רוצה פרטים על קורס ניהול משק?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול משק

רוצה לדעת על קורס ניהול משק? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול משק

  

משק הוא כינוי כולל לכל גוף המאגד צרכים שאותם יש לספק - הן צרכים פנימיים כלכליים והן צרכים חיצוניים. הביטוי מתייחס למסגרות שונות– החל מבית, דרך קיבוץ, פנימייה, בית מלון, בית אבות, בית חולים ועוד. לרוב הביטוי מיוחד לתחום האירוח והשירות.

מנהלי משק נדרשים הן לראייה פרטנית והן לנקודת מבט כוללנית ומערכתית, כדי להבין את הצורכים הפנימיים של הארגון ואת הקשרים החיצוניים שהוא מקיים. קורס ניהול משק מכשיר מנהלים בדיוק לכך; הוא יעניק לכם את כל הכלים והידע המיוחדים הדרושים לעסוק בתחום ספציפי זה – ויספק לכם מקצוע מבוקש ומוסמך, הניתן ליישום במגוון רחב ארגונים ומוסדות.
 

 

למי זה מתאים?

הקורסים יכולים להתאים למספר קהלי יעד, חלקם כלליים ומיועדים לכל תחומי העיסוק בעוד אחרים מיועדים לבעלי אוריינטציה ספציפית. כך למשל, קיימים קורסים המכשירים את הסטודנטים לניהול משקים הקשורים במערכות המלונאות או הבריאות, והתכנים הנלמדים בהם יהיו בדגש לתחומים אלה, בהתאם.


כמו כן, קיימות הכשרות המתאימות לעוסקים בענפי הלוגיסטיקה, הפיקוח על בטיחות ותברואה וכן לראשי צוותים המעוניינים בקידום מקצועי.


מה לומדים?

 

באופן כללי, הקורסים השונים מכשירים את בוגריהם לכהן בעמדות ניהול שונות בתחומי – מלונאות, בתי אבות, פנימיות ומעונות, מרכזים מסחריים, מרכזי אירוח וכדומה. הקורסים הייעודיים יכשירו את הבוגרים אף בניהול המיוחד לבתי חולים, למוסדות ציבוריים וסיעודיים, למרפאות ועוד.
 

נושאי הלימוד

 

מבין הנושאים הנלמדים בקורסים השונים:

 

  • ניהול כוח אדם
  • אירוח
  • סידור עבודה והדרכות
  • תברואה
  • הגדרות תפקידים בארגון
  • ניהול שירות
  • עבודת צוות ושיטות ניהול
  • תכנון עבודה
  • משא ומתן חיצוני – קבלנים וספקים
  • אבטחת איכות
  • אחזקה – מבנים, תשתיות ומערכות
  • גינון, סביבה ונוף
  • חוזים והתקשרויות פנימיות – שכירת עובדים
  • ועוד

 

כמה זמן לומדים?


אורך מרבית ההכשרות בין שמונה חודשים לשנה. בחלק מן המקרים מדובר בקורס ערב בעוד במוסדות אחרים ניתן לבחור בין הכשרת ערב לקורס בוקר. לעיתים ניתן ללמוד גם במתכונת אונליין מהבית או מכל מקום. כדי לסייע למשתתפים בהיכרות עם החומר הנלמד, משולבים ניתוחי מצבים משוק העבודה, סימולציות ותרגילים מעשיים.

 

היכן לומדים?

  

  • מכללת רימונים (טבריה) - המכללה למלונאות קולינרית וקריירה, מרשת מלונות רימונים מציעה קורס "ניהול משק, אירוח ואשפוז", הקורס נלמד ביום שבועי מרוכז ובהיקף של 30 מפגשים. הוא מיועד לאנשים בעלי רקע בתחום – או למי שמעוניין בהסבה מקצועית, ובסיומו מקבלים הבוגרים תעודה מטעם המוסד עצמו. מי שעומדים בתנאים לגשת לבחינה מטעם משרד העבודה – יוכלו לגשת אליה בסיום הקורס ולקבל גם תעודת הסמכה מטעם המשרד.

 

  • מכללת אתגר (תל אביב, חיפה, ירושלים) - זוהי מכללה טכנולוגית שבה מתקיימים גם מסלולים לגמול השתלמות והשתלמויות לאנשי מקצוע. בין אותם קורסים ניתן למצוא מסלול להכשתר מנהלי משק בכירים, המיועד לעובדים מנוסים המעוניינים להתקדם לתפקידי ניהול בתחומם. הכשרות מקצועיות נוספות שניתן ללמוד במכללה כוללות ממונה בטיחות, חשבות שכר, מזכירות, פקידי רישוי ועוד. 

 

מהן אפשרויות התעסוקה? 

 

קיימים מגוון של קורסים להכשרה בתחום, חלקם כלליים יותר וחלקם מתמקדים בתחומי האירוח או הבריאות. בוגרי הקורסים יכולים להשתמש בכלים הנלמדים כדי להשתלב בתפקידי מנהלים בכל הקשור בתחום הייחודי של ניהול משקים באשר הם, מועמדים לתפקידי ניהול יכולים להשתמש בכלים הללו כדי לקדם את הקריירה. כמו כן, העוסקים בענפים משיקים כגון ניהול לוגיסטיקה ותחזוקה יכולים לעבור הסבה מקצועית לתחום זה לאחר השלמת הקורס.


בוגרים המעוניינים בכך יכולים להמשיך לפתח עצמם מבחינה מקצועית דרך לימודי תעודה נוספים, ניתן ללמוד קורסי ניהול ובהם לפתח את מיומנויות המנהיגות המקצועית, וכן בקורסים בענפים כגון לוגיסטיקה, רכש, תברואה, מלונאות וכדומה, בהתאם לתחום העיסוק.

 

קורס מרכזי משק


קורס זה מתייחס בדרך כלל לניהול ייעודי במרחב הכפרי, בדגש על קיבוצים. במהלך התכנית ניתנת ההכשרה הנדרשת לרכזי משק בקיבוץ, תוך רכישת ידע במנהל עסקי ובמקביל כלים בענפים רלוונטיים כגון קרקע, חקלאות, יזמות וקשר עם מוסדות המדינה. הכשרות אלה אינן מתקיימות באופן רציף והן נערכות מעת לעת בקיבוצים השונים, בהתאם לצורכיהם ולדרישות המקצועיות בהם.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול משק?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול משק?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול משק - מה סבירות להתקבל לעבודה כשאין ניסיון?
קורס ניהול משק - מועד ותשלום
קורס ניהול משק - תאריכי הלימודים
קורס ניהול משק בטבריה
לימודי ניהול משקאות ומזון בצפון
קורס ניהול משק
קורסים - אם בית, ניהול משק