצועיות.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס רפואה מערבית?

רוצה לדעת יותר על קורס רפואה מערבית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור