רוצה פרטים על אימון אישי קואצ`ינג?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי קואצ'ינג, רוצה להיות מאמן אישי?

רוצה לדעת על אימון אישי קואצ'ינג? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קואצ'ינג - קורס אימון אישי 

מעתה אימרו - אפשר!

 

כולנו מעוניינים בהצלחה אישית, עסקית ומשפחתית, אך מדוע אין זה קורה לרבים מאיתנו? מה עושה את ההבדל בין אלה שמצליחים ובין יתר בני האדם? אנו רוכשים השכלה, משקיעים בבניית קריירה, מקימים משפחה, ותוך כדי כך - נתקלים בקשיים חוזרים ונשנים, עיכובים, בעיות, מחשבות שליליות, רגשות כואבים, פחדים איומים ונוראים, וכל מיני תקלות ונזקים. מה שיותר מכל רצינו שילמדו אותנו כשהיינו ילדים הוא - איך חיים עלי אדמות במלוא הכוח והעוצמה שלנו, ובמלוא השמחה והאהבה? האימון הוא כלי אפקטיבי רב עוצמה, שיכול לקרב אותנו לתשובה לשאלה החשובה הזו.

 

מה זה אימון?

 

האימון ( קואצ'ינג ) הוא מקצוע חדש יחסית, שצמח מתוך עולמה של פסיכולוגית הספורט. מאמנים אישיים מסייעים לכל מי שרוצים להנות קצת יותר מהחיים שניתנו להם, לכל מי ששואפים לממש רצונות ושאיפות ולהגשים חלומות כמוסים, רומנטיים ועסקיים. שיטת הקואצ'ינג הוכיחה את עצמה אצל מתאמנים רבים כשיטה המשחררת מחסומים פנימיים ומסייעת לצמיחה, וככזו ניתן אפילו לומר עליה, כי היא משנה את החיים.

 

איך זה מתבצע?

 

למעשה, זהו תהליך של הדרכה צמודה ומקצועית, שבו אדם אחד עוזר לאדם אחר לזהות אמונות יסוד, עמדות וגישות קבועות, המגבילות ומעכבות את האדם השני בדרך להגשמה העצמית ולהצלחה. ההדרכה מתבצעת במהלך מפגשים אישיים (על אף שיש גם קבוצות אימון), והיא כוללת הגדרת יעדים ומטרות, שימוש בכלים של פסיכולוגיה חיובית, למידה של עקרונות לעזרה עצמית, ומשימות תרגול, זיהוי ומודעות עצמית.

 

במהלך מפגשיו עם המודרכים הוא מקשיב לבעיות בהן הם נתקלים, ובהתאם לכך מעביר אותם תהליך הכרתי ורגשי, המסייע להם למקם את עצמם בעמדה יעילה וטובה יותר, המכוונת בדיוק רב יותר למבוקשם. על פי ניסיונו האישי ותובנותיו המקצועיות, המאמן נותן למודרכיו כלים יעילים להתגברות על מחסומים פנימיים ולצמיחה ממקום חדש. הוא אף מתרגל איתם יישום של הכלים, מנחה אותם בעזרת שאלות מכוונות, מראה להם אופציות נוספות ועוד.

 

הקואצ'ר, אם כן, זוכה להשתתף בתהליך אישי, קבוצתי או עסקי יצירתי נושא פירות, ולכן עבודתו היא מקור לסיפוק, לשביעות רצון ולהעצמה אישית עבורו, בדיוק כמו עבור המודרכים שלו.

 
למה כדאי לי ללמוד?


קואצ’ינג הוא מקצוע המותאם לתנאי החיים והתעסוקה החדשים, המאפיינים את המאה ה - 21. כיום יחידים, בתי עסק וארגונים רבים שוכרים מאמן אישי שיניע אותם לשינוי ולפעולה, שילווה אותם בתהליכי התפתחות והתקדמות לקראת הגשמת מטרות, שידריך אותם וייעץ להם בצמתים ובפרשות דרכים.


בקורסים לאימון שבבתי הספר תלמדו כיצד לסייע למתאמן להתמקד ולחתור למימוש מטרותיו בפועל ממש, ובאופן מיידי, תוך נקיטת צעדים מתאימים ומבלי להתפזר. תלמדו כיצד ליצור מערכת של יושר וכנות אצל המתאמן, בבחינת – "אומר, מתכוון, עושה". תוכשרו בהכוונה ליצירת הגדרות מדויקות, בבניית תכנית מותאמת ובעיצוב משימות לביצוע. ביחד, בקשר שהוא ב"גובה העיניים", תערכו מסע מופלא להצלחה שלכם ושל מתאמניכם.

 

התמחויות באימון אישי

 

הפופולריות הרבה של האימון האישי הביאה לאורך השנים להתפתחותן של התמחויות שונות ומגוונות בתוך המקצוע. בין קורסי ההתמחות המוצעים כיום למאמנים אישיים:

 

  • קורס אימון עסקי - אימון המתמקד בליווי ותמיכה לבעלי עסקים, במטרה לזהות דרכים להשגת שיפור ביעילות העסק וברווחיותו. בתהליך האימון העסקי ניתן להתמקד בגורמים כמו עבודת צוות, ניהול זמן, פיתוח אסטרטגיות שיווק, קידום מכירות ופיתוח קשרי לקוחות.

 

  • קורס אימון ל - ADHD - אימון המבקש לתת מענה לילדים, לבני נוער ולבוגרים המתמודדים עם השלכות שונות של הפרעת קשב או לקות למידה. האימון מתמקד בדרך כלל בהיבטים של ניהול זמן וויסות עצמי, תפקוד במצבי לחץ וארגון משימות.

 

  • קורס אימון הורים - קורס המכשיר מאמנים להדריך לקוחות בסוגיות הקשורות בהעצמתה של הסמכות ההורית. המשתתפים בקורס מכירים השפעות של גירושין ושל שינויים נוספים העוברים על התא המשפחתי ולומדים כיצד מציבים גבולות ואיך שומרים על תקשורת פתוחה עם מתבגרים.

 

  • קורס אימון זוגי - תהליך שנועד לפתור בעיות בתחום הרומנטי ולסייע לבני הזוג לשפר את התקשורת ביניהם. באימון זוגי ניתן לעבוד על נושאים כמו איבוד תשוקה, פחדים, הצטברות כעסים ומריבות, אובדן אמון או חוסר וודאות לגבי עתיד הקשר.

 

  • קורס אימון לאורח חיים בריא - מטרת הלימודים בקורס זה היא ללמוד כיצד לסייע לאנשים לבצע שינויים בתחום הבריאות. המשתתפים לומדים כיצד להדריך לקוחות בנושאי תזונה ופעילות גופנית, ומקבלים כלים לניהול של מצבי לחץ וליצירת איזון בית-עבודה.

 

  • קורס אימון הוליסטי - קורס אימון הוליסטי, הידוע גם כאימון רוחני, מתאים למאמנים מנוסים המעוניינים לשלב בתהליכי קואצ'ינג עקרונות מן הרפואה המשלימה.


מהו משך זמן הלימודים?


הדרישות שנקבעו על ידי לשכת המאמנים בישראל, הנציגות בישראל של בעלי המקצוע בתחום, הן: לימודים בהיקף של 175 שעות אקדמיות (שעה אקדמית = 45 דקות), ובנוסף התמחות בהיקף של 100 שעות.

 

 

אונליין


קורסים אונליין בתחום זה מתאימים למעוניינים ללמוד במתכונת גמישה מהבית או מהמשרד. התכנים דומים לאלה בקורסים הפרונטליים, השוני העיקרי הוא במתכונת הלימוד. הקורסים מתנהלים לרוב בזום במתכונת לייב, המשתתפים לוקחים חלק בשיעורים משודרים בזמן אמת המועברים על ידי מרצה, תוך אפשרות לשאול שאלות ולהתייעץ.

 

קורס קצר


כאמור, במסגרת הקריטריונים של לשכת המאמנים גובשו הנחיות לגבי אורך הקורסים ומתכונתם. עם זאת, קיימים קורסים קצרים שמטרתם בדרך כלל העמקת ההתמחות והרחבת ההסמכה. קורסים אלה יכולים להתאים בעיקר למאמנים מוסמכים ומנוסים המעוניינים להכיר התמחות חדשה או לפתח מיומנויות מקצועיות מסוימות.

 

כמה זה עולה?


המחיר תלוי במוסד המלמד. העלות יכולה לנוע בין 8000 ₪ ל-18,000 ₪. עלות ההכשרה משתנה בהתאם לקריטריונים כגון אורך, לימודים פרונטליים או מקוונים, תוספת של התמחויות, התנסות מעשית או פרקטיקום, מיקום בארץ וכדומה.

 

 

תעסוקה ומשכורות

 

מאמנים יכולים להשתלב כשכירים בארגונים ובחברות ייעוץ או לחלופין לעבוד כעצמאיים ולהציע את שירותיהם לעסקים, מנהלי ארגונים, משפחות, לקוחות פרטיים ואוכלוסיות נוספות. שכר מאמן אישי משתנה בהתאם לתחום המומחיות, היקף המשרה, סוג החברה שבה עובדים ועוד. ישנם אנשי מקצוע הדורשים תעריף שעתי ולעומתם כאלה העובדים בשכר חודשי. שכר איש מקצוע מתחיל נע בין 10,000 - 15,000 שקלים בממוצע, עובדים מנוסים יותר יכולים להשתכר בין 15,000 - 20,000 שקלים לחודש ולעיתים אף מעבר לכך.


היכן לומדים?

 

  • מכללת גישות (שלוחות בבאר שבע, רעננה, ירושלים, רחובות, רמת אפעל, חיפה): במכללת גישות אפשר לקחת חלק בקורס אימון וייעוץ אישי שהיקפו הוא כ - 13 מפגשים, התכנית מעניקה סל כלים יישומי שמאפשר לבוגרים להשתלב בתעסוקה כמאמנים מיד עם תום ההכשרה. הקורס נערך בשלוחות בערים באר שבע, רעננה, ירושלים, רחובות, רמת אפעל, חיפה.

 

  • אוניברסיטת חיפה - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ: מציעה קורס אימון התנהגותי, אישי וקבוצתי. המסלןל כולל פרקטיקום באימון שמאפשר להתנסות באופן מעשי במיומנויות הקואצ'ינג האישי והקבוצתי שנלמדות.

 

  • ביראד - אוניברסיטת בר-אילן (רמת גן): מתקיים קורס הכשרת מאמנים, הכולל פרקטיקום מעשי ופרויקטים יישומיים. הקורס מיועד לאקדמאים ולמנהלים מנוסים.

 

  • מכללת יוזמות (חיפה, תל אביב, ירושלים, רחובות, באר שבע, עמיעד, או אונליין) - במכללת יוזמות מתקיים קורס אימון, הכולל תהליך אימון אישי שעוברים המשתתפים, וכן פרקטיקום בהדרכה.

 

  • היחידה ללימודי חוץ של התאגדות העסקים הקטנים (רחובות) - הקורס מכשיר מאמנים אישיים ועסקיים כאחד. בקורס מניחים שמאמנים אישיים חייבים לחוות בעצמם את תהליך האימון ולכן התכנית משלבת פרקטיקה מרובה ותרגולים.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים - היחידה ללימודי חוץ (רמת גן) - מוסד זה עורך קורס הכשרת מאמנים אישיים - עסקיים בהיקף של 200 שעות מהן 100 שעות להתנסות פרקטית באימון. לאורך הקורס רוכשים כלים יישומיים דרכם אפשר להוביל את המאומנים להצלחה בשלל מישורי החיים.

 

  • הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ (תל אביב, חיפה) - מוסד זה מפעיל מספר קורסים בתחום הקואצ'ינג, בהם קורס אימון בהתמחות אימון ניהולי או אימון זוגי, קורס אימון ADHD וקורס ייעוץ אסטרטגי.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי (עכו) - ביחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך של המכללה ניתן ללמוד קורס הכשרת מאמנים וקואצ'ינג שמתאים בעיקר למטפלים, אנשי מכירות ומנהלים וכולל התנסות מעשית.

  

  • מכללת ICCM (רמת גן): במכללת ICCM - המכללה הבינלאומית לאימון וניהול מתקיימים קורסים בתחום האימון ובהם קורס אימון משולב וקורס מאמנים בכירים. בקורסים אלה ניתן לקבל כלים להשתלבות בתחומי אימון שונים ובהם אימון אישי, אימון עסקי ואימון זוגי.

  

  • מכון אדלר (פריסה ארצית) - מעבירים קורס אימון אישי על פי גישת הפסיכולוגיה האינדיבידואלית. הקורס מוכר מטעם איגוד ה - ICF - איגוד הקואצ'ינג הבינלאומי, ועומד בדרישות לשכת המאמנים הבישראל.

 

  • גומא (ברחבי הארץ) - שם מועבר קורס ב"גישה המשלבת", הכוללת הן התבוננות פנימה והן חתירה ליעדים אישיים כלפי חוץ.

 

  • ביה"ס למאמני תזונה NCS (רמת גן) - בו מוצע קורס מיוחד המתמחה בקואצ'ינג להתנהגות תזונתית בריאה.

 

  • מכללת כישורים קישורים (מזכרת בתיה) - מקיימת קורסי הסמכה להנחיית קבוצות, לייעוץ ארגוני, לאימון מנהלים ולאימון אישי. למכללה גם מטרות נוספות כהעצמת נשים ופיתוחן כמנהיגות בארגונים.

 

  • מכללת Coachme (תל אביב) - שם מכשירים מאמנים, מדריכי מאמנים ומנחי קבוצות. קורס המאמנים הבסיסי כולל 175 שעות אקדמיות ומוכר על ידי ארגון ICF. הגישה עליה מבוססים הקורסים היא גישת ה - System Coaching.  

 

  • מכללת ברק (ירושלים) - במכללה זו מתקיים קורס הנמשך שמונה חודשים, שהמשתתפים בו עוברים עצמם תהליך אימון, ולאחר מכן יכולים לאמן אחרים. כל מפגש אורך ארבע שעות ומתקיים אחת לשבוע.

  

  • חברת תות תקשורת ותוצאות מבית אלון גל - ניתן להשתתף בתות בקורס הכשרת מאמנים, שהיקפו 24-26 מפגשים, וכולל שני תהליכי פרקטיקום.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על אימון אישי קואצ`ינג?

רוצה לדעת יותר על אימון אישי קואצ`ינג?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
קורס אימון אישי - האם צריך תואר?
לימוד אימון אישי - הטכניון או תות?
קורס אימון אישי - איפה אפשר ללמוד?
קורס לאימון אישי במטרה לעבוד עם בני נוער
מכללת כוונה - קורס אימון אישי
אימון אישי - רישום לשנה הבאה
קורס אימון אישי בהפרדה מרכז תל אביב בני ברק