רוצה פרטים על קורס ניהול משרד ממוחשב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול משרד ממוחשב

רוצה לדעת על קורס ניהול משרד ממוחשב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול משרד ממוחשב

 

בעבר, בשביל לנהל משרד כל שהיית צריך זה כמה ניירות, עטים ומקסימום מכונת כתיבה. היום משרד נראה אחרת לחלוטין. הטכנולוגיה המתפתחת הביאה שיפורים משמעותיים לניהול אפקטיבי של משרד ואדמיניסטרציה. סביבת משרד ממוחשבת אינה מוגבלת רק לגבולות הפיזיים של המשרד, קיימות תוכנות מחשבים המאפשרות לנהל את המשרד מהבית מהרכב וכו'.

 

קיימות תוכנות רבות המסייעות לשפר את הניהול המשרדי וכוללת תוכניות להפקת מסמכים, לדוגמא, מעבדי תמלילים, הכנת מצגות גליונות אלקטרונים ועוד. קיימות תוכנות המסייעות בניהול זמן, יומים אישיים יומני פגישות ועוד. התוכנות כוללת סיוע בארגון וטיפול המידע, שמירה על תיקי לקוחות, ההיסטוריה של הלקוחות, תיקי ספקים ועוד.

 

 

מטרת הקורס

 

סביבת משרד מומחשבת משפרת באופן משמעותי את פעילות הארגון. על מנהל המשרד לשלוט בכל התוכנות בסביבת המשרד המומחשב, לטפל במידע, בדואר האלקטרוני בניהול הזמן של העובדים במשרד ועוד. קורס ניהול משרד מומחשב יעניק לכם את כל הכלים הנדרשים להפוך את המשרד שלכם לסביבה מומחשבת.

 

מטרת קורס לניהול משרד ממוחשב הינה הקניית ידע וכלים אפקטיבים לניהול שותף של משרד זאת כדי להכשיר את המשתתפים לתפקידי ניהול ומזכירות בחברות וארגונים אשר הפכו עם התפתחותה המהירה של הטכנולוגיה את משרדם לממוחשב.

 

מה לומדים?

 

תוכנית הלימודים לקורס ניהול משרד ממוחשב כוללת את הנושאים הבאים: מבוא למערכת ההפעלה, ניהול תוכניות בשולחן העבודה, הכרת סרגל המשימות, הכרת פונקציית העזרה, ניהול קבצים ותיקיות באמצעות "הסייר", הכרת לוח בקרה, שימוש בקיצורי דרך. הכרת WORD, הכרת תוכנת אקסל, הכרת תוכנת  OUTLOOK, קורס אינטרנט - מבנה רשת האינטרנט, הכרת דפדפנים, מנועי חיפוש נפוצים, הורדת קבצים באופן בטוח ועוד. בנוסף ילמדו המשתתפים הקלדה עיוורת, שיטה המייעלת את העבודה.

 

 

היכן לומדים?

 

להלן רשימת חלק מוסדות הלימוד לקורס ניהול משרד ממוחשב:

 

  • רון חשבונאות - רון חשבונאות נוסדה בשנת 1996 ע"י רון פאר הלימוד ברון חשבונאות מתקיים בקבוצות קטנות מתוך מחשבה שמערכי השיעור צריכים להיות מותאמים לאופי ורמת הכיתה על מנת להגיע לרמת לימוד אופטימלית ואפקטיבית. היקף קורס ניהול משרד ממוחשב ברון חשבונאות הינו שמונים ושלושה שעות לימוד .

 

  • המכללה המשותפת - רשת מכללות בפריסה ארצית פועלת מזה עשרים וחמש שנה בפיקוח ממלכתי. קורס ניהול משרד ממוחשב במכללה המשותפת נמשך לאורך ארבעה חודשים במסגרת של שיעור אחד לשבוע. בסיום הקורס תוענק לבוגרים תעודה מטעם המכללה המשותפת.

 

  • אוניברסיטת בן גוריון, קמפוס אילת - קורס ניהול משרד ממוחשב בקמפוס אילת הינו קורס בהיקף 60 שעות הקדמיות, בוגרי הקורס זכאים תעודת גמר מטעם המרכז ללימודי חוץ של אוניברסיטת בן- גוריון באילת.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול משרד ממוחשב?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול משרד ממוחשב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול משרד ממוחשב