רוצה פרטים על מבחן SAT?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מבחן SAT - בדרך ללימודים בארצות הברית

רוצה לדעת על מבחן SAT? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס SAT

מועמדים ישראלים (וגם מועמדים שאינם ישראלים) המעוניינים להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה בארה"ב, צריכים לעבור את מבחן ה - SAT, שמטרתו העיקרית סינון ומיון המועמדים הרבים לחוגים השונים במוסדות הלימוד בארה"ב.

 

רבים הניגשים למבחן, בוחרים להשתתף בקורס הכנה למבחן ה - SAT, כדי לשפר את סיכויי ההצלחה בו. מבחן ה- SAT הוא "הפסיכומטרי של האמריקאים" וכפי שכל ישראלי עובר פסיכומטרי כתנאי לקבלה לאוניברסיטאות ולמכללות בישראל, כך כל אמריקאי נדרש לעבור את מבחן ה - SAT.

 

בדומה למבחני מיון נוספים, גם בבחינה זו נבדקות היכולות בתחום הכמותי, בתחום המילולי, ובאנגלית. משך הבחינה למעלה מ - 4 שעות, והיא נחשבת למורכבת במיוחד. בארה"ב, נבחנים בו בדרך כלל במהלך הלימודים בתיכון (בכיתות י"א ו - י"ב), אך ישראלים עוברים את המבחן בגילאים מאוחרים יותר, לקראת הלימודים האקדמיים בארה"ב. לדעת האמריקאים, תוכן ומבנה המבחן מהווים את המדד הטוב ביותר להצלחת תלמידים בלימודים אקדמיים.

 

  • רוצים להתכונן לבחינה המקבילה ל - SAT? קראו גם על קורס ACT.


היכן לומדים?
 

  • בית הספר אבי יולזרי (תל אביב או קורס מקוון): בבית הספר אבי יולזרי מתקיימים שלל קורסי הכנה למבחני קבלה ללימודים אקדמיים בהם קורס SAT שמתאים למועמדים ללימודים בארצות הברית. הקורס מתקיים במתכונת קורס אונליין או במתכונת פרונטלית קבוצתית או אישית, בתל אביב.

 

  • מדיקל דוקטור (קורס מקוון): חברה זו מתמחה בהכנה ללימודי רפואה בחו"ל, ומציעה מכינות ייעודיות להכנה לקבלה למוסדות במדינות שונות. נוסף על כך, החברה מציעה קורסים מקוונים להכנה לבחינות SAT בכימיה, בפיזיקה, ובביולוגיה. הקורס כולל שיעורים מקוונים, מצגות, ואפליקציית תרגול.

 

  • ידע פלוס (רמת גן, חיפה): זוהי חברה המתמקד בקורסי הכנה ללימודים בחו"ל. הקורסים להכנה למבחן SAT מתקיימים בשעות הבוקר, בימי שישי, או בשעות הערב באמצע השבוע. כמו כן, בחברה זו ניתן להתכונן למבחנים נוספים, כגון GMAT, IELTS, TOEFL, GRE, ופסיכומטרי בשפה האנגלית.

 

  • מאסטר קולג' (חיפה ותל אביב): היקפו של הקורס 18 מפגשים, הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות, ישנה אפשרות לקורס פרטני. במכללה ניתן למצוא קורסים נוספים, כגון אנגלית מדוברת, הכנה לפסיכומטרי, הכנה לבחינת GMAT, ועוד.

 

מה לומדים?

 

בין התכנים הנלמדים במהלך הקורס נכללים הקניית מיומנויות קריאה מהירה, פיתוח אוצר מילים רלוונטי, והיכרות עם טכניקות השלמת משפטים, וכתיבת טקסטים וחיבורים. כמו כן, לומדים המשתתפים שיטות יעילות לפתרון שאלות אמריקאיות מגוונות במתמטיקה (בנושאים כמו אלגברה, גיאומטריה, סטטיסטיקה ועוד). רוב הפרקים במבחן הם באורך של 25 דקות, וחשוב מאוד לתרגל לקראת המבחן גם בפתרון מבחנים משנים קודמות במתכונת זו.

 

כמה זמן לומדים?

 

משך הלימודים בקורס הינו כחודשיים עד שלושה חודשים, הלימודים כוללים הרצאות פרונטאליות, תרגול מעשי בכיתה ופתרון בחינות תרגול.

 

למי מיועד הקורס?

 

הקורסים מיועדים למעוניינים להתקבל ללימודים לתואר ראשון במוסדות אקדמיים בארצות הברית, או במדינות נוספות (כגון קנדה) שבהן נדרש ציון במבחן זה במסגרת תנאי הקבלה. הקורסים יכולים לסייע לשפר את הסיכוי לקבלת ציון גבוה ובעקבות כך גם את סיכויי הקבלה למוסד האקדמי המבוקש. יש לציין כי רמת האנגלית בבחינה דומה לזו של דוברי שפת אם אמריקאים, ולכן יש צורך בתרגול רב ובחיזוק השליטה בשפה האנגלית, כחלק מן הצעדים לקראת הכנה לבחינה זו.

 

כיצד נרשמים לבחינה?


ההרשמה לבחינה נעשית באופן מקוון, דרך אתר ההרשמה הרשמי של הבחינה, המופעל על ידי ארגון "קולג' בורד", ארגון אמריקאי ללא כוונת רווח. בעת ההרשמה יש לבחור את סוג המבחן והחלקים שבהם מעוניינים להיבחן, וכן את המיקום שבו מעוניינים לגשת למבחן. יש לציין כי ההרשמה פתוחה עד חודש לפני מועד הבחינה, וכי עקב הביקוש הרב, מומלץ להקדים להירשם כדי לאפשר הרשמה במיקום הנוח ביותר.


מועדים - מתי מתקיים המבחן?


בישראל, המבחן מתקיים שבע פעמים במהלך השנה. בשנת 2023, המבחן מתקיים בחודשים אוגוסט, אוקטובר, נובמבר, ודצמבר. בשנת 2024, צפויות להתקיים בחינות בחודשים מרץ, מאי, יוני, אוגוסט, אוקטובר, נובמבר, ודצמבר. הבחינות נערכות בימי ראשון. בארץ ניתן לגשת לבחינה במספר מיקומים, לרבות בירושלים, בהרצליה, באבן יהודה, ובקיבוץ צובה. לתשומת ליבכם, מועדי הבחינה ומיקומיה עשויים להשתנות, ויש לוודא מראש מול חברת קולג' בורד את המועדים הסופיים המתפרסמים בנושא.

 

כיצד ומתי מקבלים ציונים?


הציון בבחינה זו ניתן לכל חלק באופן נפרד, וכך מתקבלים ציונים בחלק המילולי, בחלק הכמותי, ובחלקי החיבור והכתיבה אם נבחנו בהם. הציונים בכל חלק נעים בין 200 - 800. הציון הנדרש לצורך קבלה ללימודים משתנה ממוסד למוסד, יש לציין כי באוניברסיטאות המבוקשות בארצות הברית (כגון ייל, הרווארד, וכדומה), נדרשים ציונים גבוהים בהרבה מן הממוצע כדי להתקבל. הציונים מתקבלים כשבועיים לאחר מועד הבחינה, ותקפים לפרק זמן של חמש שנים.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מבחן SAT?

רוצה לדעת יותר על מבחן SAT?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מבחן SAT
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
המרת ציון sat לפסיכומטרי בארץ
איך ממירים ציון sat לפסיכומטרי בארץ?
חלק המתמטיקה בבחינת ה sat