רוצה פרטים על קורס הכנה למבחן רואי החשבון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הכנה לבחינות לשכת רואי חשבון - מגוון מתכונות לימוד

רוצה לדעת על קורס הכנה למבחן רואי החשבון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 

קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון לקבלת רישיון העיסוק בראיית חשבון
 
רואים היטב
 
על מנת לעסוק בראיית חשבון יש לקבל רישיון מטעם מועצת רואי החשבון בישראל, ולשם כך יש לעבור מסלול המקיף 15 בחינות בנושאים שונים ובדרגות קושי ועומק שונות. נוסף על כך, יש לבצע התמחות בת שנתיים במשרדים לראיית חשבון. קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מתמקד בעיקר בבחינת הגמר האחרונה הנחשבת לקשה ביותר, ומוצע במגוון רחב של היקפים ועלויות. בואו לראות היטב את הדרך הנכונה לצליחת הבחינה בקלות.
 
על הלימודים
 
שתי בחינות הגמר בתהליך קבלת רישיון מועצת רואי החשבון הן הבחינות שנחשבות לקשות ביותר, והן בעלות אחוזי המעבר הנמוכים ביותר; מדובר בבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת ובבחינה בביקורת מתקדמת (הבחינה הסופית). קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מתמקד בעיקר בבחינה השנייה – "ביקורת חשבונות ובעיות ביקורת מיוחדות".
 
בקורס ההכנה לומדים את הנושאים הנכללים בחלק זה של הבחינה, לומדים להבין מה נדרש בשאלות המורכבות בבחינה ומשפרים את ההבנה, רוכשים מיומנויות חשיבה על שאלות וכישורי ניסוח וכתיבת פתרונות תמציתיים וממוקדים. בנוסף, הסטודנטים בקורסים אלה פותרים בחינות רבות שנערכו בשנים קודמות, לומדים על אודות העדכונים האחרונים בדיני חברות ובדינים נוספים הקשורים בחומר הבחינה, וכן מתרגלים את השימוש בטכניקות לניהול זמן המותאמות לבחינה זו.
 
על הבחינה
 
הבחינה בביקורת מתקדמת בנויה משני חלקים, כאשר כל אחד מהם מכיל חמש שאלות. נושאי הלימוד משתנים מעט בין השנים ובכל מועד יש מיקוד חומר ייחודי לאותה בחינה. בנוסף, הנבחנים רשאים להשתמש בחומרי עזר, ולכן השאלות מתמקדות בעיקר בחשיבה, בהבנת החומר וביישום מתודולוגיה, ופחות בשינון וזכירה של תכנים עיוניים. חומרי העזר המותרים הם, בין השאר, "קובצי גילוי דעת" ותקנים ישראליים. משך הבחינה הוא שעתיים וחצי לכל חלק, כאשר בין שני החלקים ניתנת הפסקה בת שעה אחת.
 
מתכונות לימוד אפשריות
 
קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מוצע בשלוש מתכונות שונות:
 
  • קורס הכנה מקיף - שבו לומדים את כל החומר הנכלל בבחינה, ורוכשים מיומנויות חשיבה וכתיבת תשובות. קורס זה מתאים בעיקר לאלה שניגשים לבחינה בפעם הראשונה.

 

  • קורס הכנה ממוקד - שבו לומדים את עיקרי החומר בלבד, ואת הדגשים והחידושים לקראת המועד הרלוונטי של הבחינה.

 

  • קורס הכנה מקוצר - המיועד בעיקר לבוגרי תכניות אקדמיות בחשבונאות ובראיית חשבון, כמו גם לאלה שכבר נבחנו בעבר בבחינה. נלמדים בו בעיקר פיתוח החשיבה בהתאם לשאלות בבחינה זו, התמקדות בנושאים חדשים לקראת הבחינה הרלוונטית, וכדומה.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • היחידה ללימודי חוץ - המרכז האקדמי למשפט ולעסקים - ביחידה ללימודי חוץ אפשר ללמוד בקורס הכנה לחמש בחינות מועצת רואי החשבון - מיסים א', מיסים ב', פיננסית א', פיננסית ב' וביקורת מתקדמת. המסלול כולל מרתונים ותרגולים מעשיים רבים בדרך לבחינה.

 

  • מכללת אליוט – בית ספר מעשי לחשבונאות, ניהול ומיסים – מציעים "קורס הכנה מקיף למבחן בביקורת חשבונות מתקדמת"; הקורס נלמד בהיקף של 100 שעות לימוד אקדמיות, והמפגשים נערכים בימי שישי בשעות הבוקר. משך הקורס הוא כארבעה חודשים, ובמכללה מציינים כי הוא "מתאים בעיקר למי שניגש בעבר לבחינה וכולל לימוד מעמיק מחדש של הנושאים". הקורס מתקיים בתל אביב.

 

  • TARGET 4U – במכללה מציעים מגוון קורסי הכנה, הסטודנטים יכולים לבחור ללמוד באופן מרוכז לכל הבחינות או להתכונן רק לאחת מהן בקורס ממוקד; מרבית המסלולים מתפרשים על פני פרק זמן שבין חודשיים לשלושה חודשים. הקורס מתקיים באור יהודה והוא נערך בכיתות לימוד מצומצמות של כ – 15 עד 20 תלמידים.

 

  • מיומנויות – רו"ח ארז כהן – הקורס מוצע בשלוש מתכונות הלימוד; המסלול המקיף נלמד בהיקף של 40 שעות לימוד אקדמיות והוא כולל פגישת ייעוץ אישית, המסלול הממוקד נלמד בהיקף של מפגש אחד בן ארבע שעות לימוד, והמסלול המקוצר נלמד בהיקף של תשע שעות הנפרשות על פני שלושה מפגשים. הלימודים מתקיימים בתל אביב.

 

  • Course4U - מקיימים בחיפה קורסי הכנה למבחני מועצת רואי החשבון. ישנו קורס הכנה בן 200 שעות לבחינה בפיננסית מתקדמת, קורס בן 40 שעות בביקורת ומסלול של 90 שעות לבחינה במיסים ב'. יתר על כן, קורסי הכנה נוספים מוצעים לקראת הבחינות בכלכלה, ונערכים בקמפוס המכללה למינהל בחיפה. 

 

תצוגה בטבלה של אפשרויות הלימוד

 

מוסד לימוד מתכונת קורס
היקף (בשעות)
מפגשים מיקום
היחידה ללימודי חוץ - המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מקיף 40/36/40/40/שישה מפגשים אחת לשבוע, שעות הערב (תלוי בקורס) רמת גן
אליוט מקיף 100 שישי בבוקר תל אביב
TARGET 4U מקיף/ממוקד משתנה בין הקורסים ערב + שישי בבוקר / מפגש אחד / פעמיים בשבוע אור יהודה
מיומנויות מקיף / ממוקד / מקוצר 40 / 4 / 9 ערב+שישי בבוקר / מפגש אחד / שלושה מפגשים תל אביב
Course4U מקיף / ממוקד 200 / 90 / 40 ערב + שישי בבוקר חיפה

 

 

שכר הלימוד

 

שכר הלימוד בקורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון משתנה בין מוסדות הלימוד, וכן בהתאם להיקף הקורס ולמסלול הנבחר; כך, קיימים קורסים מקוצרים או ממוקדים בעלות שסביב כ – 800 ₪, וישנם קורסים מקיפים ביותר שעלותם יכולה להגיע עד ל – 6,000 ₪ לערך.

 

לסיכום

 

הבחינות מטעם מועצת רואי החשבון לקבלת רישיון העיסוק בראיית חשבון אינן קלות. הבחינה הסופית בביקורת חשבונות מתקדמת היא בחינה מעמיקה הדורשת הבנה של חומרי הלימוד, שבאמצעותם גם תבצעו את עבודתכם בפועל לאחר מכן – כרואי חשבון במהלך ההתמחות וכבעלי מקצוע בעלי רישיון בתחום. קורס הכנה לבחינת מועצת רואי החשבון מוצע במגוון היקפים באופן המותאם לצרכים שונים של נבחנים, ובנוסף – ברשת האינטרנט תוכלו למצוא אתרים שבאמצעותם ניתן לתרגל ולהתכונן לבחינה זו, ואף לבחינות נוספות בתחום.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס הכנה למבחן רואי החשבון?

רוצה לדעת יותר על קורס הכנה למבחן רואי החשבון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס הכנה למבחן רואי החשבון