רוצה פרטים על קורס אנליסטים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אנליסטים - שוק ההון

רוצה לדעת על קורס אנליסטים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי אנליסטים

אנאליסטים עובדים לרוב בבנקים או בארגוני השקעות ומסחר. תפקידם לתת המלצה באשר לנתיבי השקעה במניות של חברות נסחרות בשוק ההון. על מנת לעשות זאת, עליהם לאמוד שווי של חברה ביחס למחיר המניה שבו היא נסחרת, לעקוב אחר ביצועי ורווחי החברה לאורך זמן באמצעות גרפים קיימים בדוחות פיננסיים, לבדוק אלו סיכונים קיימים לחברה, אלו סיכונים אפשריים בהשקעה וכיצד ניתן למנוע אותם.  

 

קיראו על: ניהול פיננסי

 

הקורסים בתחום זה מיועדים בעיקר לאנשים בעלי רקע מסוים בתחום הכלכלה, המימון, מנהל עסקים, ראיית חשבון או ייעוץ ההשקעות, אך ניתן גם להשתלב בתחום ללא ניסיון קודם (במידה ויש לכם יכולת לימוד עצמית גבוהה במיוחד).

מה לומדים?

בקורסים להכשרת אנליסטים לומדים על שוק ההון, ורוכשים ידע, בקיאות ותרגול ביישום של מודלים מקצועיים בתחום. כמו כן, לומדים מושגי מפתח פיננסיים, כגון: DCF, תשואת יתר, תשואת שוק, תשואת חסר, החזק, מדד היחס ועוד. אנליסטים חייבים לדעת להשתמש בסולמות דירוג ידועים ומקובלים בענף, ולכן כדאי לבדוק שבקורס נלמדים סולמות הדירוג. הקורס אמור לכלול גם לימוד כלים לניתוח מסחר, לבחינת תזרים מזומנים, לקביעת נקודות חוזק של חברות ולכתיבת המלצה להשקעה או למתן אשראי.

 

  

נושאי לימוד

 

תוכניות הלימודים בקורס מכסות את כל הידע והטכניקות הנדרשות לעיסוק בתחום האנליזה, ומתמקדות בפיתוח החשיבה האנליטית בתחומי הכלכלה, המימון והשיווק. בוגרי הקורס יהיו מסוגלים לתרגם שאלות עסקיות לבעיות כמותיות מדידות, לנתח דוחות כספיים ולהפיק מידע עסקי.

 

בין התכנים המרכזיים הנלמדים בקורס אנליסטים:

 

  • דירוג סיכונים
  • שיקולי השקעה
  • שיקולי מתן אשראי
  • ניתוח ניירות ערך
  • ניתוח תשקיפים
  • יישום הערכות האנליסט
  • ניתוח סביבה עסקית
  • קביעת מחיר ההון
  • ניתוח תזרימי מזומנים
  • הכנת תוכניות עסקיות
  • ועוד...

 

תעודה ותעסוקה

 

בסיום קורס אנליסטים יזכו הבוגרים לתעודת גמר מטעם מוסד הלימוד, שתאפשר להם להשתלב בשוק העבודה במגוון מגזרים של התעשייה העסקית לרבות, תעשיית ההיי טק, הרפואה, הטקסטיל, המזון ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד תחום זה ניתן למנות את -

 

  • מכללת מיטב דש (תל אביב): קורס אנליזה מתקדם של מכללת מיטב דש מתקיים במתכונת ערב וכולל תרגולי מעשיים של תהליכי הערכת שווי לחברות. במכללה נלמדים עוד שלל קורסים בתחומי הפיננסים ושוק ההון.

 

 

אפשרויות תעסוקה

 

אנליסט איכותי שהוסמך על ידי מוסד לימודים מוכר ומקצועי, יכול בהחלט להשתלב במגוון חברות ומשרות במשק הישראלי, בין היתר בבתי השקעות, חברות ביטוח, בנקים, חברות פרטיות המשקיעות בשוק ההון ועוד. ניתן להשתלב גם בחברות עצמן, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אנליסטים?

רוצה לדעת יותר על קורס אנליסטים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אנליסטים
שאלות הגולשים בנושא
קורס אנליסטים בדרום הארץ