רוצה פרטים על קורס סקאלפינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס סקאלפינג

רוצה לדעת על קורס סקאלפינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס סקאלפינג

 

הסקאלפינג מהווה שיטת מסחר הקוסמת לסוחרים רבים בעקבות היותה רווחית, מהירה ודורשת הון צנוע על מנת בה להרוויח בקלות. בעידן שבו הידע נגיש וזמין לכולם באמצעות האינטרנט, סוחרים רבים פיתחו שיטות שונות למסחר בשוק ההון, מה שבסופו של דבר מקשה על הסוחר לקבל החלטות ולצפות את כיוונו העתידי בשוק ההון.

 

 

שיטת הסקאלפינג

 

בקורס סקאלפינג תילמדו את השיטה אשר מצמצמת את זמן החשיפה לסיכון ומאפשרת להמנע מהצורך לחזות את כיוון השוק לאורך תקופה, דבר שמפחית לחצים, חששות ומתחים אצל הסוחר. על מנת להשתמש נכון בשיטת הסקאלפינג הסוחר צריך להבין את פעילות השוק בנקודות זמן ספציפיות ומכאן מגדיל את סיכויו להצליח.

 

השיטה מבוססת על רווח מידי כמו גם השלמה מיידית עם ההפסד, על כן, הדגש המושם בשיטת הסקאלפינג הינו על הפסיכולוגיה המצריכה חשיבה וראיית שוק מיוחדת. כמו כן, נושא העמלה בשיטת הסקאלפינג הינו חשוב במיוחד, כיוון שהסוחר מבצע מספר פעולות ביום וככל שהעמלה תהיה נמוכה יותר, כך הרווח שלו יהיה גבוהה יותר והוא יסיים את יום המסחר בהצלחה וברווח כלכלי.

 

על מנת לסחור באמצעות שיטת הסקאלפינג יש צורך לעבוד בצורה מדויקת ומוגדת היטב, תוך ירידה לפרטים ודיוק מקסימאלי, כיוון שמדובר שיטת מסחר מהירה. על מנת לעסוק במסחר באמצעות שיטת הסקאלפינג יש צורך להכיר את כל הכלים הטכניים, להבין את התהליך ואת מושגי היסוד בשיטת מסחר זו, הקורס ללמודי שיטת הסקאלפינג יעניק לכם את כל הכלים על מנת להפוך לסוחרים מתוחכמים ומרווחים בשוק ההון.

 

מה לומדים?

 

מטרת קורס סקאלפינג הינה הטמעת התכונות הדרושות לסוחר אמיתי כגון: משמעת חזקה,חושים מחודדים, יכולת קריאת השוק, שליטה מלאה בכלים הטכניים, אינטואיציה חדה וכל זאת בעזרת אסטרטגיות תוך יומיות הפועלות לטווחים קצרים. כמו כן, הקורס שם דגש על אימון הסוחר לצימצום זמן החשיפה לסיכונים בשוק במטרה להפחית את הלחצים המלווים את הסוחר בעבודתו.

 

הקורס מלמד את הסוחר להבין את התנהלות השוק בנקודת זמן מדוייקת בצורה מאוד לוגית. כל הנושאים הנלמדים בקורס מיועדים לכך שבסופו של יום הפקת ומשיכת הרווח תהייה מידית וכך גם לגבי הפסדים.

 

נושאי לימוד

 

להלן הנושאים הנלמדים בקורס סקאלפינג: שיטת העבודה במסחר בסקלפינג, מודל הרגל השנייה, מודל בבלינג, מודל הפיבונצי - השתלבות בטרנד בריא באנטרוול נמוך, מסחר בתעלות, תבנית הבוקר, מודל העקיצה ומסחר בהודעות חשובות.

 

 

מוסדות לימוד

 

  • המרכז ללימודי שוק ההון - מכללת פסגות - הוקמה בשנת 1998 ובראשה עומדים שני מומחים בתחום המסחר פרקטי בשוק ההון יניב ארביב ורועי ראובן. קורס סקאלפינג במכללת פסגות הקורס מיועד לסוחרים המעוניינים לשפר ולשדרג את טכניקות המסחר ולפעול כסוחרי יום עצמאיים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס סקאלפינג?

רוצה לדעת יותר על קורס סקאלפינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס סקאלפינג בשוק ההון