רוצה פרטים על קורס מפעילי זיקוקי דינור?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מפעילי זיקוקי דינור

רוצה לדעת על קורס מפעילי זיקוקי דינור? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מפעיל זיקוקים

 

זיקוקי דינור מהווים היום מרכיב חשוב בחגיגות ושמחות. מקורם במזרח אסיה, בייחוד בסין העתיקה, שם היו לשם שימושים פולחניים. עם השנים התפתחה אמנות זו והשימוש בהם הפך למקצוע. השימוש המרכזי בהם הוא באירועים גדולים, כמו יום העצמאות. בשנים האחרונות השימוש בזיקוקים הפך נגיש יותר וניתן לראותם באירועים פרטיים רבים כמו חתונות, בר מצוות ומסיבות. למרות המראה המלהיב שלהם, חשוב לזכור שמדובר בחומר נפץ שעלול לסכן את המשתמשים בו במקרה של הפעלה לא בטוחה.

בהתאם לתקנות חומרי הנפץ, כדי להפעיל זיקוקים יש צורך בהסמכה מוכרת ממינהל הבטיחות התעסוקתית. אחד השלבים בדרך לקבלת הסמכה זו הוא לימודים בקורס מוכר להכשרה מקצועית.

 

בקורס מפעיל זיקוקי דינור ניתן לרכוש את הידע המעשי הנדרש לעבודה בטוחה איתם. מטרת התכנית היא הכשרת מפעילים מיומנים תוך שימת דגש על מקצועיות והיכרות עם הנהלים והנחיות הבטיחות.

 

 

למי מיועד הקורס?

 

הקורס מיועד למגוון אוכלוסיות, הוא מתאים למעוניינים לעסוק בתחום או להפעיל זיקוקים באופן פרטי. הלימודים בקורס מתאימים בעיקר לעובדים באולמות או באירועים שונים, לעובדים ציבוריים המשתמשים בזיקוקים בעבודתם.

 

מה לומדים בקורס?

 

הקורס מכשיר את בוגריו להפעלה בטוחה של זיקוקים ומכין אותם למבחן ההסמכה של משרד העבודה. הלימודים כוללים כוללים מספר ימים תיאורטיים ויום מעשי בו הסטודנטים יתרגלו ויתמקצעו בתחום. המשתתפים מכירים את סוגי הציוד המקצועי ואופן הפעלתו בהתאם לנהלי הבטיחות והגיהות של משטרת ישראל, מגן דוד אדום וגורמים ממשלתיים נוספים. כמו כן, לומדים על מגוון אפקטים מיוחדים שאותם ניתן ליישם באירועים.

 

נושאי לימוד

  • פירוטכניקה
  • הובלה ואחסון
  • פתילי הפעלה
  • נוהלי כיבוי אש
  • הפעלה חשמלית
  • אפקטים מיוחדים
  • תכנון והכנת השטח
  • ועוד
     

היכן לומדים?

 

  • מכללת כרמל בטיחות (חיפה): הקורס מתקיים במתכונת משולבת ללימודי בוקר וערב והוא מרוכז בשלושה ימי לימוד. במוסד זה מתקיימים קורסים נוספים במקצועות הבטיחות כגון עבודה בגובה, בטיחות אש, ממונה בטיחות ועוד. כמו כן ניתן ללמוד ענפים כגון בניין, חשמל, ריתוך, תעשייה ועוד.

 

 

  • המוסד לבטיחות ולגיהות (תל אביב): גוף זה עוסק בתחום הבטיחות התעסוקתית ועורך הכשרות מקצועיות בענף זה. קורס מפעילי זיקוקים נערך מעת לעת במוסד לבטיחות ומותאם לנהלים הנדרשים. ענפים נוספים שנלמדים במוסד זה כוללים חומרים מסוכנים, בטיחות בעבודה, בטיחות בחשמל, ניהול סיכונים ועוד.

 

אתם בוודאי רוצים לדעת היכן עוד מתקיים הקורס, מתי נערך יום פתוח ומה העלות. נציגי השירות האישי שלנו כאן עם תשובה לכל שאלה שלכם, אנו ממליצים לכם להיעזר בשירות האישי שלנו חינם ולחסוך זמן יקר וכסף.
 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

 

חשוב לבחור מוסד לימודים השומר על עבודה מקצועית בהתאם לכל התקנים וכללי הבטיחות, בקורס בו הלימודים מתבצעים בקבוצות לימוד קטנות המאפשרות תשומת לב מקסימלית מצד המדריך, בקורס העובד בהתאם לדרישות משרד העבודה.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

במרבית הקורסים, הלימודים נפרשים על גבי שלושה ימי לימוד תיאורטיים ויום תרגול מעשי. בתום הקורס נבחנים הבוגרים בבחינה מעשית, לאחר מכן עוברים סדנא מקצועית בת כמה ימים ספורים אצל מפעיל מיומן ורק אז רשאים לקבל את תעודת ההסמכה לעבודה בתחום.

 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה לקורס מותאמים לדרישות משרד העבודה. המועמדים נדרשים להיות בני 21 שנים ומעלה, ולהציג הצהרת בריאות המעידה על בריאות תקינה וכן אישור על קבילות ביטחונית והיעדר רישום פלילי.

 
איזו תעודה מקבלים?


בוגרי הקורס מקבלים תעודה מטעם מינהל הבטיחות והגיהות התעסוקתית של משרד העבודה. השלמת הקורס בהצלחה תלויה בין היתר בהקפדה על חובות הנוכחות ובמעבר בחינות גמר.

 

כאמור, יש צורך בהסמכה מוכרת של מינהל הבטיחות התעסוקתית כדי לעסוק במקצוע. כדי לקבל אותה יש צורך לעמוד בדרישות סף ובהן גיל 21 ומעלה, סיום הכשרה מעשית בקורס מוכר והשלמה של התמחות מעשית שבה מבצעים חמישה אירועים בהדרכה של מדריך מוסמך.


דרושים - מהן אפשרויות התעסוקה?

בתום הלימודים אפשר להשתלב כמפעילים באופן פרטי, באירועים, בהופעות, במסיבות, לעבוד כשכירים במקומות עבודה הדורשים הפעלת זיקוקי דינור בצורה מתמדת ועוד כגון אולמות אירועים, חברות הפקת אירועים ועוד.

מדריך זיקוקים


תפקיד מדריך מוסמך לזיקוקים מוגדר על ידי מינהל הבטיחות בתור מפעיל מוסמך ובעל ניסיון שקיבל אישור על ידי המינהל לשמש מדריך מוסמך, עבר הכשרה ייעודית לכך במוסד מתאים ורשום במרשם בתפקיד זה.

 

בהתאם להנחיות המינהל, בין החובות המקצועיים של המדריכים נכלל פיקוח והשגחה על העבודות של מתמחים בזמן הסטאז' בסיום קורס המפעילים. הם מבצעים ביקורת על תהליכי הפירוק של אתרי ההפעלה, מתעדים את התרגולים ומנהלים יומן הפעלות. לאחר מכן עליהם לחוות את דעתם המקצועית על יכולות המתמחים ולציין אותה על גבי טפסים ייעודיים לכך, לצורך אישור ההתמחות.

 

קורסים בבטיחות

 

המעוניינים להרחיב את הכשרתם יכולים ללמוד בקורסים נוספים בתחום הבטיחות. מרבית הכשרות אלה מפוקחות על ידי משרד העבודה. תכני הקורסים מותאמים לענף העיסוק כגון בטיחות אש, חשמל, בניין, מכונות, עבודה בתעשייה ועוד. במהלך הקורסים מכירים תקנות ונהלים מחייבים ולומדים כיצד לפקח על הבטיחות במפעלים, ארגונים וגופים נוספים. לעיתים בוגרי אותם קורסים נדרשים לעבור השתלמויות אחת לפרק זמן מוגדר בחוק כדי לבצע תיקוף להסמכתם ולרענן את הידע המקצועי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מפעילי זיקוקי דינור?

רוצה לדעת יותר על קורס מפעילי זיקוקי דינור?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס מפעילי זיקוקי דינור בדרום