רוצה פרטים על קורס תדמיתנות ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תדמיתנות - תוכנית לימודים

רוצה לדעת על קורס תדמיתנות ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תדמיתנות - איך מתחילים?
 

הבגדים אינם עושים את האדם, זה נכון, אבל הם בהחלט מהווים את הרושם הראשוני שאנו מקבלים מהאדם העומד מולנו. אם חלמת כל חייך להלביש כוכבים או להפוך אנשים לכוכבים בעזרת הלבוש הייחודי שיצרת עבורם, מקומך כאן! לימודי תדמיתנות הם לימודי תעודה בהם הלומד מתנסה בחווית התאמת הבד לאדם, מאפיין את הלקוח ומתאים לו קולקציית ביגוד שתהלום אותו.

 

תדמיתנות היא מקצוע השייך לעיצוב האופנה העוסק בתרגום רעיונות עיצוביים מופשטים לכדי תדמיות מוחשיות. העוסקים בתחום זה לרוב ממוקמים בחזית האופנה ומסייעים בפיתוח מגמות עולמיות.

 

 

מתפקידי התדמיתנים

 

התדמיתנים, העובדים בצמוד למעצבי האופנה, אחראים למעשה על כל שלבי תהליך העיצוב, ומסייעים להפוך רעיון מופשט למציאות. במסגרת עיסוקם הם משתמשים במגוון כלי שרטוט וגיליונות עבודה ליצירת תדמיות שונות המבססות את מראהו הכללי של הבגד.

 

במסגרת תפקידם כתדמיתנים הם משרטטים את העיצוב, בוחרים את סוג הבד ותופרים את הבגד הראשוני. לאחר מכן הם בוחנים את מידת נוחיותו על גבי מודל ומשפרים ליקויים. בשלב בסופי הם מסמנים את מקומות החיבור, ואת הקפלים ומתאימים את התדמית למידה הרצויה בהתאם לצרכי הייצור.

 

מסלולי לימוד

 

קורסי תדמיתנות מוצעים במגוון מסלולים ומיועדים למתחילים ולמתקדמים. במהלך הקורס המשתתפים מרחיבים את ידיעותיהם בתחום התדמיתנות והדיגום החופשי ולומדים לפתח תדמיות מיוחדות ומורכבות. כיום מוצעים גם קורסי תדמיתנות ממוחשבת, המכשירים את המשתתפים לעבוד על תוכנת מחשב מתקדמת המשמשת ולהשתמש בכליה השונים לביצוע תדמיות ממוחשבות.

 

הלימודים בקורס מקיפים את כל נושאי הפיתוח והכנת הדגמים החל משלב הרעיון, דרך שלב השרטוט וכלה בשלב ההתאמה והשיפורים האחרונים. קורסי התדמיתנות השונים מאפשרים למשתתפים לבחור בתחום ההתמחות המועדף עליהם מתוך כלל תחומי המשנה של התדמיתנות. הם יוכלו לדוגמא להתמחות בתדמיתנות לבגדי ילדים או לתינוקות, תדמיתנות לסריגים, תדמיתנות למדים, תדמיתנות לשמלות כלה ולבגדי ערב ועוד.

 

נושאי לימוד

 

תוכנית הלימודים בקורס תדמיתנות משלבת הכשרה עיונית ומעשית, במסגרתה לומדים ומתנסים המשתתפים במגוון נושאים ובהם: איורי אופנה, חישובי מידות, תפירה, תוספות לתפרים, יישור קווים, טבלאות של מידות, תדמיתנות ממוחשבת ועוד. מלבד זאת הם לומדים לפתח תדמיות לפרטי לבוש שונים כמו מכנסיים, חצאיות, חולצות, מעילים, שמלות או אוברולים כמו גם לחלקי לבוש מתלווים כמו כיסים, שרוולים וצווארונים.

 

משך הלימודים

 

לימודי התדמיתנות והסטייליג אורכים בממוצע בין 100 ל-120 שעות לימוד אקדמיות, ומתקיים במתכונת של מפגש אחד עד שני מפגשים בשבוע. בתום הלימודים הבוגרים שעמדו בדרישות הקורס יהיו זכאים לתעודת גמר בתדמיתנות.
 

 

היכן לומדים?

 

כיום כמעט בכל בית ספר ללימודי עיצוב ואופנה קיים מסלול ללימודי תדמיתנות וסטיילינג. בין מוסדות הלימוד: קונספט אקדמי, שנקר- בי"ס גבוה להנדסה ועיצוב, המרכז לסטיילינג- orly shay, לימודים אצל הסטייליסטית ליאת אשורי ועוד.

 

חיפשת קורס תדמיתנות בפיקוח משרד העבודה?


קורס "תדמיתנות ממוחשבת" נערך בפיקוח של משרד העבודה, מטרת מסלול זה היא היכרות עם תורת המקצוע וקבלת כלים להשתלבות בתעסוקה. נלמדות טכנולוגיות תפירה וגזירה תוך בנייה של תיק עבודות. כמו כן מכירים מושכים בתורת החומרים, באיור אופנה ודיגום חופשי. נכון להיום, קורסים בפיקוח המשרד נלמדים בבית הספר לאופנה אילנה ברטל (רחובות).

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס תדמיתנות ?

רוצה לדעת יותר על קורס תדמיתנות ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס תדמיתנות משרד התעסוקה
קורס תדמיתנות
לימודי עיצוב אופנה /תדמיתנות
לימודי סטיילינג
לימודי סטיילינג אישי - היכן מומלץ ללמוד?
לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות
לימודי סטיילינג בשנקר - מה העלות?