רוצה פרטים על מסחר eBay?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מסחר באי ביי - כל המידע צא אן

רוצה לדעת על מסחר eBay? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס למסחר באיביי - eBay

 

העולם סביבנו הולך והופך אלקטרוני יותר ויותר, המחשב חדר לכל תחומי חיינו, ובזכות החיבור לאינטרנט המהיר אנו יכולים לבצע פעולות רבות מאי פעם באמצעות המחשב הביתי. התוצאה של השימוש המוגבר במחשב ובמדיות אלקטרוניות אחרות היא היכולת להעביר מידע בשניות מנקודה אחת לאחרת סביב העולם. ההשלכות של תוצאה זו חדרו גם לעולם המסחר וכך נולד הביטוי "מסחר אלקטרוני".

 

המסחר האלקטרוני מקבל ביטוי בכמה אופנים: תשלום מיסים דרך האינטרנט, קניות אונליין בסופר, הזמנת כרטיסים לסרט או הצגה, רכישה או מכירה של רכב או דירה, קנייה של מוצרי חשמל ועוד רבים אחרים. כך גם המסחר באיביי- eBay.

 

אולי חיפשת מידע על:

 

מהו אתר eBay (איביי בעברית)?

 

אתר eBay הוא אתר למכירות פומביות באינטרנט שנוסד בשנת 1995 על-ידי פייר אומידיאר, מקים חברת eBay, Inc. מטרת האתר, לספק פלטפורמת מסחר עולמית בה כל אדם בכל מקום בעולם יכול לסחור בכל דבר. המוכרים באתר ברובם הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים, אשר הפלטפורמה האינטרנטית פתחה עבורם פתח למסחר עם מיליוני בני אדם ברחבי העולם.

 

קהל יעד

 

בעלי חוש עסקי מפותח השכילו להבין את הפוטנציאל העסקי העצום הגלום בסחר באתר איביי. האתר כפלטפורמה אינטרנטית למסחר יכול לשמש כעסק ווירטואלי בו ניתן למכור מוצרים רבים ולהרוויח רווחים משמעותיים ביותר. בקלות כל אדם יכול להפוך לסוחר ולהקים על בסיס האתר עסק מצליח ללא הון עצמי או כל השקעה כספית אחרת. בנוסף, האתר חושף את הסוחרים בו לאין ספור הזדמנויות עסקיות במהלך השימוש בו.

 

הקורס מיועד לאלו המעוניינים ללמוד את השימוש בכלים והאסטרטגיות למסחר באיביי, ומקנה הכשרה של מוכרים או רוכשים מקצועיים. הלימודים בקורס כוללים שיטות חשיבה ואסטרטגיות מכירה ורכישה באתר, כללים למסחר בטוח ודרכים לבנייה של אסטרטגיה שיווקית נכונה.

 

מה ניתן לרכוש דרך אתר איביי?

 

כפלטפורמה המאפשרת רכישה ומכירה של כל דבר באשר הוא חדש או יד שנייה, ניתן למצוא באתר מוצרים ושירותים, מכוניות, ספרים, פרטי אספנות, תכשיטים, דיסקים, מכשירי חשמל ועוד, מדיי יום מוצעים באתר עשרות מיליוני מוצרים למכירה.

 

איך מתבצע המסחר דרך האתר?

 

המסחר דרך איביי נחלק לשני חלקים: ההצעה והתשלום

 

  • הצעה - יישנה אפשרות להציע את המוצרים למכירה דרך האתר בשני אופנים: מחיר קבוע מראש הקרוי באתר Buy-it-now או במכירה פומבית. על-מנת, לסחור באתר יש להירשם לאתר, הסוחרים מקבלים שירותים מהאתר וכלים המאפשרים להם לבצע את המכירה או הרכישה, ועצות לגבי סחר בטוח באינטרנט.

 

  • התשלום - התשלום מתבצע  בשני חלקים עמלת רכישה (Insertion Fee) לכל פריט העומד למכירה ואחוז מסכום הרכישה (Final Value Fee) המשתנה בהתאם לתהליך בו בוחר הסוחר באתר להציג את המוצרים למכירה.

 

מה לומדים בקורס?

 

  • איתור ספקי
  • בניית תוכנית אישית
  • טכניקות מכירה
  • הכרת האתר
  • יצירת קהל לרווח
  • מבוא למסחר באיביי
  • קבלת תשלום
  • הקמת עסק באינטרנט
  • שירות לקוחות
  • ועוד.

 

משך זמן הלימודים

 

את הקורס ניתן ללמוד במסגרת קבוצתית ובמסגרת פרטית (שיעורים פרטיים)

  • קורס קבוצתי במסחר באיביי- אורך בין 16-25 שעות לימוד אקדמיות.
  • קורס פרטי אחד על אחד- אורך 12-16 שעות אקדמיות בהתאם לצרכי התלמיד (הלימודים מתקיימים בבית התלמיד).
  • קורס EBAY אונליין - בהם הלמידה נערכת באופן מקוון דרך ZOOM או מערכות דומות.

 

תנאי קבלה

 

ידע בסיסי באנגלית, היכרות עם האינטרנט.

 

עלות הקורס

 

המחיר לקורס (קבוצתי או פרטי) נע בין 1500 ₪ ל-2000 ₪.

 

איפה לומדים?

 

להלן חלק מבתי הספר למסחר באיביי:

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: במכללה נלמד קורס מסחר אלקטרוני שבו לומדים בין היצר על מכירות באיביי. הקורס מעניק מיומנויות לפיתוח של מותג פרטי אונליין ומקיף גם את רזי המכירות והשיווק באמזון. הוא נפרש של פני כ - 115 שעות.

 

  • מ.ט.י גליל מערבי וקריות: במוסד זה נערך קורס אמזון ואיביי, בו מתקיימת הכשרה משולבת בתחום המסחר האלקטרוני. בקורס שמקיף כ - 40 שעות סוקרים שיטות עכדניות לפתיחה ולניהול של חנות מקוונת.

 

  • חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): בבית הספר למקצועות המדיה "חשיפה" של האוניברסיטה הפתוחה מתקיים קורס איביי שהיקפו 35 שעות לימוד אקדמיות. מוסד הלימוד מאפשר ללמוד גם במסלול סחר אלקטרוני שכולל גם לימוד עקרונות המסחר באמזון.

 

  • iLearn  המרכז ללימוד מסחר אלקטרוני - הקורס מיועד לכל מי שמתעניין בסחר האלקטרוני ורוצה להתחיל לסחור באתר איביי. תנאי קבלה:היכרות בסיסית עם אינטרנט וידע בסיסי באנגלית. מבנה הקורס: 5 מפגשים בני 4 שעות לימוד אקדמיות.  הנושאים הנלמדים בקורס: היכרות עם האתר, מבוא למסחר אלקטרוני, קבלת תשלום, איתור מוצרים בעלי ערך למכירה באיביי, שיווק ומכירה.

 

  • קורס מסחר באיביי, בשיתוף עם אינדקס הדוכנים והירידים - הקורס מיועד לאומנים ובעלי דוכנים. מבנה הקורס: 5 מפגשים בני  5 שעות לימוד אקדמיות. נושאים נלמדים בקורס: היכרות עם האתר, מבוא למסחר באיביי, אסטרטגיות שיווקיות, חשיבה יוצרת, פרקטיקה, יצירת קהל לקוחות, הקמת וניהול עסק באיביי.

 

  • אלי שמעוני - ידע בסיסי באנגלית, היכרות עם האינטרנט, לכל המעוניינים. 4 מפגשים דו-שבועיים, כל מפגש בן 4 שעות לימוד אקדמיות, בין השעות 17:45-21. הנושאים הנלמדים: היכרות עם האתר, יצירת קהל לקוחות, פרקטיקה, נתונים סטטיסטיים, חשיבה יוצרת, קבלת תשלום, אסטרטגיות ואיתור ספקים.

 

 מוסדות לימוד נוספים המציעים קורס למסחר באיביי: טריידנט, המרכז הישראלי למסחר ב-ebay, מכון לנדר, מכללת אתגר, שטרודל ועוד.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מסחר eBay?

רוצה לדעת יותר על מסחר eBay?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מסחר eBay
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול מדיה חברתית - רשתות חברתיות
מה ההבדל בין מנהל ppc למנהל מדיה חברתית ופיתוח תוכן?
איפה כדאי ללמוד קורס מדיה חברתית?
האם קיים ביקוש לתחום של שיווק באינטרנט?
קורס שיווק באינטרנט מחיר מומלץ
קורס שיווק באינטרנט וקורס בניית אתרים
קורס שיווק באינטרנט