רוצה פרטים על סטיילינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי סטיילינג, רוצה ללמוד?

רוצה לדעת על סטיילינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי סטיילינג, איך מתחילים?

 

סטיילינג הוא אחד ממקצועות האופנה, המתמקד במתן ייעוץ בתחום ההלבשה והתדמית האישית. סטייליסטים מייעצים ללקוחות פרטיים המעוניינים לבנות לעצמם מלתחה נכונה ויעילה, וכן עובדים עם צוותים בהפקות אופנה ובתעשיית התקשורת, ואף עם קהלי יעד כגון מנהלים, אנשי עסקים ופוליטיקאים. בעבודתם, הם מביאים בחשבון מכלול נרחב של גורמים כגון צבעים, סוגי בדים, מרקמים, אביזרים, ועוד, כדי ליצור סגנון מגובש ובעל אמירה ייחודית המתאימה לצורכי הלקוח.

בעלי זיקה לעולם האופנה המעוניינים להשתלב במקצוע הסטיילינג, יכולים ללמוד בקורסים לתעודה המקנים ידע ומיומנויות מעשיות לעיסוק כסטייליסטים. קורסים אלו משלבים בין ידע עיוני בעולם האופנה עם התנסות פרקטית וחווייתית, לצורך בניית הידע המקצועי הנדרש לעיסוק בענף ההלבשה.

 

עם השנים עלתה בארץ המודעות לתחום, ובעידן המסכים והסושיאל הצורך בשירותי סטיילינג רק הולך ומתחדד. כיום, גדל הביקוש לסטייליסטים שביכולתם לסייע בתחום ההלבשה ובניית המלתחה, הן עבור חברות אופנה והפקה, הן עבור משפיענים ומובילי דעת קהל ברשתות, והן עבור לקוחות פרטיים המעוניינים לקדם את התדמית והמיתוג האישי.

 

מה לומדים?

 

מטרת הקורסים הינה הכשרת המשתתפים לתפקידי סטייליסטים בתעשיית האופנה ובתעשיות משיקות (כגון מדיה, מקצועות היופי, ועוד). המשתתפים רוכשים ידע וכלים למתן ייעוץ ללקוחות בתחום ההלבשה, לרבות התאמת תדמית וסגנון, ובנייה של מלתחה נכונה המותאמת לצורכי הלקוחות ולנתוניהם. לצורך כך, המשתתפים מכירים עקרונות בעיצוב תדמית והלבשה אישית, עיצוב והתאמה של אביזרים, מגמות עכשוויות בעולם האופנה, ועוד, תוך פיתוח מיומנויות הביטוי האישי והיצירתיות.

 

רבים מבין הקורסים חושפים את המשתתפים למנעד רחב של אפיקי עיסוק, כגון בהפקות אופנה, במדיה, בעולם העסקי, בקניינות אישית, ועוד. כמו כן, קיימים קורסים המתמקדים באחד מבין אותם אפיקי עיסוק, כך לדוגמה קורסים מסוימים שמים דגש על הלבשה לטאלנטים בעולם התקשורת ועל עבודה בהפקות במדיה המשודרת והדיגיטלית.

 

נושאי לימוד

  • בניית מלתחה.
  • תדמית אישית.
  • פרסונל שופינג.
  • חשיבה יצירתית.
  • אופנה בת קיימא.
  • סוגי לבוש לעסקים.
  • מיתוג בעולם האופנה.
  • עיצוב והתאמת אביזרים.
  • עבודה עם טאלנטים בטלוויזיה.
  • התאמת סגנון אישי לנתונים הטבעיים.
  • ועוד.
     

כמה זמן לומדים? 

 

משך הלימודים משתנה בין המוסדות השונים בהתאם לתכני הקורס ויעדיו. ישנם קורסים שהיקפם בין חודשיים לשלושה חודשים, וכן קורסים שהיקפם כחצי שנה. בדרך כלל, השיעורים נערכים אחת לשבוע, במתכונת נוחה לשילוב עם עבודה, בשעות אחר הצהריים או הערב.

 

מתכונת הלימוד


במרבית המקרים, מדובר על קורסים חווייתיים, שבהם משולבים תרגולים מעשיים רבים להטמעת הידע הנלמד. הסטודנטים לוקחים חלק בתרגולים פרקטיים שבהם מתנסים הלכה למעשה בהלבשת לקוחות ובמתן שירותי סטיילינג, לוקחים חלק בימי צילום, משתתפים בסיורים לימודיים, ועוד. כמו כן, לקראת סיום הקורס, נערך פרויקט גמר שבו מסכמים את הידע והכלים הנלמדים בבנייה של סגנון אישי עבור לקוחה.

 

קורסים אונליין


לצד מסלולי הלימוד הפרונטליים, מוצעים גם קורסים אונליין ללימוד התחום, שבהם ניתן ללמוד באופן מקוון מהבית, במתכונת גמישה. כמו כן, קיימים קורסים היברידיים, המשלבים לימודים פרונטליים במוסד הלימוד עם שיעורים הנלמדים מרחוק. אפשרויות אלו מתאימות לאנשים עובדים ולמעוניינים במסלולי לימוד גמישים, המותאמים לשילוב נוח בשגרת החיים.


קורס סטיילינג טיפולי


קורסים אלו עוסקים בתחום ה - "סטיילינג תרפי", גישה טיפולית המתמקדת בתרפיה באמצעות סטיילינג והלבשה. בקורס לומדים על החיבור שבין ביגוד לבין מצבים רגשיים ונפשיים, ובוחנים כיצד ניתן להשתמש בעולם ההלבשה כדי לפתח מודעות ודימוי גוף בריא. כמו כן, נלמדים כלים להתמודדות עם נושאים כגון אכילה רגשית, לחץ חברתי, נשים נפגעות אלימות, צמיחה מתוך משברים במעגלי החיים, ועוד. קורסים אלו מיועדים לנשות ואנשי מקצוע מן העולם הטיפולי (פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים באמנות, תזונאים), וכן לאנשי חינוך וייעוץ המעוניינים להרחיב את סל הכלים הטיפולי שברשותם.
 

היכן לומדים?

 

  • ירין שחף (תל אביב וחיפה) - בבית הספר ירין שחף למקצועות היופי מתקיים קורס סטיילינג מקצועי, שהיקפו כארבעה חודשים ובו 19 מפגשים. במוסד זה ניתן ללמוד גם קורסים בתחומים כגון עיצוב גבות, איפור, ועוד.

 

  •  רוית אסף (אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב, מודיעין) - קורס סטיילינג בבית הספר כולל כ - 72 שעות לימוד ונפרש על פני 17 מפגשים.

 

  • I-DRESSER דיאנה מציק (חיפה ורמת השרון) - זהו סטודיו בוטיק לסטיילינג, המציע קורס סטיילינג פרימיום. הקורס מתאים לנשים בעלות עניין בתחום האופנה, שברצונן לבצע שינוי בקריירה באמצע החיים, וכן למעוניינות לשלב את מקצוע הסטיילינג עם עיסוקן הנוכחי. היקף הקורס 15 שבועות (60 שעות לימוד אקדמיות), השיעורים נערכים בשעות הערב אחת לשבוע. במהלך הקורס, נלמדים עקרונות התאמת סגנון ותדמית אישית, התאמת של צבעים ופריטי לבוש על פי הנתונים הטבעיים, בניית מלתחה, קניינות נבונה, אופנה בת-קיימא, ועוד.

 

  • מ.ט.י גליל מערבי (עכו) - במ.ט.י גליל מערבי מתקיים קורס היברידי, המשלב למידה פרונטלית עם לימודים מקוונים בזום. היקפו של הקורס 13 מפגשים.

  

  • Concept המכללה לעיצוב (תל אביב) - היקפו של הקורס הינו חצי שנה, שלוש שעות כל מפגש, אחת לשבוע. בתערוכת הסיום כל סטודנט מסכם ומוצג לקהל הרחב.

 

  • מכללת שנקר – לימודי חוץ (רמת גן) – ביחידת לימודי החוץ של מכללת שנקר מציעים מספר קורסים בתחום זה, בהם קורס personal shopper, מסלול לנשים מן החברה הדתית, מסלולים הנלמדים במתכונת אונליין, ועוד.

 

  • המכללה לעיצוב אופנה (ראשון לציון) – היקפו של הקורס הינו 19 מפגשים, הוא כולל הכשרה להשתלבות בצוותי אופנה, עיתונות, ומדיה.

 

  • קמרה אובסקורה (תל אביב) - בית הספר לאמנות קמרה אובסקורה מציע קורס סטיילינג שבו המשתתפים מפתחים תיק עבודות אישי. 

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

בפני הבוגרים נפתחות מגוון אפשרויות תעסוקה כגון סטיילינג אישי, פרסונל שופינג (קניינות אישית), תדמית עסקית, פרויקטים והפקות עם חברות אופנה ודוגמנות, הלבשה לכלות ואירועים, עבור הפקות בתעשיית המדיה (טלוויזיה, דיגיטל, עיתונות), בייעוץ תדמית, ועוד. ניתן לעסוק בתחום זה הן כשכירים והן כעצמאיים. נוסף על כך, העוסקים במקצועות יופי אחרים כגון עיצוב שיער או איפור יכולים להשתמש בידע הנרכש במהלך הקורס כדי להרחיב את היצע השירותים שהם מציעים ולהגדיל את קהל הלקוחות. 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על סטיילינג?

רוצה לדעת יותר על סטיילינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס תדמיתנות משרד התעסוקה
קורס תדמיתנות
עלות של קורס סטיילינג אישי
לימודי עיצוב אופנה /תדמיתנות
לימודי סטיילינג
לימודי סטיילינג אישי - היכן מומלץ ללמוד?
קורס סטיילינג אישי בירושלים