קורס מזכירה רפואית לנשים חרדיות בלומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי מזכירות רפואית לנשים חרדיות - מכון לומדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מזכירות רפואית לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע
 
הריפוי מתחיל בדלפק...
 
המזכירות הרפואית הפכה בשנים האחרונות למקצוע משמעותי ומוכר בפני עצמו, וחלק מכך נובע מהעובדה כי כיום ניתן לבחור בין קופות החולים השונות, ולכן עליהן להקפיד לספק שירות לקוחות ברמה גבוהה. מזכירות רפואיות הן חלק מן הצוות הרפואי הכללי, ותפקידן הוא תפקיד מפתח; עליהן לקבל את החולים בצורה מסבירת פנים, לסייע להם באמצעות הידע שברשותן, ולדעת להפנות אותם אל הגורמים המתאימים. את כל אלה עושה המזכירה הרפואית, ומהווה חלק ממערך הבריאות בעצם תפקידה.
 
על הלימודים
 
בקורס מזכירות רפואית לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע, לומדות הסטודנטיות להכיר את עולם הרפואה, ומתוודעות למונחים רפואיים וללקסיקון הייחודי לנישה זו. כמו כן, הן לומדות על מבנה מערכת הבריאות ועל אודות ההיררכיה הקיימת בענף, ועל תפקידם של הרופאים והאחיות השונים, וכן מה נמצא באחריותו של כל אחד.
 
מלבד זאת, הסטודנטיות מקבלות ידע הקשור בניהול המשרד הרפואי, ובכלל זה ההתייחסות למרשמים ולטפסים רפואיים, ולאישורים רפואיים מסוגים שונים. מתן שירות הולם ללקוחות עם צרכים מגוונים, כגון: אנשים הנעזרים בשירותי סיעוד, חולים במצב קשה המגיעים למרפאה עם כאבים אקוטיים, לקוחות הסובלים ממחלות כרוניות שונות – כל אלה, והנושאים הקשורים אליהם מבחינת הפרוצדורות המשרדיות, תהליכי ההפניה וכדומה - מטופלים בקורס זה.
 
פרטים טכניים על הקורס
 
קורס מזכירות רפואית במכון לומדה נפרש על פני כחצי שנה, ומתכונת הלימוד בו היא פעמיים בכל שבוע. הלימודים מתקיימים בסניף ירושלים או בסניף ביתר של המכון, וקיימת אפשרות למסלולי בוקר, או למסלולי אחר הצהריים. יש לבדוק מול בית הספר את מועד הפתיחה הקרוב של הקורס, ובאיזה מסלול הוא מוצע.
 
נושאי הלימוד
 
מבין הנושאים הכלולים בתכנית הלימודים בקורס זה, ניתן למצוא גם את הבאים:
 
  • מערך מידע רפואי
  • ניהול יומנים
  • אנטומיה ופיזיולוגיה
  • מבוא למדעי הרפואה
  • מכונים רפואיים
  • ניהול רשומות רפואיות
  • מחלות וניתוחים
  • מונחים ומושגים רפואיים
  • אישורים וטפסים
  • מעבדות רפואיות     
  • מבנה מערכת הבריאות ובעלי התפקידים     
  • ועוד
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
קורס זה מתאים למזכירות המבקשות לאפשר לעצמן אפשרויות תעסוקה נוספות, במסגרת לימודי התמחות זו. כמו כן, הוא מתאים לבעלות תודעת שירות גבוהה ויכולת להתמודד עם אוכלוסיות מסוגים שונים, לעמוד בעומסים ובלחצים, ולהיות יד ימינו של הרופא. בהתאם, לקבלה לקורס נדרש ניסיון קודם ומוכח בעבודה משרדית – הסמכה של משרד התמ"ת, או אישור של מעסיקים קודמים.
 
הסמכה ואפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים בקורס מזכירות רפואית זוכות הבוגרות בתעודת גמר והסמכה מטעם משרד התמ"ת. עם הסמכה זו הן תוכלנה להשתלב בעבודה כמזכירות רפואיות מורשות במגוון מוסדות רפואה ובריאות מסוגים שונים. בין השאר, הן תוכלנה לעבוד בקופות החולים השונות, בבתי חולים, בקליניקות פרטיות של רופאים ויועצים ועוד.
 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון לומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

עוד מסלולי לימוד - מכון לומדה

כלים שיעזרו לך לבחור