רוצה פרטים על קורס צילום דיגיטלי לנשים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס צילום דיגיטלי לנשים

רוצה לדעת על קורס צילום דיגיטלי לנשים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס צילום דיגיטלי לנשים

 

הצילום הדיגיטלי הינו צילום בו משתמשים בטכנולוגיה של חיישן אלקטרוני המעבד ומשמר את התמונה כקובץ (תמונה דיגיטלית) בניגוד לשיטה המסורתית של הצילום האנלוגי. צלם טוב חייב להכיר את כל הרכיבים המשפיעים על איכות התמונה ואת כל הטכניקות השונות לצילום דיגיטלי. עליו לקחת בחשבון רכיבים כגון: מרחק של האוביקט מהתמונה, מצבי הפעלה שונים של המצלמה, אור וצל, הכרת הפונקציות השונות במצלמה הדיגיטלית, תנאי הסביבה שבה נלקחת התמונה ועוד פרמטרים רבים המשפיעים על התוצאה המתקבלת.

 

המצלמה הדיגיטלית

 

הסנסור הינו המרכיב המהותי המבדיל בין הצילום המסורתי וצילום הדיגיטלי ומאיכותו של הסנסור נגזרות היכולות והביצועים של המצלמה הדיגיטלית. מצלמות דיגטליות רבות וחדישות מאפשרות לצלם לשלוט במגוון של רכיבים, אולם על מנת לדעת להשתמש בהן נכון יש צורך להכיר את המצלמה הדיגיטלית על בוריה. בכדי להכיר היטב כל מצלמה דיגיטלית ראשית יש להבין לעומק את מהותו ועבודתו של הסנסור המסוגל להפוך קרני אור למידע דיגיטלי.

 

קיראו על: קורס צילום

 

יתרונות הקורס

 

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה בכלל ותחום הצילום הדיגטלי בפרט, קיימת דרישה לצלמים מוכשרים בשוק העבודה ומוסדות רבים החלו ללמד את התחום ולהעניק לצלמים הכשרה פורמאלית בנושא הצילום הדיגטאלי. הקמפוס החרדי של מכון לנדר מאפשר לנשים חרדיות המעוניינות להכיר את המצלמה הדיגיטלית לעומק וללמוד להשתמש בה בצורה יעילה, על מנת להשתלב במקצועות מעולם הצילום או להרחיב את ההשכלה בתחום קורס מיוחד העונה על צרכים אלו. הלימודים מותאמים למגזר החרדי ותוכנית הלימודים נלמדת במסגרת של נשים בלבד. קיראו עוד על: לימודים לחרדים

 

קהל יעד

 

קורס צילום דיגטלי לנשים יועד לכל אישה המגלה עניין חובבני בצילום או לנשים הרוצות להתפרנס כצלמות מקצועיות.

 

 

מטרת הקורס

 

מטרת תוכנית הלימודים לקורס צילום דיגטלי לנשים הינה הקניית ידע מקצועי אודות הצילום הדיגטלי וההבדל בינו לבין הצילום האנלוגי, הקניית כלים וטכניקות להפעלה ושימוש במצלמה הדיגטילית על מנת להכשיר את המשתתפות לעבודה כצלמות מקצועיות.

 

נושאי לימוד

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

ההיסטוריה של הצילום מרכיבי המצלמה תפעול המצלמה
מצלמה דיגיטלית צילום תמונה תאורה
סוגי צילום טכניקה ועוד...

 

היכן לומדים?

 

מכון לנדר, היחידה ללימודי חוץ, הקמפוס החרדי - מכון לנדר מציע קורס צילום דיגטלי לנשים בלבד המתקיים בקמפוס החרדי בירושלים. תוכנית הלימודים כוללת לימודים תאורטים, לימודים מעשיים, תרגול בצילומי חוץ ופרוייקט גמר. היקף הקורס הינו מאה ושתים שעות לימוד אקדמיות הכוללת עשרים ושמונה מפגשים במתכונת חד שבועית שאורך כל מפגש הינו שלוש שעות לימוד אקדמיות. עלות הקורס הינה 4,100 ש"ח כולל דמי רישום.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס צילום דיגיטלי לנשים?

רוצה לדעת יותר על קורס צילום דיגיטלי לנשים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס צילום דיגיטלי לנשים