קורס פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים במכללת אחוה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי חינוך לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים - אחוה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים במכללת אחוה

 

מכללת אחוה הוקמה כבר בשנת 1971 ומאז החלה לעבוד כמכללה מובילה ומיומנת בתחומי החינוך. החל משנת 1994 החלה לפעול כמוסד אקדמי עצמאי אשר מאפשר לסטודנטים רבים ללמוד לתארים אקדמיים בתחומים מעניינים, ללמוד במכינות קדם אקדמיות ובמסלולים ייחודיים בתחומי החינוך והתרבות. כמו כן, מכללת אחוה מחזיקה ביחידה ללימודי תעודה והשתלמויות המאפשרת היצע עשיר ביותר של לימודי חינוך לתעודה עבור עובדי הוראה.

 

קצת על קורס פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים

 

קורס פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים כולל שני שלבים: הסמסטר הראשון של הלימודים עוסק בהיכרות עם המאפיינים השונים של ילדים מאותגרים והבנת הקשיים ברכישת מיומנויות חברתיות. הסמסטר השני בקורס זה עוסק בהתערבות למען פיתוח מיומנויות אלו, תוך הדרכה אישית ולמידה ממקרים רלוונטיים.

 

מטרות הקורס

 

לקורס זה שתי מטרות עיקריות: האחת, להקנות למשתתפים סל כלים לפיתוח מיומנויות וכישורים חברתיים בקרב התלמידים. השנייה, לערוך להם היכרות עם סוגים שונים של קשיים חברתיים וקשיים התנהגותיים אשר מאפיינים את הילדים בבתי הספר.

 

מה לומדים?

 

להלן הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס:

 

סמסטר א’: מאפיינים של ילדים עם קשיי התנהגות במערכות החינוך, בעיות התנהגות, בעיות חברתיות, דחייה חברתית, חרדות, ADD/ADHD/PDD, OCD, אוטיזם/תסמונת-אספרגר. הלימודים בסמסטר זה משלבים הרצאות פרונטאליות ועושים שימוש בהדגמות מהשטח וסרטונים רלוונטיים.

 

סמסטר ב': עבודה עם ילדים מתקשים והקניית מיומנויות חברתיות, דרכים ליצירת קשר, לימוד אסרטיביות ופיתוח יוזמה (דרכים לעמוד על שלי מבלי לפגוע באחרים ומבלי להיפגע), פיתוח מיומנויות שיחה (איך מתקשרים בחברה ועל מה מדברים), פיתוח יכולות משחק חברתי, שימור קשרים קיימים, פתרון בעיות ועוד. הלימודים בסמסטר זה משלבים ידע תיאורטי מעמיק, רכישת פרקטיקה מקצועית, תרגולים והדרכות רבות, תוך עשיית שימוש בכלים מעולם האמנויות: מוסיקה, סרטים, דרמה, תיאטרון ועוד.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס נפרשים על פני שנת לימודים אחת, 4 שעות לימוד אקדמיות בשבוע, סה"כ 120 שעות לימוד.

 

עלות הלימודים

 

עלות הלימודים בקורס פיתוח כישורים חברתיים בקרב ילדים הינה 3450 ₪, דמי רישום 150 שקלים.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: אחוה - לימודי תעודה והשתלמויות | יחידה ללימודי חוץ

עוד מסלולי לימוד - מכללת אחוה - לימודי תעודה

כלים שיעזרו לך לבחור