רוצה פרטים על ניהול טכנולוגיה - תואר ראשון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול טכנולוגיה לתואר ראשון

רוצה לדעת על ניהול טכנולוגיה - תואר ראשון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בניהול טכנולוגיה

 

ניהול בקצב מותאם

 

 

בימינו אנו, כאשר הטכנולוגיות ועמן גם האפשרויות לניהול המידע בתעשיות השונות הולכות ומתפתחות בקצב מסחרר – השוק אינו מסתפק עוד במנהלים מוכשרים העובדים בשיתוף פעולה עם אנשי טכנולוגיה מוצלחים אלא נדרש בו שילוב מקצועי בין השניים. עם ההתפתחות ברזולוציות גבוהות יותר של הענפים השונים בעולם התעשייה הממוחשב, הידע הדרוש כדי לנהל את היישומים המתקדמים ולשלוט בהם דורש הכשרה נפרדת המותאמת לעניין. לשם כך נוצר מסלול לימודי תואר ראשון בניהול טכנולוגיה; לימודים אלה נועדו לענות על הצורך דלעיל, ולהכשיר אנשים הבקיאים לעומק בתחומי הניהול השונים – על כל המשתמע מהם, בשילוב עם בקיאות בתחום מערכות המידע.

  

על הלימודים

 

תכנית הלימודים במסלול זה משלבת מגוון רחב של תחומים הנוגעים, כאמור, לשתי הדיסציפלינות – הטכנולוגית והניהולית. המסלול נועד להכשיר אנשים הבקיאים לעומק בשני התחומים, ויודעים ויכולים לשלב ביניהם, בתיאוריה ובפועל. כך, הסטודנטים מקבלים ידע תיאורטי בנושאי יסוד כמתמטיקה ופיזיקה וכן בכימיה, אלקטרוניקה ומכניקה ובמקביל – נושאים ככלכלה, שיטות ניהול, חשבונאות, התנהגות ארגונית ועוד.

 

 

בוגרי המסלולים יהיו בקיאים בכל הכלים החדשניים וכן במתודות ובטכניקות למעקב ולהבנת השינויים המתרחשים בתחום בקצב מהיר, ויוכלו להתאים אליהם את הארגון שבו יעבדו. בתום הלימודים על הסטודנטים להגיש פרויקט גמר מעשי הממחיש את יכולותיהם היישומיות בתחום הנלמד. הכלים שהסטודנטים מקבלים במהלך הלימודים מכשירים אותם להתמודד עם סוגיות הקשורות בכל תחומי הארגון – כשיווק, משאבי אנוש ועוד – באמצעות השילוב הטכנולוגי הקשור בארגון נושאים אלה.

 

נושאי הלימוד

 

מבין נושאי הלימוד במסלול זה:

 

  • כלכלה תעשייתית
  • דיני עסקים
  • חשבונאות ניהולית
  • מבוא לתכנות
  • הנדסת חשמל לניהול
  • פיזיקה לניהול
  • מבוא למערכות מידע
  • ניהול לוגיסטיקה
  • חשבונאות פיננסית
  • התנהגות ארגונית
  •  אלגברה ליניארית לניהול
  • תורת ההחלטות
  • מבוא למיקרו ולמקרו כלכלה
  • ועוד

 

 

עוד על הלימודים

 

יש לציין כי תכנית הלימודים מתאימה גם למי שאינם בעלי רקע טכנולוגי שכן היא מכילה את כל היסודות העיוניים הדרושים בתחום. הלימודים הם לתואר ראשון בוגר במדעים B.Sc והלימודים נפרשים על פני ארבע שנים, כאשר לרוב, בשנים ג' ו-ד' הסטודנטים בוחרים באחד מחמישה מסלולי התמחות אפשריים: ניהול פרויקטים, ניהול מערכות מידע, ניהול תפעול ולוגיסטיקה, ניהול משאבי אנוש, או תעשייה וניהול. בתחום הלימודים על הסטודנטים להגיש פרויקט גמר הכולל יישום של כל הידע וההתמחות שצברו במהלך הלימודים, בתחום שבו התמקצעו ובתחומי היסוד הקשורים בתואר.

 

מוסדות

 

הלימודים מתקיימים במספר מוסדות, בהם:

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן): האוניברסיטה מציעה תכנית לימודים בה לומדים על שלל השלבים בתהליכי פיתוח וייצור, על יישומים חכמים וחדשניים ועל גישות בשיווקן וניהולן. משך הלימודים שלוש שנים.

 

  • מכון טכנולוגי חולון HIT: במכון טכנולוגי חולון אפשר ללמוד בתכנית שאורכה ארבע שנים. הסטודנטים יכולים לבחור בין מספר התמחויות בחירה, שכוללות ניהול פרויקטים, תפעול ולוגיסטיקה, הנדסת תעשייה, מערכות מידע - פיתוח ביג דאטה וניתוח.

  

לסיכום

 

התחום הולך ומתפתח בשנים האחרונות, וזאת לאור ההתפתחויות בענף ההייטק והתעשיות עתירות הידע. כך, לימודי התואר הראשון בתחום זה יכשירו את בוגרי המסלולים השונים להשתלב בשוק במגוון רחב מאוד של משרות בתחום התעשיות עתירות הידע ובתחומי הניהול השונים, וביניהן – תפעול, לוגיסטיקה או משאבי אנוש, ניהול קבוצות מקצועיות במגזרים השונים ועוד. באופן טבעי, בוגרי התואר הראשון יוכלו להמשיך ללימודים מתקדמים יותר בתחום זה או בתחומים משיקים ואף להשתלב במחקר ובפיתוח באקדמיה או בתעשיות השונות. 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על ניהול טכנולוגיה - תואר ראשון?

רוצה לדעת יותר על ניהול טכנולוגיה - תואר ראשון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
הנדסת תעשייה וניהול או ניהול טכנולוגיה
ההבדל בין הנדסה תעשייה וניהול לעומת ניהול טכנולוגיה
ניהול טכנולוגיה 2013
הנדסה תעשייה וניהול או ניהול טכנולוגיה
תואר שני בניהול טכנולוגיה התמחות בהנדסת מערכות hit
ניהול טכנולוגיה ומערכות מידע או ניהול טכנולוגי?
תואר שני במערכות מידע וניהול טכנולוגיה אוניברסיטת תל אביב