קורס תיווך נדל"ן

הגדירו אותך כאדם של אדמה? – זכית בשטח רחב של אפשרויות לימוד ותעסוקה. במה תבחר/י – בתיווך או ביזמות? בשמאות או בהשקעות? בבנייה או בקבלנות?

 

על הלימודים בתחומים אלה ואחרים באפשרותך לקרוא בכתבות שלנו כאן באתר. תוכל/י לקבל מידע מפורט בנוגע לשטחי התמקצעות שונים בתכניות המגוונות, המוצעות בבתי הספר בישראל.

 

רוצה לשמוע על אפשרויות לימוד נוספות מפי נציגי האתר? – בשביל זה אנחנו כאן. מלא/י את הפרטים שלך בשדה המבוקש באתר, ונציגינו ירימו לך טלפון ויספרו לך על המסלולים המתאימים לצרכים ולתחומי העניין שלך.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 
רוצה פרטים על
תיווך נדל"ן?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי נדל"ן - איך מתחילים? למי זה מתאים? כמה זה עולה?

בשנת 1996 נחקק בישראל חוק התיווך במקרקעין, ולפיו אדם אינו יכול לעסוק בתיווך מקרקעין ,אלא אם כן הוא בעל רישיון שניתן לו על ידי רשם המתווכים במשרד המשפטים. חוק זה חוקק במטרה להגביר את רמת הידע ואת רמת המקצוענות של העוסקים בענף תיווך המקרקעין.

 

בכדי לזכות ברישיון יש לעבור את בחינת משרד המשפטים. בחינה זו מתקיימת שלוש פעמים בשנה והמעוניינים בכך יוכלו לקבל חומר הכנה למבחן הכולל את חוק המתווכים במלואו, על התיקונים שנערכו בו מאז נחקק. החומר כולל נושאים עיקריים מתוך חוקים רלוונטיים אחרים כמו חוק הגנת הצרכן, דיני חוזים, דיני מקרקעין, ועוד.

 

ניתן כמובן ללמוד את החומר באופן עצמאי ולגשת לבחינה ללא הכשרה מקצועית מוקדמת, אולם ניתן גם להצטרף לקורס תיווך נדל"ן שמספק את כל ההכנה הנדרשת לבחינה ומכשיר את המשתתפים לעיסוק מעשי בתחום.

 

גולשים שביקרו בעמוד זה קראו גם: 

 

 

קהל היעד

 

לימודי תיווך נדל"ן פונים בעיקר לעוסקים בתחום הנדל"ן וכן לאלו המבקשים להשתלב בתחום ולרכוש ידע בתחומים הרלוונטיים לעבודת סוכן נדל"ן.

 

נושאי הלימוד

 

תוכניות הלימוד מתמקדות בפיתוח מיומנות ויכולת הערכה והתמודדות מקצועית עם הדרישות בשוק המקרקעין בארץ. הלימודים מכסים תחומי ידע עיוניים רבים ביזמות נדל"ן, בעסקי התיווך ובשיווק נכסים כדי להכשיר את המשתתפים לעסוק בתחום ולעבור את בחינת הרישוי.

 

  • מושגי יסוד בנדל"ן
  • מנהל מקרקעי ישראל
  • דיני חוזים
  • חוק הגנת הצרכן
  • מע"מ ומס הכנסה
  • עקרונות בשיווק נדל"ן
  • מיסוי מקרקעין
  • פיתוח והשבחת נכסי נדל"ן
  • דיני שכירות
  • חוק המתווכים
  • ועוד...

 

מהו משך זמן הלימודים?

 

הלימודים בקורס תיווך נדל"ן מתקיימים פעם עד פעמיים בשבוע ונמשכים כ - 70 עד 80 שעות. בדרך כלל, הקורס מזכה את בוגריו בתעודת סיום מטעם בית הספר שבו הוא נלמד. רשיון לעסוק בתחום ניתן לאלו שעברו את מבחן הרישוי המוגש על ידי משרד המשפטים.

 

מחיר - כמה זה עולה?

 

עלות הקורסים בתחום משתנה בהתאם למסלול הנלמד, למוסד הלימוד ולקריטריונים נוספים. מחיר קורס תיווך נדל"ן נע לרוב בין 1,000 - 7,000 שקלים, עלות קורסים ביזמות נעה בין 5,000 - 10,000 שקלים וקורסים בהשקעות ושיווק כרוכים בעלות שבין 5,000 - 14,000 שקלים. חשוב להדגיש כי עלות ההכשרות עשויה להיות גבוה מן הטווח המצוין.

 

תנאי קבלה


תנאי הקבלה משתנים ממסלול למסלול וכן בין המוסדות. קורסים ביזמות לרוב מתאימים למגוון אוכלוסיות, גם לחסרי ניסיון קודם בתחום, מעל גיל 18 שנים. קורסים מתקדמים בהשקעות ויזמות מיועדים בדרך כלל ליזמים ועובדים מנוסים בתחום, ולמי שברשותם וותק מקצועי בתפקידים רלוונטיים. בחלק מן המוסדות מיועדים הקורסים לבוגרי 12 שנות לימוד לפחות.


לקורסים להכנה לבחינות רשם המתווכים (קורסים להכשרת מתווכי נדל"ן) יכולים להתקבל מועמדים חסרי ניסיון ובעלי ניסיון כאחד, המעוניינים בהכנה לקראת המבחנים הממשלתיים.


קורסים בתחום שמאות המקרקעין מיועדים לאקדמאים שברשותם תואר ראשון לפחות, מעל גיל 23 שנים. יש לציין כי קיימים תנאים נוספים לקבלת הרישיון לרבות מעבר בחינות, ביצוע התמחות והיעדר רישום פלילי.

 

היכן לומדים?


בארץ מתקיימים קורסים רבים ללימודי תיווך נדל"ן. נמנה כמה מהם.

 

  • מכללת IPC (ירושלים, קורס היברידי): מתקיים קורס נדל"ן המקנה כלים לאיתור וניהול עסקאות גם ללא הון עצמי, וכן כולל הכנה למבחני רשם המתווכים. היקף הקורס בין 3-6 חודשים, במתכונת היברידית.

 

  • מכללת R.E.S. - במכללת R.E.S ניתן לקחת חלק בפרויקט הגשמה בנדל"ן ומשכנתאות שבו התנסות מעשית. ניתן ללמוד גם קורסים כגון יזמות והשקעות נדל"ן וייעוץ משכנתאות.

  

  • המכללה העסקית של התאגדות העסקים הקטנים והבינוניים בישראל (פריסה ארצית): בתחום הנדל"ן, המכללה מציעה קורס ייעוץ משכנתאות שהיקפו כ - 40 שעות לימוד וכן קורס ניהול פרויקטים בבניין שכולל כ - 100 שעות. למכללה שלוחות בירושלים, ברחובות, באשקלון וברמת גן.

    

  • עזריאלי לימודי חוץ והמשך (ירושלים): בקמפוס לימודי ההמשך של עזריאלי והטכניון מתקיימים קורסים בתחומים כגון יזמות, ניהול פרויקטים בבנייה, קריאת תכניות בנייה, שמאות מקרקעין.

  

  • הטכניון - לימודי חוץ והמשך (תל אביב, חיפה): מתקיימים קורסים שונים בתחום כגון יזמות, שמאות, ניהול פרויקטים וקריאת תכניות בניה.

 

  • תפנית לימודי תעודה - האוניברסיטה הפתוחה (פריסה ארצית): תפנית הוא בית הספר לקורסי ניהול של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. במוסד זה ניתן למצוא קורסים כגון השקעות מניבות, ניהול פרויקטים ועוד.

 

  • מרכז בר-אילן לנדל"ן - ביראד (רמת גן): מרכז בר-אילן לנדל"ן הינו מוסד לימודי תעודה, שמטרתו הקניית ידע רלוונטי לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן. בין התחומים הנלמדים נכללים יזמות וניהול פרויקטים, ניהול בסביבה החופית והימית, קידום תב"ע בוועדות התכנון, ניהול קניונים ומרכזי מסחר, ועוד.

 

  • המכללה לנדל"ן - המכללה לנדל"ן Nadlanline מפעילה קורסים, ימי עיון וסדנאות וחונכות עסקית לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, תוכנית לימודים מגוונת עם חוויית לימוד מרתקת.

   

  • רימקס (פריסה ארצית) -  חברת תיווך עולמית שהגיעה ארצה לפני עשר שנים, ועיקר עיסוקה הוא תיווך ויזמות נדל"ן. החברה מעבירה קורס תיווך ויזמות נדל"ן ובהמשך נוטה להעסיק את בוגריה. מיקום: כל רחבי הארץ.

 

  • אנגלו – סכסון -  רשת גדולה וותיקה בישראל בענף תיווך הנדל"ן. הקורס הוא אינטנסיבי והוא בן 6 ימי לימוד מלאים אשר יתפרסו בשלושה שבועות. לומדים בתל אביב.

  

  • אל הנכס - המרכז להכשרה מקצועית - רשת אל הנכס עוסקת בתחומי התיווך, היזמות ושיווק הנדל"ן. הקורס ללימודי נדל"ן, מקנה את הידע והכלים להתמודדות נכונה ומקצועית עם שוק התיווך במקרקעין בישראל.
       
  • מכללת אורין שפלטר - במכללה מתקיים קורס יזמות והשקעות שבו משולבים תרגולים מעשיים וסימולציות.

 

  • מכללת nadlanline - מתקיימים קורסים במקצועות כגון יזמות, השקעות, ניהול פרויקטים ושיווק.

 

  • מכללת מגמות - בין הקורסים הנערכים במכללה זו נכללת הכשרה בתחום היזמות והתיווך.

 

  • מכללת סלע דעת - ניתן לקחת חלק בהכשרות כגון מתווכי נדל"ן. נערכות הכשרות גם בענפי הפיננסים, ביטוח ועוד.
     

 

עזרנו לך? דרג אותנו:

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תיווך נדל"ן?

רוצה לדעת יותר על תיווך נדל"ן?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
חדש מוסדות לימוד תיווך נדל"ן
מחשבון תנאי קבלה תתקבל או לא?

לחיצה על חשב תוצאות
תציג בפניך מוסדות שעשויים להתאים

חוות דעת של סטודנטים:
לימודי נדל"ן לתעודה
(10) 3.9
לירון

לירון

20/01/2018
5/ 4

מגמות - לימודי שוק ההון ופיננסים

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לא אהבתי שהם שלחו לי את הgmail שלהם היה בו מסמך עם המון שקרים ורק הלקוח אשם אם ככה וככה והוא שמחר לי קרא עוד...

על הקמפוס

הם בסדר גמור...באמת מתקשרים מידעים הכל באמת טוב ובסדר

טיפים

רציתי לומר לכן כל הכבוד על היותכם נותנים מילגות ועליכם לרשום לא עובד כי אני לא עובד ובמידה ורשום ללי קרא עוד...

נועה

03/02/2019
5/ 3

הטכניון - לימודי חוץ והמשך

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

המרצים מצוינים והחומר הנלווה תורם מאוד למבחנים. מעבר לכך,איני אוהבת את העובדה שמי שיש לו פטור מקור קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס נחמד מאוד, יש חנייה במקום ללא עלות , קפיטריה נוחה בקומת הלימוד, מרצים נגישים וזמינים לכל שאלה

טיפים

להיעזר בסטודנטים שכבר למדו את החומר ולקבל מהם טיפים וחומרים. להכין את ספרי החוק ולעבוד איתם מהלך הש קרא עוד...

נדיה

27/03/2018
5/ 5

המכללה למינהל

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

המקום עצמו גדול ויש מרחב,הכיתות גדולות,יש קפטריה גדולה,המקום יפה ומסודר

על הקמפוס

העובדים בקמפוס ממש נחמדים המרצים נותנים לכל אחד יחס אישי

טיפים

לפני שבוחרים מה ללמוד תבדקו את כל מה שקשור לאותו מקצוע כמה שכר מקבלים האם יש ביקוש וכו

שאלות הגולשים בנושא
לימודי נדל"ן לתואר
קורס נדל"ן באינטרנט - מה מומלץ?
ההבדל בין קורס יזמות נדל"ן לתיווך נדל"ן
לימוד עצמי תיווך נדלן
מה ההבדל בין יועץ וסוכן נדל"ן?
ספר ללימוד נדלן
רוצה ללמוד נדלן יזמות