רוצה פרטים על קורס מכירות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מכירות ושיווק

רוצה לדעת על קורס מכירות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מכירות

 

הסביבה התחרותית והדינמית בה ארגונים פועלים כיום מחייבת אותם לנקוט באמצעים יצירתיים ולהשתמש בפתרונות ישימים וממוקדים בתחום המכירות. כל ארגון עסקי באשר הוא מכיר בחשיבות הרבה שיש לתפקוד של מחלקת המכירות ולתרומתה לרווחיות הארגון ולהצלחתו. תהליך המכירה משפיע על כלל הפעילויות המתרחשות בארגון והוא למעשה מהווה את גרעין העסק. כאשר תהליך המכירה מתבצע באופן יעיל הוא יכול להצעיד את הארגון קדימה וכאשר הוא כושל במשימותיו הארגון יכול להגיע לסכנה קיומית.

 

מכאן, שיכולת המכירה של צוות המכירות היא קרדינאלית להצלחת הארגון ולעמידה ביעדיו העסקיים. כיום, מרבית הארגונים משקיעים משאבים רבים במטרה לשפר את ביצועי המחלקה, להשיג את יעדי המכירה, ולשמר את לקוחות החברה ולכן הם מפנים את אנשי המכירות בחברתם לרכוש הכשרה מקצועית וכלים מעשיים שיסייעו להם להשגה ולביצוע של מכירות איכותיות ולסגירת עסקאות.

 

רוצים לדעת עוד? לחצו קורסים

 

תוכנית הלימודים

 

קורס מכירות מיועד להקנות למשתתפים בו ידע מקצועי ומקיף בתחום המכירות וכן לפתח את מיומנויות המכירה שלהם ואת תפיסתם המכירתית האישית. הלימודים בקורס מעניקים להם כלים יישומיים הנדרשים לביצוע מוצלח של תהליך המכירה ולהשלמת עסקאות מכירה איכותיות.

 

 

בין הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס:

 

נושאי הלימוד בקורס מכירות משתנים בין תוכניות הלימוד השונות בתחום אך על פי רוב נלמדים הנושאים הבאים:

 

  • טיפול בהתנגדויות
  • שימור לקוחות
  • פיתוח תכנית עבודה
  • סגנונות תקשורת, אינטליגנציה רגשית
  • תקשורת בינאישית
  • עקרונות המכירה האיכותית והכמותית
  • ניהול קונפליקטים
  • פיתוח מיומנויות מכירה אפקטיביות
  • ועוד...

 

מתודולוגיית הלמידה

 

תכניות הלימוד בקורסי המכירות נושאות לרוב אופי מעשי ומדגישות את החשיבות שבהתנסות יישומית, דינמית ואינטראקטיבית. התכניות מערבות את המשתתפים בניתוח מקרי בוחן אמיתיים ומפגישות אותם עם דילמות שונות מעולם המכירות. התרגול המעשי בקורס מכירות מתבצע בדרך כלל באמצעות סימולציות ואת החומר העיוני מעבירים לרוב מרצים מנוסים במסגרת הרצאות תיאורטיות.

 

משך הקורס

 

משך הלימודים בקורס מכירות כללי משתנה בין הקורסים השונים, וזאת בהתאם ליעדיו המקצועיים ולתכני הקורס. קורס מכירות ממוצע יכול לנוע בטווח שבין 25 שעות לימוד אקדמיות ועד 60 שעות לימוד אקדמיות.

 

קהל היעד

 

קורס מכירות כללי מיועד לאנשי מכירות, למנהלי מכירות, לנציגי מכירות טלפוניים, לנציגי מכירות פרונטאליים, לנציגי מרכזי שירות ולכלל העובדים בארגונים המעוניינים לרכוש ידע ולהעמיק את מיומנויותיהם בתחום המכירות.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לקורס מכירות משתנים בין המוסדות השונים אך בדרך כלל הם מבקשים מהמועמדים להיות בעלי השכלה של 12 שנות לימוד לפחות.

 

 

מוסדות הלימוד

 

קורס מכירות מתקיים במוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ. להלן רשימה חלקית של המוסדות בהם מוצעים קורסי מכירות במסלולים שונים:

 

  • דיפלומה - האוניברסיטה הפתוחה (שלוחת תל אביב בלבד): מתקיימת הכשרת מכירות Sales Master, שהיקפה 15 מפגשים. הקורס מתאים הן למעוניינים להשתלב בקריירה במכירות, והן לעוסקים בענף שברצונם לקדם את הקריירה.

 

  • מכללת MBC (חצור הגלילית): בקורס 200 שעות אקדמיות, הוא מתאים למעוניינים בתפקידים ניהוליים בזירת המסחר ומתמקד בהבנת הצרכן ורצונותיו.

  

  • מכללת מגמות (פתח תקווה): היקפו של קורס המכירות של מכלל תמגמות הוא 8 מפגשים. המסלול משלב התנסות מעשית במוקד מכירות.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מכירות?

רוצה לדעת יותר על קורס מכירות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מכירות
שאלות הגולשים בנושא
מתי נפתח קורס מכירות ושיווק למתחילים?
קורס מכירות ושיווק באזור חיפה
קורס מכירות בשפלה או הדרום
קורס מכירות במכללת עתיד