רוצה פרטים על פסיכומטרי בצבא?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פסיכומטרי לחיילים בזמן השירות

רוצה לדעת על פסיכומטרי בצבא? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה לפסיכומטרי בזמן השירות הצבאי


למה כדאי לעשות פסיכומטרי בזמן השירות?


בזמן השירות בצה"ל, לא מעט חיילים מרגישים שיש להם הרבה זמן פנוי ורוצים לנצל אותו בצורה יעילה. חיילים רבים מתחילים כבר במהלך השירות לחשוב על החיים האזרחיים, כמו למשל הלימודים האקדמיים לתואר ראשון. חלק הכרחי בקבלה לכל מכללה ואוניברסיטה הוא ציון בפסיכומטרי.


קשה למדיי ללמוד באופן עצמאי לפסיכומטרי, ולכן נבחנים רבים מעדיפים לקח קורס הכנה לפסיכומטרי. תקופת השירות הצבאי היא הזדמנות טובה להשתתף בקורס ההכנה, ולא לדחות לתקופות מאוחרות יותר בחיים את מה שאפשר לעשות כבר עכשיו. מכוני הכנה רבים מציעים קורסים במתכונות גמישות שמתאימות לחיילים משוחררים וגם בזמן השירות, אפילו ללוחמים ולחיילים שיוצאים הביתה לעיתים רחוקות יחסית.


יתרונות פסיכומטרי בזמן הצבא


יש כמה יתרונות לקורס פסיכומטרי כבר בזמן הצבא, העיקרי שבהם הוא העובדה שחיילים עדיין לא הספיקו לשכוח לגמרי את החומר שלמדו בתיכון, בבגרות במתמטיקה ובאנגלית. בשביל חיילים שמשרתים בבסיס פתוח וחוזרים כל יום הביתה זו תקופה טובה לעבור את הקורס, כשהחומר עדיין 'טרי' יחסית בראש.


יתרון נוסף הוא המחיר. מכוני הפסיכומטרי מעניקים הנחות משמעותיות לחיילים, שמגיעות לפעמים לאלפי שקלים לעומת המחיר שמשלמים תלמידים שאינם חיילים. כדי לקבל קורס בהנחה, אפשר לגשת למשרד הת"ש ביחידה ולבקש וואוצ'ר. במידה ותקבלו את הוואוצ'ר, תזכו להנחה גדולה בעלות הקורס. לוחמים לא משלמים כלל עבור הקורס וזוכים למימון מלא מצד הצבא. תומכי לחימה ואחרים מקבלים גם הם הנחות. את ההטבה אפשר לנצל חצי שנה לפני השחרור ועד לחצי שנה אחרי שמשתחררים.

 


למי מיועד הקורס


קורסי ההכנה מתאימים גם לחיילים שמשרתים בבסיסים פתוחים, שיש להם זמן פנוי רב במהלך השבוע, וגם לאלו שמשרתים בבסיס סגור. עם זאת, חיילים שהיציאות שלהם הבייתה הן לא סדירות או קבועות, שייתכן כי ייאלצו להיעדר משיעורים, עלולים להתקשות להתמיד בקורס ולהפיק ממנו את המיטב. משום שהקורסים מחייבים גם למידה עצמאית של כמה שעות מדי יום, אפשר לומר שהם מיועדים בעיקר לחיילים ולחיילות שיש להם מספיק זמן פנוי ומוטיבציה להשקיע וללמוד.

 


תכנית הלימודים


קורס פסיכומטרי לחיילים זהה בתכניו לקורסים האחרים שמציעים מכוני ההכנה. סביר להניח שגם תלמדו יחד באותה כיתה עם תלמידים שכבר סיימו מזמן את שירותם הצבאי. בתחילת הקורס מכירים את מבנה הפסיכומטרי ואת סוגי השאלות שמופיעות בפרקים השונים. לאחר מכן לומדים שיטות למענה מהיר ויעיל על שאלות וגם מתרגלים כישורים בחשיבה כמותית וחשיבה מילולית. במקביל גם מרחיבים את אוצר המילים באנגלית ובעברית. בנוסף, מקבלים כלים לניהול נכון של שגרת למידה, לחלוקת זמנים יעילה ולהתמודדות עם תנאי הלחץ של המבחן.


מתכונת הלימוד


מתכונת קורס ההכנה משתנה בין בתי הספר. מרבית מכוני ההכנה מציעים קורסים במתכונות שונות, שמתאימות למגוון משתתפים. בחלקם מתקיימים שיעורים מספר פעמים בשבוע, אך קיימים גם קורסים בהם מתקיים מפגש אחד בשבוע ואפילו כאלה בהם נערכים שיעורים רק בסופי שבוע. רוב הקורסים מתחילים כ - 3 חודשים לפני מועד הפסיכומטרי.


חשוב לזכור שקורס פסיכומטרי מצריך גם הרבה תרגול עצמאי בבית, דרך ספרי הלימוד שמקבלים בבית הספר ושינון של אוצר המילים בעברית ובאנגלית. ברוב בתי הספר מציעים עזרים מקוונים ללמידה למבחן, כמו משחקי מילים או מבחנים באינטרנט. בנוסף לכך, כמו בקורסים ה'רגילים', גם בקורס לחיילים מבצעים כמה סימולציות שמדמות את תנאי הבחינה.

 


מוסדות


קיימים מגוון בתי ספר שמציעים קורסי הכנה שמתאימים במיוחד לחיילים. ביניהם ניתן למצוא:

 

 

  • לחמן (פרישה ארצית): ברשת לחמן מתקיימים קורסי פסיכומטרי במגוון מתכונות, שמתאימים אפילו למי שמשתחררים רק בסופי השבוע. הקורס כולל בערך 25 מפגשים וגם סימולציות ומפגשי הכנה אישיים עם המדריכים. ללחמן סניפים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום.

 

 

  • קידום (פרישה ארצית): קורס פסיכומטרי בקידום מתאים גם לחיילים. בנוסף מציעים בבית הספר מגוון קורסי הכנה אחרים, כמו פסיכומטרי בזמן התיכון, קורס פסיכומטרי לחרדים ואפילו קורס מיוחד למי שמעוניינים להשיג ציון מעל 700.

 

 

  • היי קיו HIGH Q (פרישה ארצית): לרשת היי קיו סניפים רבים באזור הצפון, הדרום והמרכז, שמתאימים גם לחיילים. בנוסף, ניתן ללמוד בבית הספר גם בקורסי הכנה לבגרויות, למי שצריכים להשלים בגרויות בדרך לתעודת בגרות מלאה.

 

 

  • מור קורן (תל אביב ונתניה): קורס פסיכומטרי ב"מור קורן" נערך בקבוצות קטנות במיוחד ומתאים בעיקר לחיילים שמשרתים בבסיסים פתוחים. בנוסף לשיעורים בכיתה, מקבלים התלמידים גם מפגשים אישיים להכוונה ולתרגול נוסף.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על פסיכומטרי בצבא?

רוצה לדעת יותר על פסיכומטרי בצבא?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לעשות קורס פסיכומטרי או ללמוד לבד?
קורס פסיכומטרי - דביר דואני, זיו כספי או קידום?
קורס פסיכומטרי בערבית בירושלים
קורס פסיכומטרי הכי טוב
קורס פסיכומטרי - אנקורי או קידום?
קורס פסיכומטרי במסגרת הצבא
מה העלות של קורס פסיכומטרי קידום?