לימודי פסיכומטרי בבית חכימא

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על חכימא - פסיכומטרי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה לפסיכומטרי בחכימא

 

בימינו, להשכלה הגבוהה יש מקום חשוב בהתפתחות המקצועית והקרייריסטית של כל אחד מאיתנו. אי לכך, המבחן הפסיכומטרי מהווה תנאי קבלה עיקרי לאוניברסיטאות ולמכללות השונות.

 

המבחן מהווה מדד לנתוני הקבלה של המועמדים בהתאם לתחום הלימוד בו הם בוחרים. לכן, ציון טוב בבחינה הפסיכומטרי יאפשר כניסה ללימודים הנחשקים ביותר כגון לימודי רפואה, לימודי הנדסה, לימודי פסיכולוגיה וכד'.

 

חכימא פסיכומטרי מציעים קורסי פסיכומטרי המתאימים למגזר הדתי והחרדי, ומתקיימים בהפרדה מלאה בין גברים לנשים בכיתות הלימוד. גופים תורניים רבים כגון מדרשות, ישיבות הסדר, ישיבות תיכוניות ועוד ממליצים על קורסי הפסיכומטרי של חכימא. קורסי הפסיכומטרי מועברים על ידי מיטב המורים ובכפוף לדרישות הצניעות המקובלות במגזר הדתי.

 

חכימא פסיכומטרי מתחייבים להצלחה של תלמידיהם כך שמי שאינו מרוצה מציון הפסיכומטרי שקיבל בבחינה יקבל קורס פסיכומטרי חוזר ללא כל תשלום נוסף. הקורס כולל שעות לימוד פרונטאליות רבות במקביל לתרגול אישי ופרטני רב. כמו כן, התלמידים מתרגלים בחינות דמה תחת נתוני לחץ וזמן כמו הבחינה הפסיכומטרית דבר המאפשר להם לרכוש ניסיון ולשפר את המיומנויות שלהם. זאת ועוד, כל תלמיד מקבל ספרים לתרגול אישי ולמידה עצמית.

 

מועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה ורוצים לשפר את ציוניהם מומלץ לעבור קורס הכנה לבגרות.

 

הקורסים בנויים על בסיס ההבנה כי התלמידים מגיעים מרקע לימודים שונה וכל אחד נמצא ברמה אחרת. חכימא פסיכומטרי מאפשרים לתלמידים בעלי רמה שאיננה מספיקה, להשלים את הפער ולהצטרף לכיתת הלימוד. לפיכך, מוצע קורס קדם פסיכומטרי אשר נועד להביא תלמידים לרמה אחידה כך שכולם יוכלו להפיק את המירב מהקורס האינטנסיבי.

 

הקורסים של חכימא פסיכומטרי מועברים במכללות האקדמיות השונות, בישיבות ההסדר, בישיבות התיכוניות, באולפנות ובמדרשות המובילות ברחבי הארץ.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.