לימודי טיפול בתנועה לנשים חרדיות בלומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי תרפיה בתנועה לחרדיות - מכון לומדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תרפיה בתנועה לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע
 
כל עצמותיי תאמרנה
 
השפה התנועתית היא שפתו הטבעית של הגוף, והיא השפה הראשונה שבה אנו מתקשרים עם העולם ומבטאים את עצמנו כתינוקות וכילדים רכים. ככזו, התנועה מצויה אצל כל האנשים, בכל הגילאים, כשפה לא מודעת וכאמצעי תקשורת בלתי מילולי. הטיפול בתנועה שייך לתחום הרפואה המשלימה, ובהתבסס על הנחת היסוד של הקשר בין הגוף והנפש, עושים במסגרתו שימוש בכוח התנועה של הגוף ובחכמתו כדי לבטא מקומות חבויים וחסומים – ולרפאם.
 
על הקורס במכון לומדה
 
במסלול ללימודי תרפיה בתנועה לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע, הסטודנטיות לומדים כיצד משתמשים בתרגילי תנועה ובטכניקות הבעה נוספות, לצורך הובלת תהליכי טיפול פרטניים, זוגיים וקבוצתיים. ניתן להשתמש בכלי זה בעבודה עם אנשים בכל הגילאים, ואין צורך בניסיון קודם בתחום התנועה לשם כך.
 
תכנית הלימודים
 
בלימודי תרפיה בתנועה הסטודנטיות מכירות לעומק את עולם הפסיכולוגיה והפסיכותרפיה, את האסכולות השונות הקיימות בו, ואת שיטות הטיפול והאבחון המוכרות. כמו כן, הן בונות את זהותן המקצועית במהלך הלימודים במסלול, משכללות את יכולתן לקבל מטופלים מסוגים שונים ולהתמודד עמם, ולומדות לבנות מהלכי טיפול ותכניות התערבות. הלימודים במסלול זה משלבים בין לימוד הידע התיאורטי ובין לימוד באמצעות סדנאות מעשיות חווייתיות.
 
מתכונת הלימוד
 
הלימודים נערכים אחת לשבוע ביום לימודים מלא, והם נמשכים שלוש שנים. היקף השעות במסלול הוא 1,200 שעות לימוד אקדמיות. בנוסף, הסטודנטיות משתתפות בעבודה מעשית מונחית בהיקף של 900 שעות נוספות במהלך סטאז', הנערך בבתי ספר או במרכזים טיפוליים מסוגים שונים, על פי בחירתן. ההתמחות המעשית מתחילה בשנת הלימודים השנייה, ונמשכת עד לסיומה של התכנית.
 
 
נושאי לימוד
 
  • גישות ושיטות טיפול בתחום
  • שיטות תנועה שונות
  • התמודדות עם שכול ועם אובדן
  • הבנה של שפת התנועה
  • עבודה באמצעות מגע וקונטקט
  • התמודדות עם טראומות
  • התפתחות והיסטוריה של התחום
  • שילוב אמנויות נוספות בטיפול תנועתי
  • דינמיקה בעבודה קבוצתית     
  • יצירת אינטגרציה בין העולם הפנימי והחיצוני     
  • ועוד
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
לימודי תרפיה בתנועה מתאימים לנשים בעלות אינטליגנציה רגשית מפותחת, בעלות רצון להיטיב ומסוגלות להכיל אחרים ולהתמודד עם בעיות. המועמדות ללימודים נדרשות לעבור בהצלחה ריאיון קבלה אישי. מועמדות בעלות תואר ראשון או מורות בכירות תיזכנה להעדפה בתהליך הקבלה.
 
הסמכה ואפשרויות התעסוקה
 
עם העמידה בכל דרישות התכנית, זוכות בוגרותיה בתעודת גמר מטעם מכללת ליפשיץ. בוגרות המעוניינות לעבוד בתחום במוסדות ציבוריים נדרשות להיות גם בעלות תואר ראשון בתחומי הטיפול או החינוך, ולהציג אישור על 600 שעות של עיסוק בתנועה במסגרות מוכרות. עם קבלת התעודה תוכלנה הבוגרות להשתלב בעבודה במערכת החינוך, בפנימיות, במרכזי שיקום וטיפול מסוגים שונים, בשירותי הרווחה ובמרכזים קהילתיים, או לעסוק בתחום כעצמאיות. מסלול לימודים זה מוכר לצורך קבלת גמול השתלמות.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון לומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

עוד מסלולי לימוד - מכון לומדה

כלים שיעזרו לך לבחור