קורס צילום במכללת בית פרוג לחרדים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על פרוג - קורס צילום חרדי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס צילום לחרדים במכללת בית פרוג

 

לתעד את הרגע

 

בתקופה הנוכחית הצילום והמצלמה נגישים לכל אחד, כל מי שמחזיק בידו טלפון סלולארי מחזיק גם מצלמה, וביכולתו לצלם בכל רגע, ואין זה משנה אם אותו רגע הוא זניח או רגע שיינצר לא רק בטלפון אלא גם בזיכרון. הזמינות המיידית של המצלמה ושפע הצלמים החובבים גורמים לכך שהצילום המקצועי הופך לנדיר ולמיוחד יותר.

 

גם אם ישנם צלמים אשר קומפוזיציות ומשחקי אור וצל טבעיים להם, עדיין אין להם את היכולת ואת העין של הצלמים המקצועיים. בקורס צילום לומדים לזהות את אותן תזוזות קטנות ואת אותם רגעים נדירים שגורמים לתמונות להיראות קסומות מצד אחד ומציאותיות מצד שני.

 

 

תכנית לימודים

 

קורס צילום במכללת פרוג מותאם לציבור החרדי והוא משלב בין צרכי שוק העבודה לבין לימוד מקצועי. הסטודנטים מקבלים הכשרה מקיפה על עולם הצילום, לרבות השפה המקצועית והשימושים השונים של המצלמה.

 

תכנית הלימודים מתמקדת בשלוש חטיבות עיקריות: צילום דיגיטלי – הסטודנטים לומדים לעבוד עם מצלמה נטולת סליל ולהעלות תמונות למחשב ולהוריד אותן להדפסה; צילום סטודיו – בו לומדים על צילום מוצרים למטרות פרסום ועל צילום אנשים וילדים. בחטיבה זו ישנו דגש על הקמת תאורה מלאכותית ועל זוויות מחמיאות של חומרים שונים ומרקמים מיוחדים; צילום חוץ – התלמידים לומדים על תנאי התאורה הקיימים בשטח ביום ובלילה, על תפיסת אפקטים טבעיים של אור וצל והתאמת הרקע לאובייקט המצולם.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורס מוצע בשני מסלולים נפרדים – קבוצת נשים וקבוצת גברים. היקף הקורס הוא כ - 149 שעות אקדמיות הנפרשות על פני 32 מפגשים. מתכונת הקורס כוללת לימודים תיאורטיים, לימודים מעשיים וימי סיור של צילום בשטח.

 

נושאי הלימוד

 

  • יסודות הצילום
  • נוף וטבע
  • צילומי חוץ
  • הפלש והפילטר
  • צילום מוצרים
  • התאמת תאורה
  • אביזרים נלווים    
  • תפעול מצלמה מקצועית    
  • ועוד

 

סגל המרצים

 

ראש המגמה ניהל מחלקה בבית ספר לצילום, והוא הרצה בחוגי לימוד צילום למעלה מעשרים שנה, לרבות בבצלאל ובשנקר. בין לקוחותיו נמנים משרדי פרסום וחברות מובילות במשק הישראלי.

 

 

על מוסד הלימודים

 

מכללת בית פרוג היא מוסד לימודים דתי המתמחה במקצועות המדיה, כמו פרסום, עיצוב ותקשורת חזותית. המכללה ומסלולי הלימוד שהיא מציעה מותאמים לציבור החרדי, הן בהפרדה בין מסלולי הלימוד לגברים ולנשים, והן בתכנים הממוקדים ברכישת מקצוע אשר מאפשרים פרנסה בכבוד מבלי לפגוע באורח החיים החרדי. בין תכניות הלימוד של המכללה אפשר ללמוד קורס עיצוב גרפי לחרדים, קורס עיצוב ואדריכלות פנים, קורס אנימציה ותלת־ממד וקורס פוטושופ לצלמים.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לקורס נדרשים לידע כללי ביישומי המחשב ולשליטה בסיסית בשפה האנגלית. ידע מקדים בתוכנות גרפיקה יהווה יתרון למועמדים. הקבלה ללימודים מותנית במבחן כניסה ובריאיון אישי.

 

תעודה

 

הסטודנטים המסיימים את כל דרישות הקורס מקבלים תעודת גמר מטעם מכללת בית פרוג.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי קורס צילום יכולים לעבוד כעצמאיים כצלמי אירועים או כצלמי עיתונות ואף לפתוח סטודיו לצילום ילדים ומוצרים. כמו כן, הם משתלבים בתעשייה כשכירים בחברות צילום והפקה ובמשרדי פרסום.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית פרוג - מרכז הדרכה ללימודי עיצוב לחרדים

כלים שיעזרו לך לבחור