רוצה פרטים על קורס UI?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי חווית משתמש UI / UX

רוצה לדעת על קורס UI? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס UI – קורס אפיון ועיצוב חוויית משתמש

 

כל הסודות לאינטגרציה מוצלחת וכלכלית

 

לאט לאט, הולך ומתברר כי ממשק המשתמש – ה-UI או ה-UX, בשמותיו האחרים והמקצועיים – הוא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בכל אתר, ולעתים עליו קמה ונופלת הצלחתו העסקית של אתר אינטרנט.   ממשק המשתמש הוא האופן שבו האתר בנוי בהתאם לשימושו, בשילוב עם המידה שבה המשתמש הנכנס אליו מצליח להתמצא בו בקלות. גורם חשוב נוסף, הוא המטרות העומדות בפני בעלי האתר – העסק האינטרנטי – והאופן שבו הללו ישולבו עם החוויה של המשתמש באתר. ההצלחה של אתר היא גם ההצלחה של התכנים אותם הוא מקדם, ולכן חווית ממשק המשתמש מהווה כלי חשוב לשיווק ופרסום באינטרנט.

 

על הקורסים

 

כל הקורסים בתחום חוויית המשתמש הם קורסים מקצועיים, המועברים על ידי מומחים בתחום, שרובם היו שותפים לחקירת התחום ולהבאתו לכדי אמנות מובנית וברורה, בעלת חוקים של "מה עובד ומה לא עובד". מאחר שמדובר בתחום הכולל הסתכלות אנושית, בד בבד עם הבנת סביבת העבודה והגישה הממוחשבת – הלימודים כוללים התייחסות לכל הגורמים הללו, לפונקציות השונות המשמשות בהם, ולאינטגרציות הנכונות המתאימות לכל מקרה ספציפי.

 

כך, הקורסים מכשירים את המשתתפים בהם להבין את נושא חוויית המשתמש לעומק, מקנה להם כלים לבניית אתרים העונים לחוויית משתמש נכונה ומוצלחת, הבנה של הקשר בין הצלחה עסקית ובין UI שבנוי בצורה טובה, ועוד. כל הקורסים כוללים ידע עיוני בשפע, בשילוב עם דוגמאות, סימולציות, התנסות מעשית של כל אחד מן התלמידים, וחלק מהם אף משלבים פרויקט לדוגמה שמלווה את כל הקורס עד סופו, פרויקט גמר אישי, מטלות, וכדומה.

 

 

מה לומדים?

 

הנושאים משתנים מעט בין הקורסים השונים, אך הם דומים ומשותפים לכולם בעיקרם. מבין התכנים הנלמדים בקורסי UI, נמצאים גם הנושאים הבאים:

 

  • מסמכי אפיון
  • יסודות הממשק האפקטיבי
  • שיטות לבדיקה
  • הבנת עולם חוויית המשתמש
  • מערכות ואתרים
  • תהליכי עבודה באפיון ממשקים
  • אפיון ממשק נייד
  • עיצוב, ועיצוב מונחה משתמשים
  • ועוד


היכן לומדים?

 

  • HackerU (קורס אונליין): בהאקריו מתקיים קורס מקוון באיפיון חוויית המשתמש ועיצוב לדיגיטל. היקף הקורס כחודש וחצי במסלול בוקר, או 4 חודשים במסלול ערב.

 

  • ג'ון ברייס הדרכה – בג'ון ברייס הדרכה מציעים מסלול הסבה ל - UX, שהיקפו 130 שעות לימוד. מסלול זה, שמתאים לבעלי רקע קודם בענפי הפיתוח, האפיון והשיווק מציע לתלמידיו להכיר אתגרים מעשיים שנלקחים מהעשייה היום יומית של מאפייני חוויית המשתמש בתעשייה.

 

  • ג'ון ברייס חיפה: בג'ון ברייס חיפה מתקיים קורס אפיון ועיצוב חוויית משתמש UI UX, המיועד לקהל צפוני בלבד. הקורס נערך במתכונת אונליין.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: מתקיים קורס המיועד למנהלי מוצר, מפתחי אתרים, יזמי הייטק ובעלי תפקידים רלוונטיים נוספים בענפי האינטרנט, השיווק ומערכות המידע, שהם תושבי ירושלים וסביבתה הקרובה. היקף הקורס 26 מפגשים.

 

  • המרכז הארצי ללימודים ICS: מתקיים קורס עיצוב גרפי וחוויית משתמש, בשילוב AI. במהלך הקורס רוכשים כלים לעיצוב רספונסיבי בווב ומובייל, וכן עיצוב לדפוס.

 

  • מכללת מנטור (רמת גן): קורס עיצוב חוויית משתמש UI UX במכללת מנטור מתפרש על פני כ - 23 מפגשים וכולל כ - 92 שעות לימוד. התלמידים לומדים לעומק כיצד לאפיין, למפות ולנתח חוויות משתמש עבור אפליקציות, אתרים ופלטפורמות דיגיטליות נוספות.

 

  • אוניברסיטת חיפה - היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך: היחידה מציעה קורס אפיון חוויית משתמש שמתאים למתחילים בתחום ומאפשר להם להכיר טכנולוגיות חדשניות. הקורס מתקיים בתל אביב. מתקיים גם קורס מומחה חוויית משתמש UX Architect, שמיועד לעובדים מנוסים בתחום שמעוניינים לשכלל את הידע שברשותם.

 

  • היחידה ללימודי חוץ - טכניון (תל אביב): בקמפוס תל אביב של מוסד זה מתקיים קורס אפיון UX שבו לומדים על תהליכי האפיון של ממשקים מורכבים משלל סוגים.

 

  • בצלאל - היחידה ללימודי חוץ (ירושלים) - היחידה ללימודי חוץ של האקדמיה בצלאל עורכת קורס חוויית משתמש שהיקפו 130 שעות אקדמיות. בקורס נלמדות שלל אסטרטגיות חדשניות לתכנון ולהטמעה של ממשקי משתמש מתקדמים.

 

  • NetcraftAcademy – בית הספר ללימודי חוויית משתמש – מציע קורס "אפיון ממשק וחוויית משתמש", הנלמד בהיקף של 48 שעות לימוד אקדמיות. בנוסף בית הספר מציע קורס "אפיון חוויית משתמש לטאבלטים", בהיקף של 16 שעות לימוד אקדמיות, וקורס Axure בהיקף של כ – 15 שעות לימוד.

 

  • אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב – מציעה לסטודנטים קורס שמועבר על ידי אחד המומחים בארץ בתחום ממשקי המשתמש. הקורס נלמד בהיקף של 40 שעות אקדמיות הנפרשות על פני 10 מפגשים.

 

  • מרכז היזמות של אוניברסיטת תל-אביב - במרכז היזמות מציעים את תכנית המאיץ למעצבים (תכנית UX למעצבים). תכנית זו מיועדת למעצבים ולאדריכלים עם רקע בגרפיקה, שברצונם להשתלב בעולם ההייטק ולשדרג את הקריירה. המסלול, שהיקפו 22 שבועות, כולל עבודה מעשית מרובה על פרויקטים אמיתיים בתחומי UI ו - UX ובעיצוב אפליקציות.

 

  • חשיפה, בית הספר לאמנויות התקשורת והדיגיטל - לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה (תל אביב): בחשיפה מתקיים קורס UX/UI שהיקפו כ - 52 שעות לימוד. הקורס נפרש על פני 13 מפגשים שנערכים פעם בשבוע, בשעות הערב.


בנוסף, מספר מקומות מציעים קורסים קצרים וסדנאות ממוקדות בתחום זה, ובניהם למשל חברת  Uniq UI, חברת UI, ועוד.

 

מהם תנאי הקבלה?

 

קורסים בתחום זה מיועדים בעיקר לאנשים שמכירים היטב את עולם האינטרנט, עיצוב האתרים, התכנות, השיווק הדיגיטלי, וכדומה – כגון מתכנתים, מפתחי אתרים, מקדמי אתרים, כותבים טכניים, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות, מעצבים גרפיים ועוד. עם זאת, במרבית הקורסים לא נדרש ידע טכני מוקדם, כך שלמעשה הלימודים פתוחים לכל מי שמבקש ללמוד את התחום ולעסוק בו.

 

  • כמה מרוויחים בתחום? קראו הכל על שכר UI UX

 

מה מחיר הקורס?

 

עלות הקורסים משתנה ממוסד למוסד, בדרך כלל המחירים נעים בין 10,000 - 22,000 שקלים, אולם קיימים מסלולים שעלותם גבוה או נמוכה מטווח זה. ישנם קריטריונים שונים שעשויים להשפיע על העלות, לרבות אורך ההכשרה, לימודים פרונטליים, מקוונים או היברידיים (המשלבים מפגשים בכיתה עם לימודים מקוונים), היקף הפרויקטים המעשיים ועוד.

 

קורס אונליין חינם

 

לצד הקורסים הפרונטליים המבוססים על למידה בכיתה, ישנם גם קורסים אונליין שבהם ניתן ללמוד בלי לצאת מהבית. קורס UIUX אונליין מוצע במספר מתכונות, לעיתים הלימוד מתקיים LIVE באמצעות זום והמשתתפים לוקחים חלק בשיעורים בשידור חי עם הכיתה הפיזית. במקרים אחרים מתבססים על שיעורים מוקלטים מראש שבהם ניתן לצפות בזמנים הנוחים לתלמידים. באופן זה המשתתפים יכולים לבחור במסלול המותאם ללוח הזמנים שלהם ולצורכיהם. כאמור קיימים גם קורסים היברידיים, שבהם משלבים בין הגעה לכיתה לבין לימודים אונליין מהבית.

 

עלות הקורסים אונליין משתנה, לעיתים עלותם נמוכה משך הקורסים הפרונטליים אולם לא בכל המקרים. על אף שמרבית הקורסים אונליין כרוכים בתשלום, ניתן למצוא מסלולים מסוימים ללא עלות. בדרך כלל הקורסים חינם כוללים שיעורים מקוונים בלבד ולא לימוד בשידור חי, ובהם מספקים ידע ברמה בסיסית בלבד. הם מתאימים בדרך כלל למי שמעוניינים לקבל "טעימה" ראשונית מן התחום הנלמד ולהיחשף לעקרונות הבסיס.
 

לסיכום

 

מדובר באחד התחומים המובילים ביותר כיום בתחום התכנות, שכן החשיבות אליו הולכת וגוברת. נכון להיום עדיין אין מסלולי לימוד אקדמיים בתחום, ולכן מי שמבקש להתמקצע בנושא או לשלבו בעבודתו – מומלץ לו לבחור באחד הקורסים, וללמוד באופן מסודר, ממומחים בתחום.
 

  • רוצים להוסיף עריכת סימולציות וויזואליזציות אינטראקטיביות לארגז הכלים המקצועי שלכם? קראו עוד על קורס יוניטי

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס UI?

רוצה לדעת יותר על קורס UI?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס UI
שאלות הגולשים בנושא
קורס UI/UX חוויית משתמש בג'ון ברייס
קורס UI חוויית משתמש - איפה כדאי ללמוד?
האם קורס ux/ui ממקצע בתחום מדעי המחשב?
קורס חוויית משתמש ללא ניסיון בתחום