רוצה פרטים על קורס פייתון?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס תכנות Python

רוצה לדעת על קורס פייתון? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תכנות פייתון Python

 

בהירה וחיובית

 

הפייתון היא שפת תכנות נפוצה בעלת תחביר אלגנטי, הנקראת על שם חבורת הקומיקאים הבריטיים "מונטי פייתון", שהזכירו לנו תמיד להסתכל על הצד החיובי והבהיר של החיים. הפיתוח שלה החל בשנות התשעים, כשהמטרה הייתה ליצור שפה שהיא פשוטה להבנה ונוחה לקריאה ולתחזוקה. היא מאופיינת בקודים מפורשים וברורים, המופרדים על ידי הזחה, וללא שימוש בסוגריים כמו בשפות נפוצות אחרות. ניתן לכתוב באמצעותה בשיטה מונחית עצמים, פרוצדורלית וגם פונקציונלית וגנרית, ובעזרת ספריית המודולים אפשר לשלב גם תכנות מוכוון אירועים או מקבילי.

 

בזכות הקלות ומהירות העבודה באמצעותה, ניתן להשתמש בה כדי להוכיח ישימות של פרויקטים ונושאים. המתכנתים כותבים קוד מהיר בפייתון, ולאחר מכן עוברים בדרך כלל לפיתוח באמצעות שפות אחרות מורכבות יותר, כמו C Sharp, Java ועוד. יחד עם זאת, ניתן להשתמש בה גם לכתיבת תוכנות גדולות, לבניית מהדורות ולניהול גרסאות במערכת פיתוח. מנוע החיפוש של גוגל מבוסס על פייתון, ובשנת 2008 הזמינה החברה את קהל הגולשים להתקין על מערכת השרתים שלה אפליקציות שנכתבו על ידם בשפה זו.

 

למי מתאים הקורס?

 

קורס התכנות הבסיסי בשפת פייתון מתאים לאנשים חסרי ידע קודם, המעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בעולם התכנות על מנת לעסוק בתחום בצורה מקצועית.

 

קורסים למתקדמים מתאימים למתכנתים שכבר משתמשים בשפה ורוצים להרחיב את היכולות שלהם, ולמפתחי פייתון שרוצים לשלב בעבודתם בדיקות תוכנה ויצירת שירותי אינטרנט. בקורסים אלה נדרש ניסיון, הכולל כתיבה של מודולים, הגדרת Class ושימוש בביטויים רגולריים.

 

כמו כן, קיימות הכשרות ממוקדות המיועדות לאנשים העובדים עם מערכות מידע גיאוגרפיות, ואף ניתן למצוא באינטרנט מדריכים מקצועיים בעברית ללימוד התכנות בשפה.

 

  • רוצים לרכוש שפת תכנות שימושית ופשוטה? קראו גם על קורס R

 

תכנית הלימודים

 

במסגרת תכנית הלימודים, הסטודנטים מכירים את עקרונות התכנות בפייתון, הם נחשפים אל כלי הניתוח הזמינים המצויים בה, ומבינים כיצד לבצע נכון פעולות ניתוח מורכבות ולבנות כלים המתאימים למשתמשים שונים. כמו כן, המשתתפים לומדים לפתח ולהשתמש בשירותי אינטרנט ואפליקציות Web, ולתכנת באמצעות Twisted Python.

 

 

מתכונת הלימוד

 

היקפי הקורסים משתנים בין המוסדות וכן בהתאם לקהל היעד (מתחילים, מתקדמים וכדומה). ישנם קורסים קצרים שהיקפם נע בין 50 - 80 שעות, קורסים נרחבים ומקיפים נפרסים לרוב על פני מספר חודשים עד חצי שנה וכוללים בין 140 - 540 שעות בממוצע (ההיקף עשוי להיות קצר או ממושך מטווח זה). רבים מן הקורסים מתקיימים במתכונת המותאמת לאנשים עובדים.

 

במהלך ההכשרה הסטודנטים משתתפים בהרצאות עיוניות ומתנסים בפועל בתרגולים מעשיים ממוחשבים, מבצעים פרויקטים ולוקחים חלק בסימולציות. לרוב נדרש גם תרגול בבית בין המפגשים.
 

 

אונליין


בחלק ממוסדות הלימוד מאפשרים לסטודנטים ללמוד באופן מקוון. קורס אונליין מתבסס לרוב על למידה live באמצעות זום, או לחלופין על שיעורים מוקלטים שבהם המשתתפים יכולים לצפות בהתאם לקצב האישי וללוח הזמנים שלהם, מה שיכול להתאים לאנשים עובדים. במוסדות מסוימים מציעים מסלול היברידי שבו ניתן לשלב למידה מקוונת עם מפגשים פרונטליים בכיתה.

 

למתקדמים


קורס מתקדם מתאים למפתחים מנוסים שיש ברשותם היכרות עם שפת פיתוח זו ומעוניינים להמשיך להרחיב את סל הכלים שברשותם. בדרך כלל מדובר על קורסים פרקטיים באופיים שבהם מכירים כלים חדשים בפיתוח וכתיבת קוד, שיטות לתיקון שגיאות, ייעול העבודה ועוד. לרוב קורסים אלה מיועדים לבוגרי קורסים ברמת הבסיס, או לחלופין למפתחי תוכנה עם וותק של מספר שנים במקצוע, בכפוף להצגת אישורים על ניסיון תעסוקתי מתאים בהייטק.

 

נושאי לימוד

 

  • תכנות פרוצדורלי
  • רקורסיה
  • עדכון ויצירת נתונים
  • תכנות נכון 
  • הבדלים בין משתנים
  • סוגי מיונים
  • תכנות מונחה עצמים
  • תיקון שגיאות
  • סקריפטים לאוטומציה
  • משפטי With
  • גישה למאפייני אובייקט
  • תנאים מקוננים    
  • לולאות מקוננות ומטריצות
  • ועוד
  • ביטויים רגולריים מתקדמים     
 

 

מחיר - כמה זה עולה?


מחיר הקורסים משתנה ממוסד למוסד, העלות נעה בין 4,000 - 7,000 שקלים בדרך כלל, אולם קיימים קורסים שעלותם 10,000 שקלים ויותר. לעיתים עלותם של קורסים מקוונים נמוכה מזו של קורס פרונטלי, אם כי לא בכל המקרים. בהכשרות מסוימות, בעיקר מסלולי בוטקאמפ תכנות (סיירות), ההכשרה נעשית ללא עלות בכפוף להעסקת העובדים בחברה המכשירה לפרק זמן של מספר שנים.
 

מוסדות לימוד

 

  • ג'ון ברייס הדרכה (תל אביב): בג'ון ברייס הדרכה ניתן לקחת חלק בקורס python full stack development שבו שמים דגש על התנסות מעשית ועל היכרות עם כלים רלוונטיים בתעשיית התוכנה. בקורס פרויקטים hands on שמטרתם לסייע למשתתפים להתכונן לקראת אתגרים בתעשייה.

 

  • מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: מדיאטק ג'ון ברייס חיפה הוא מוסד להכשרה במקצועות ההייטק באזור הצפון. בקורס python full stack development ניתן לקבל הכשרה לתפקידי מפתח פול סטאק תוך היכרות עם כלים עכשוויים ולימוד שפת פייתון.

 

  • ג'ון ברייס ירושלים: בג'ון ברייס ירושלים מציעים קורס python full stack development שמטרתו היכרות עם שפת פייתון הפופולרית בתעשייה תוך דגש על הפן העסקי והפרקטי וכלים בענן.

 

  • מכללת iNT - לשעבר מכללת נס (ירושלים, רחובות, תל אביב, חיפה) - במכללה אפשר ללמוד בקורס תוכנות בשפת פייתון שהיקפו 80 שעות לימוד אקדמיות, אשר כולל תרגול מעשי רב של התכנות בשפה זו.

 

  • אקספריס (תל אביב) - בתכנית Experis Academy ניתן למצוא מסלול הסבת אקדמאים לפיתוח פייתון ו - C++. מדובר במסלול בוטקאמפ אינטנסיבי שאורכו 6 חודשים המיועד לבוגרים מצטיינים של מדעי המחשב, הנדסת תוכנה ומדעים מדויקים הכולל התנסות מעשית.

 

  • הנדסאים בטכניון (חיפה) - בית הספר הארצי להנדסאים של הטכניון מציע קורס שהיקפו 30 שעות לימוד. בקורס נכללים תרגולים מעשיים ופרויקט מסכם בפיתוח תוכנה.

 

  • אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב – קורס בסיסי המתאים גם לחסרי ידע בתכנות, המועבר על ידי בוגרת ממר"ם וכולל היכרות רחבה עם השפה ותרגול רב.

 

  • חברת סיסטמטיקס בע"מ (רמת החייל, ת"א) - מציעה קורס בן יומיים למתחילים, וקורס נוסף למתכנתים בהרצת כלי Geoprocessing.

 

  • מכללת Net4U (פתח תקווה) - בין מסלולי הלימוד שמתקיימים במכללה נערך קורס שהיקפו 54 שעות אקדמיות.

 

  • מכללת DevOps Experts (רמת גן) - המכללה מציעה קורס פיתוח בשפת פייתון, לצד מגוון קורסים והכשרות מקצועיות בתחומי ההייטק. המרצים במוסד הלימוד עובדים בתעשייה, בהתאם לכך מותאמים הקורסים הנלמדים לדרישות השוק העדכניות. הקורסים במכללה נערכים בכיתות קטנות שבהן מקבלים יחס אישי מן המרצים. קורס זה מתקיים במתכונת נוחה לשילוב עם עבודה.

 

  • נאיה קולג' (הרצליה) - במכללה זו ניתן להשתתף בקורס לדאטה אנליסטים, המתמקד באפשרויות לעבד, לנתח ולהציג נתונים באופן ויזואלי באמצעות שפת תכנות זו. במכללה מתקיים גם מערך שיעורים מקוון, באמצעותו ניתן להשתתף בקורס תכנות אונליין בהרצאות בכיתה באמצעות פלטפורמה ממוחשבת ייעודית.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פייתון?

רוצה לדעת יותר על קורס פייתון?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס פייתון
שאלות הגולשים בנושא
קורס פייטון במרכז
קורס פייטון למתחילים - מתי נפתח?
לימוד פייתון היכן והאם כדאי?
קורס פייתון פרונטאלי לקיץ הקרוב