רוצה פרטים על הוראת אנגלית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי הוראת אנגלית

רוצה לדעת על הוראת אנגלית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הוראת אנגלית

מלבד עברית, אנגלית היא השפה החשובה ביותר עבור הישראלים, אך רבים מאיתנו מתקשים בלימוד שפה שניה בכלל ואנגלית בפרט. על מנת שנוכל לדבר אנגלית בצורה נכונה יש צורך בלימודים, החל מבית הספר היסודי ועד החטיבה והתיכון.

 

בשל החשיבות הגדולה של התחום הזה, נוצר צורך במורים איכותיים ומקצועיים ולכן בשנים האחרונות אקדמאים רבים עושים הסבות לתחום החינוך כאשר אחד מהתחומים המבוקשים ביותר הוא הוראת אנגלית. אז בין אם אתם אנשים הרוצים לעסוק בהוראה ומלבטים לאיזה כיוון לפנות או אם אתם אקדמאים שרוצים לעשות הסבה להוראה, דעו כי למורים לאנגלית יש ביקוש עצום שרק הולך וגדל עם השנים.

 

 

מסלולי לימוד

 

המוסדות להשכלה גבוהה מציעים מסלולי הכשרה שונים להוראת השפה האנגלית ובהם:

 

  • לימודי אנגלית בתכנית חד חוגית, המזכים את הסטודנטים בתואר ראשון ובתעודת הוראה. במסלול החד חוגי ללימודי אנגלית יש אפשרות לקבל תעודת הוראה כפולה, לבית הספר היסודי והעל-יסודי ,תעודת הוראה לבית הספר העל יסודי או תעודת הוראה לבית הספר היסודי בלבד.

    מוסדות אחרים אף מעניקים בנוסף לתואר ולתעודת ההוראה, תעודות בתרגום ובעריכה ובאבחון דידקטי והוראה מתקנת לבעלי לקויות למידה.

 

  • לימודי אנגלית בתוכנית דו חוגית מאפשרים לסטודנטים לשלב לימודי אנגלית עם לימודים מחוגים אחרים. מלבד אלה מתקיימים מסלולי השלמה לתואר ראשון למורים בכירים לאנגלית וכן תוכניות להסבה להוראת אנגלית לבעלי תואר אקדמי. 
     

מה לומדים?

לימודי הוראת אנגלית כוללים שני אספקטים- לימודי חינוך כלליים ולימודים ספציפיים בתחום האנגלית. בתחום החינוך לומדים הסטודנטים קורסים כדוגמת שיטות חינוך, הוראה יחידנית, סוציולוגיה של החינוך, פסיכולוגיה בחינוך ועוד, ואילו בתחום האנגלית לומדים הסטודנטים קורסים בנושאים כמו לשון, דקדוק, אוצר מילים, שיטות ללימוד השפה ועוד.

 

מטרה של המסלולים הללו היא להכשיר מורים מקצועיים ואיכותיים שידעו ללמד אנגלית בגילאים שונים בצורה הטובה ביותר. יש לציין כי בדרך כלל משולבים בלימודי הוראת אנגלית גם לימודים לקראת תעודת הוראה.

 

תנאי קבלה

 

על מנת להפוך למורה לאנגלית, יש צורך בהכשרה מתאימה, הניתנת במכללות העסקות בלימודי חינוך והוראה. תנאי הקבלה ללימודי הוראת אנגלית (וללימודי הוראה בכלל) הם לא קשים במיוחד ומבוססים על ממוצע ציוני תעודת הבגרות והציון הפסיכומטרי (אקדמאים שעושים הסבה יש צריכים להציג את ציוני התואר הראשון שלהם, כאשר בדרך כלל יש צורך בממוצע של 80 לפחות.

אז אם רוצים לעסוק במקצוע מבוקש וחשוב, לימודי הוראת אנגלית הם הלימודים בשבילכם.

 

 

מוסדות לימוד

 

ישנן מכללות רבות בישראל העוסקות בהוראת אנגלית ובשל הביקוש ההולך וגובר למורים לאנגלית, נפתחו בשנים האחרונות גם לא מעט מסלולי הסבה לאקדמאים.

 

בין המכללות בהן ניתן ללמוד תחום זה, ניתן למנות את המכללות הבאות - סמינר הקיבוצים, המכללה האקדמית בית ברל, מכללת אורנים, מכללת אחוה, מכללת לוינסקי, מכללת דוד ילין, מכללת גורדון לחינוך ועוד. הלימודים נמשכים בדרך כלל 3 שנים כאשר יש צורך בשנת התמחות נוספת.

 

 

היתרונות בלימודי הוראת אנגלית?

אם אתם חולמים לעסוק בהוראה וחינוך, תחום האנגלית הוא תחום מצוין להתחיל בו בשל הביקוש הגבוה למורים לאנגלית. בכל רחבי הארץ זקוקים היום בתי הספר למורים מוכשרים לאנגלית וכלן לבוגרים יהיה קל יחסית למצוא עבודה.

 

בוגרי המסלולים במכללות השונות יוכלו עם סיום לימודיהם להשתלב במערכת החינוך בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים או במסגרות פרטיות.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הוראת אנגלית?

רוצה לדעת יותר על הוראת אנגלית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד הוראת אנגלית
שאלות הגולשים בנושא
לימודי הוראת אנגלית ללא פסיכומטרי
אפשרויות תעסוקה לבעלת תואר ראשון בהוראת אנגלית
שילוב חינוך מיוחד והוראת אנגלית
שילוב בין חינוך לגיל הרך ובין הוראת אנגלית
הוראת אנגלית ליסודי או על יסודי - למה יש יותר ביקוש באזור הגליל?
הסבה ממשפטים להוראת אנגלית
התלבטות - חינוך מיוחד או הוראת אנגלית?