רוצה פרטים על קורס עיצוב בובות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב בובות

רוצה לדעת על קורס עיצוב בובות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיצוב בובות

 

קורס עיצוב בובות הינו קורס ייחודי ומהנה שבו ניתן ללמוד כיצד לעצב בובות מרהיבות מחומרים שונים. במהלך הקורסים לומדים ליצור בובות למטרות שונות ובהן למשחק, לילדים ותינוקות, לנוי, לתיאטרון, למתנה ולצורכים נוספים. המשתתפים לומדים על שלבי היצירה החל מהרעיון ועד לקבלת תוצר סופי, וגם מתנסים בהם בעצמם.

 

 

למי מתאים הקורס?

 

הקורס מתאים לאנשים יצירתיים המעוניינים ללמוד כיצד מייצרים בובות מרהיבות ביופיין לשימושים שונים וממגוון חומרים המצויים בהישג יד. הקורס מיועד בעיקר לבעלי חוש אסתטי מפותח אשר אוהבים אומנות ויצירה. הוא מתאים למעצבים, לסטודנטים לעיצוב, למועמדים ללימודי עיצוב, למטפלי תרפיה באומנות וכן, לכל המעוניינים בתחביב לשעות הפנאי ועוד.

 

לעיתים מתקיימים הקורסים במסגרת הכשרות מקיפות יותר בענפי העיצוב, שבהן לומדים ליצור מוצרי ילדים ותינוקות, משחקים וצעצועים או מוצרי טקסטיל. עם זאת, ניתן ללמוד את התחום גם במסגרת קורס נפרד העומד בפני עצמו.

 

מה לומדים?

 

מטרת הקורסים היא להקנות למשתתפים ידע בסיסי בשלבי התכנון והעיצוב של בובות.

 

הלימודים הם פרקטיים בעיקרם ומשלבים את כל ענפי העיצוב הרלוונטיים: אופנה, טקסטיל וגרפיקה עם הקניית רקע עיוני בפסיכולוגיה של הגיל הרך ובעקרונות השיווק המסחרי. הקורסים השונים מיועדים בדרך כלל לחסרי רקע בעולם העיצוב ומורכבים מסדרת קורסים מעשיים קצרים. במקביל לסדנאות המעשיות המאפשרות התנסות בתהליכי היצירה, מתקיימים שיעורים לפיתוח חשיבה יוצרת ושפה אישית ומקורית.

 

במסלולים מסוימים הדגש הוא על עיצוב לתיאטרון בובות. המשתתפים לומדים לתכנן ולבנות דמויות מחומרי גלם שונים וכן מכירים שיטות להדמיה ויצירה של דגמים בדו ממד ותלת ממד. בחלק מן המסלולים לומדים גם לתכנן וליצור דמויות ענק למופעים ואירועים במרחב הציבורי.

 

בחלק מן ההכשרות מתמקדים באופנת ילדים ותינוקות ולומדים על שלבי העבודה, החל משלב הסקיצות ועד ליצירת מותג אישי. לצורך כך מתנסים המשתתפים בקורס בחומרים מסוגים שונים ומתוודעים למגוון רחב של מחברים, תפרים, קשירות ועוד.

 

כמה זמן לומדים?


אורך הקורסים נע בין מספר חודשים לשנה אחת במרבית המקרים. השיעורים מתקיימים לרוב בשעות הערב או אחר הצהריים.

 

קורסים אלה מתקיימים לרוב בקבוצות קטנות וכוללים ליווי והדרכה אישית לכל משתתפי הקורס בכל שלב ושלב. הלימודים משלבים פרקטיקה מקצועית לצד הקניית ידע בטכניקות שונות ליצירה ועיצוב.

 

במסגרת שיתופי פעולה שמקיימים מוסדות הלימוד השונים עם חנויות מוצרים, יוכלו בוגרי הקורס שמוצריהם עומדים בדרישות הסף, להציע את תוצרתם למכירה.
 

נושאי הלימוד

בין הנושאים הנלמדים:

  • פיתוח מוצרים
  • זיכרונות ילדות
  • בובה כחפץ מעבר
  • יצירת דגמים בדו ממד
  • שוק הטקסטיל לילדים
  • תיאטרון חינוכי וטיפולי
  • פיתוח חזון שיווקי ועסקי
  • עיצוב אביזרים לתינוקות
  • ועוד
     

 

היכן לומדים?

 

  • תיאטרון בית 9 (חיפה): תיאטרון בובות שבו נערכים גם קורסים לתעודה. ניתן ללמוד בקורס בנייה ועיצוב בובות למתקדמים המיועד לאמנים יוצרים ולמטפלים. במהלך הקורס לומדים על תכנון, בנייה ואנטומיה של הדמויות.

 

  • בית הספר לבובנאות (תל אביב): בבית הספר ניתן למצוא מספר הכשרות בתחום זה, בהן קורס אונליין לבניית בובות תיאטרון ומסלול פרונטלי שבו לומדים גם לעצב אביזרי במה. קיימים גם קורסים לבניית בובות חינוכיות וטיפוליות.

 

  • מכללת ורצברגר (רמת גן): מכללה למקצועות האמנות והעיצוב, קורס זה מוצע במסגרת הכשרה באמנות משקמת, ובמהלכו מתמקדים בבובות טיפוליות והכנתן. ניתן ללמוד לימודי תעודה בתחומים נוספים כגון הדרכת אמנות משקמת ועיצוב אירועים.

 

  • מרכז תיאטרון בובות (חולון): במסגרת בית הספר לאמנות של התיאטרון מתקיים קורס בתחום זה, ניתן ללמוד ברמת מתחילים וברמות מתקדמות יותר. קיים גם קורס שבו מתמקדים בעבודה קהילתית.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

קהל היעד בקורס הינו אנשים האוהבים בובות ונהנים מתהליך היצירה והעשייה, אנשים אומנותיים שנמשכים לעולם העיצוב. התכנים הנלמדים בקורס עיצוב בובות לא דורשים רקע או נסיון קודם בתחומי העיצוב השונים ומתאימים לקהל המתעניינים הרחב.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום הלימודים בקורס עיצוב בובות תוכלו להתחיל לייצר בובות מרהיבות באופן עצמאי ואף לפתח קו ייצור פרטי. אפשרות נוספת היא להשתלב בתיאטראות ומרכזי תרבות שבהם מתמחים בתיאטרון בובות.

 

בוגרים שעוסקים בפועל במקצועות טיפוליים וחינוכיים יכולים לשלב את הכלים הנלמדים בעבודתם השוטפת וליישם אותם בתהליכים עם תלמידים או מטופלים צעירים.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב בובות?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב בובות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס עיצוב בובות
שאלות הגולשים בנושא
לימוד עיצוב בובות בצפון